.

Beantwoord

4G werkt niet op iPhone 5s

  • 22 June 2014
  • 4 reacties
  • 1475 Bekeken

Badge
Hallo,

Op 14 juni heb ik 4G aangevraagd voor mijn iPhone 5s. APN instellingen aangepast (naar KPN4G.nl) en de telefoon een aantal keren opnieuw opgestart, maar ik kreeg 4G niet aan de praat de deze dag. De dag erna vertrokken voor een weekje vakantie, dus er verder geen aandacht aan besteed.
Vandaag thuis gekomen en mijn 4G doet het nu ruim een week later nog steeds niet. Wat doe ik / gaat hier fout?

Gr,
Marieke
icon

Beste antwoord door Tiury 23 June 2014, 15:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Duckie,

Wat cool dat je 4G hebt genomen, razendsnel! Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat het werkt. Ik heb het daarom meteen na laten kijken door de heren van onze IT-afdeling. Zij kwamen er achter dat er een instelling niet goed was geactiveerd en hebben dit meteen rechtgezet voor je.

Je hebt de juiste APN instellingen al gevonden lees ik, dus het enige wat je nu nog hoeft te doen is je toestel uit/aan zetten. Als je iPhone is opgestart kun je het beste je 4G functie ook een keer uit/aan zetten. Dan zou je telefoon meteen contact moet maken met 4G/LTE.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Badge
Hoi Tiury,

Helaas zit ik nog steeds op 3G ipv 4G. Voor de zekerheid m'n telefoon 2x opnieuw opgestart en de 4G functie uit/aan gezet. Maar zelfs na een uurtje geduld, nog steeds geen 4G.

Wat nu?

Gr, Duckie
Badge
Blijkt dat mijn geduld zo'n 20 minuten groter had moeten zijn....
Inmiddels heb ik 4G.

Alsnog bedankt voor je hulp!

Gr,
Duckie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Duckie,

Vreemd dat het niet direct werkte na het opstarten. Ik denk dat je iPhone iets meer tijd nodig heeft gehad om aan de instellingen te wennen 🙂 Bedankt dat je het even hebt laten weten Duckie!

Reageer