.

Beantwoord

4G werkt niet op iPhone 6S. Hoe komt dat?


Badge
Ik heb een iPhone 6s en heb gister 4g gekocht, maar het werkt niet. Ik heb in me instelling 3g veranderd naar 4g en ook staan alle APN's goed. Maar hij geeft nog steeds alleen 3g aan (die het nu ook niet meer doet). mvg marnix
icon

Beste antwoord door Tiury 22 April 2016, 17:03

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge
Ik denk dat mijn abbonement niet goed in geactiveerd, wat veel mensen last van hebben lees ik.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marnixx9, welkom op het Simyo forum 🙂.

Zoals je het omschrijft (erg uitgebreid, waarvoor dank!), heb je inderdaad last van hetzelfde probleem dat afgelopen weken wat vaker is gemeld. De optie 4G is niet goed geactiveerd op het netwerk. Hierdoor is ook 3G plotseling niet mogelijk.

Onze IT-afdeling lost dit nog voor 17.30 voor je op. Dus ik wil je vragen om dan je telefoon opnieuw op te starten, zodat je dit weekend gewoon gebruik kunt maken van internet/ 4G!

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury
Badge
Bedankt Tiury!
Badge
Het is nu 17:44 en heb al meerdere malen me telefoon opnieuw opgestart maar er staat nog steeds 3G en de wifi doet het niet.
Badge
Nog steeds niks.. 😞
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marnixx9,

Wat gênant zeg, dat ik met zo'n zekerheid zei dat je vanaf 17.30 4G zou hebben, maar nu nog geen verbinding hebt. Vreemd genoeg heb ik vrijdag de bevestiging gekregen dat je aansluiting is aangepast en nu zou moeten werken. Ik heb je simkaart zojuist even helemaal van het netwerk gehaald, om hem helemaal opnieuw in te stellen en aan te melden.

Wil je de telefoon nogmaals opnieuw opstarten? Ik hoor graag of dit heeft geholpen :)

Groetjes, Tiury
Badge
Opnieuw opgestart, en nu staat er "Geen service" 😕
Reputatie 7
Badge +10
Hoi marnixx9,

Dat is helemaal niet de bedoeling! Wat vreemd allemaal wat er nu gebeurt.

Je hebt jouw telefoon redelijk snel opnieuw opgestart. Ik ben bang dat de aanmelding op het netwerk nog niet helemaal afgerond was. Heb je het ondertussen nog eens geprobeerd? En het belangrijkste, ben je ondertussen weer bereikbaar?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik kan wel weer bellen en sms'en alleen 4g werkt nog steeds niet, en het is nu al dinsdag. Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is bij simyo maar wordt er nu wel een beetje teleurgesteld van.

Gr
Marnix
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marnixx9,

Dat je hier een beetje teleurgesteld van raakt snap ik helemaal, onze excuses daarvoor. De instellingen op jouw simkaart zijn zojuist door onze IT-afdeling nagekeken en allemaal opnieuw ingesteld en daarbij 4G toegevoegd. Dit zou het probleem helemaal moeten verhelpen. Kun je de telefoon nog één keer opnieuw opstarten?

Groetjes, Tiury
Badge
Het werkt! Heel erg bedankt voor alle moeite en het maken Tiury, mvg Marnix
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marnixx9,

Wat een goed nieuws! Omdat het zo'n tijdje heeft geduurd met de problemen die erbij kwamen kijken, heb ik zojuist een klein cadeautje klaargezet op Mijn Simyo. Je vindt het cadeautje op de overzicht pagina en kun je één keer op een gewenst moment inzetten 😉. Dat leek me wel zo'n mooi gebaar.

Groetjes, Tiury
Badge
Dat waardeer ik heel erg Tiury! Bedankt! :-)
Gr Marnix
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens Tiury en heel veel plezier met je cadeautje 🙂 Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer