.

Beantwoord

5G bij Simyo?

  • 26 February 2024
  • 12 reacties
  • 187 Bekeken

Goedemorgen Simyo, 

Wanneer kun je bij Simyo een 5g abonnement afsluiten?

gr. Robert 

icon

Beste antwoord door Seren 26 February 2024, 16:20

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @rjd118,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk. 

Groetjes,
Seren

Dank je Seren voor je snelle reactie en bericht 

Reputatie 7
Badge +6

Graag gedaan @rjd118!

Hoi @rjd118,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk. 

Groetjes,
Seren

Allemaal mooi en aardig maar Youfone en Ben hebben allang 5G. Bovendien heeft KPN Youfone nu overgenomen. Wordt nu toch echt tijd voor 5G bij Simyo.

Reputatie 7
Badge +6

Ik vrees zomaar dat je het zelfde antwoord gaat krijgen, misschien is overstappen een optie. 

Flauw

Reputatie 7
Badge +6

Noem het zoals je wilt maar dit is de realiteit bij simyo Maar dit wist je al , dit is namelijk niet de eerste keer  Dat je het over 5G hebt 🤔

Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.

Reputatie 7
Badge +9

Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.

Nee hoor. Van mij mag je lekker doorgaan met vragen om 5G.

Ik ben ook niet gestopt met het vragen om een of andere bescherming tegen een hoge rekening na het volledig verbruiken van een bundel ondanks dat dat ook tegen dovemansoren is.

Zoveel om nog over te dromen:

  • Een goede manier om data in zone 2, 3 en 4 uit te zetten (zonder dat je dan totaal geen contact meer heb met netwerken om te roamen).
  • Langere rinkeltijd (voordat de voicemail ingaat) zou ook leuk zijn.
  • Dual-sim of liever nog multi-sim zou ook leuk zijn. Daarmee dus ondersteuning voor smartwatch (en van mij part ook tablets en andere dergelijke apparatuur).
  • Oh en misschien soms wel bel-/MB-bundels delen tussen een aantal aansluitingen?
  • Misschien ook wel een onbeperkte data bundel?
  • Niet te vergeten: Bel-/databundels voor zone 2, 3, 4?

En zo kunnen we allemaal er vast nog veel meer noemen.

Reputatie 7
Badge +6

Goed streven Jij denkt de aanhouder wint  vooral blijven dromen.

de meeste stamgasten zijn inmiddels  hier vertrokken😆 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @rjd118,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk. 

Groetjes,
Seren

Allemaal mooi en aardig maar Youfone en Ben hebben allang 5G. Bovendien heeft KPN Youfone nu overgenomen. Wordt nu toch echt tijd voor 5G bij Simyo.

Ik kan echt heel goed begrijpen dat je graag 5G wilt. Helaas blijft mijn antwoord het zelfde. Uiteraard zet ik alle feedback door naar de juiste afdeling :). 

Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.

Dat is nergens voor nodig! 

Reputatie 7
Badge +6

Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.

Nee hoor. Van mij mag je lekker doorgaan met vragen om 5G.

Ik ben ook niet gestopt met het vragen om een of andere bescherming tegen een hoge rekening na het volledig verbruiken van een bundel ondanks dat dat ook tegen dovemansoren is.

Zoveel om nog over te dromen:

  • Een goede manier om data in zone 2, 3 en 4 uit te zetten (zonder dat je dan totaal geen contact meer heb met netwerken om te roamen).
  • Langere rinkeltijd (voordat de voicemail ingaat) zou ook leuk zijn.
  • Dual-sim of liever nog multi-sim zou ook leuk zijn. Daarmee dus ondersteuning voor smartwatch (en van mij part ook tablets en andere dergelijke apparatuur).
  • Oh en misschien soms wel bel-/MB-bundels delen tussen een aantal aansluitingen?
  • Misschien ook wel een onbeperkte data bundel?
  • Niet te vergeten: Bel-/databundels voor zone 2, 3, 4?

En zo kunnen we allemaal er vast nog veel meer noemen.

Ha @Groentjuh, dat zijn inderdaad mooie dingen om over te dromen. Ik hoop dat Simyo dit in de toekomst zal kunnen aanbieden. Ik blijf jullie feedback doorzetten. 

Reageer