.

Beantwoord

4g aanzetten gaat heel gemakkelijk

  • 8 April 2014
  • 7 reacties
  • 1089 Bekeken

Badge +4
Vandaag voor het eerst een 4g bundel besteld gewoon uit nieuwsgierigheid .
Nou ik sta versteld hoe makkelijk dit ging.
Eigenlijk hoefde ik helemaal niets te veranderen. Ging helemaal vanzelf.
Hoefde alleen maar Wifi uit en mobielnetwerk in te schakelen .
Eerst dacht ik dat het niet werkte maar na een uurtje zag ik ineens het 4G teken.
Heb het nu maar weer uitgeschakeld want ik heb maar klein bundeltje 200mb.
Daar zal ik niet veel mee kunnen want 4G is zo snel dat het wel snel opgesoupeerd zal zijn.
Maar wat goed dat dit zo makkelijk in te stellen is

groet

Karin
icon

Beste antwoord door Kim 9 April 2014, 15:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi kvbilsem,

Wat fijn om te horen dat je ervaring zo positief is met 4G! :)

En heel verstandig dat je er rekening mee houdt dat je verbruik inderdaad wel wat harder kan gaan.

Denk je dat je het in de toekomst meer zal gaan gebruiken of probeer je zelf toch zoveel mogelijk gebruik te maken van Wifi? 🙂
Badge +4
Hoi Kim,

Of ik in de toekomst  vaker 4G ga gebruiken?
De situatie is momenteel zo dat ik nog een tweede smartphone heb met Abbo bij andere provider .
Daar hoort een internet bundel bij.
Zodra dat abonnement afgelopen is denk ik wel over te stappen naar Simyo en dan zeker met 4G
Ik krijg dus op deze manier wel kans om twee abonnementen met elkaar te vergelijken.
Heb bij Simyo op mijn andere smartphone (wat eigenlijk reserve toestel is)nu meestal alleen de belbundel aanstaan.
Thuis maak ik gebruik van Wifi en dat is snel genoeg vind ik.

groet

Karin



Hoi kvbilsem,

Wat fijn om te horen dat je ervaring zo positief is met 4G! :)

En heel verstandig dat je er rekening mee houdt dat je verbruik inderdaad wel wat harder kan gaan.

Denk je dat je het in de toekomst meer zal gaan gebruiken of probeer je zelf toch zoveel mogelijk gebruik te maken van Wifi? :)
Badge +8
Hoi Karin1971,

Daar ben ik wel benieuwd naar, je vergelijking straks :)
Wifi is voor mij ook vaak voldoende. Ik heb nog niet eens een 4G ready toestel. Maar tijdens de tests heb ik me laten vertellen dat 4G nog sneller dan Wifi is in veel gevallen. Toch wel interessant 🆒

Leuk om je weer eens op het forum te zien, Karin. Nog druk aan het fotograferen?

Groetjes, Charlene
Badge +4
Hoi Karin1971,



Leuk om je weer eens op het forum te zien, Karin. Nog druk aan het fotograferen?

Groetjes, Charlene


Ja hoor ik fotografeer alles maar nu steeds meer met mobiele telefoon

groetjes
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Karin71,

Met je mobiele telefoon maak je vast niet zulke mooie foto's? 😉 Nou ben ik nog maar kort een moderator op het forum, dus ik vraag me eigenlijk wel af wat je dan allemaal leuk vindt om te fotograferen?
Badge +4
Hoi Dries,

Nou de camera van de Samsung Galaxy S4 en die van de HTC One dat zijn dus de mobiele telefoons die ik gebruik maken echt schitterende foto's.
Het voordeel is dat ik mijn telefoon altijd bij me heb en de camera alleen als ik er echt op uit trek met de bedoeling foto's te gaan maken.
Maar een camera ik heb een Panasonic DMC TZ10 is weer beter geschikt om in te zoomen.
Wat ik allemaal leuk vind om te fotograferen?
Nou mijn kleine nichtjes en neefjes staan wel op nummer 1.
Verder heb ik een abonnement op GaiaZoo en daar is het heel mooi om foto's te maken.
En nu in dit jaargetijde natuurlijk de bloeiende bomen en de natuur.
Vind het gewoon leuk.
En jij?
Fotografeer je ook?

groetjes Karin
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Karin71,

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S4 mini, maar die kwaliteit vind ik niet zo heel mooi hoor... De kwaliteit van de camera's van veel mobiele telefoons is natuurlijk fenomenaal verbeterd de afgelopen jaren 🙂 En je zegt het zelf al, je hebt je mobiel altijd bij je. Handig voor als je plots ergens iets wil fotograferen. Met een echte camera maak je natuurlijk altijd veel mooiere foto's. Die kun je veel beter gebruiken als je er echt op uit gaat om foto's te maken.

Ik zelf maak niet echt foto's, maar ik kan mooie foto's wel heel erg waarderen. Foto's van natuur/dieren of steden, maar ook uit het heelal vind ik prachtig 🙂 Die gebruik voornamelijk als achtergrond voor mijn pc en telefoon 🙂

Reageer