.

Beantwoord

4G werkt niet meer, hoe komt dat?

  • 23 July 2015
  • 8 reacties
  • 276 Bekeken

Goedemiddag,

sinds een paar dagen heb ik hetzelfde probleem als genoemd in dit topic :

https://forum.simyo.nl/4g-100/komt-sinds-paar-dagen-geen-4g-meer-heb-29172

Het is afgelopen dinsdag begonnen, en ik zit nog steeds op max 3G in plaats van 4G. In mijn Simyo stond ook het vinkje bij internet in NL op uit. Die heb ik op aan gezet, en toen ging het mis. Verder heb ik de telefoon al uit en aan gezet, en ik heb de APN gecontroleerd en ook gereset. Niets had enig effect.

graag jullie hulp.
Met vriendelijke groeten,
Mark
icon

Beste antwoord door Tiury 24 July 2015, 14:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Probleem is opgelost in bovenstaande topic. Groetjes Mark
Reputatie 6
Badge +10
Hoi opa33,

Wat goed om te lezen dat het probleem is opgelost en je weer gebruik kunt maken van 4G. Bovenal bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht.

Groetjes, Tiury
Ook doet mijn 4 g het weer niet . Een paar maanden geleden ook al gehad. Toen korting gekregen van Simyo. Nu weer gedn 4 g! Baal hier echt van . Ik woon in Losser.
Vraagje uit belangstelling. 3g werkt dat wel?
Ja dat werkt wel maar is in dit postcodegebied 7582 GC niet optimaal vandaar dat ik toen 4 g heb genomen, zou volgens simyo een betere dekking hebben in dit gebied.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Linda63,

In je gegevens zie ik zo niks aparts staan. Sinds hoelang doet je 4G het niet meer? En heb je dit op een specifieke plek of op meerdere plekken?

Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd. Wil je hiervoor je telefoon uit en weer aanschakelen? 🙂 Ook raad ik je aan om je internetinstellingen te controleren. Je kunt dit doen via toestelhulp.

Geef je door of de stappen helpen?

@Friesian; bedankt voor je reactie 🙂
Hoi Naomi

Ik heb gedaan wat je hebt geadviseerd. Nu doet 4 g het wel weer. Dank je wel.

Vr gr Linda
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Linda63,

Wat goed om te horen dat je weer 4G kunt ontvangen 🙂. Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan weten.

Groetjes, Tiury

Reageer