.

Beantwoord

3g valt weg

  • 23 March 2014
  • 6 reacties
  • 433 Bekeken

moebiel internet valt steeds weg zinds gisteren
icon

Beste antwoord door Ernst 25 March 2014, 10:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je wat meer informatie geven?
Is het op een plek, of op meerdere plekken?
Op welke plek/plekken?

Welk toestel heb je?

Beschrijf eens wat je bedoelt met "valt steeds weg"?
Heb je periodes daartussen wel gewoon internet?

PS. Op één plek vragen werkt het beste. Je hebt gereageerd in een ander topic en een eigen topic aangemaakt. Dat is dubbel!
ik heb een mobile Pin aparaat Ingenico IWL 250 het licht niet aan apparaat maar aannetwerk / simkaart  hij maakt wel verbinding naar transactie server maar houd verbinding niet vast pin automaat leverancier heeft al geken en heeft gezegt dat het aan het netwerk licht want gisteren heeft hij het ook al mee gemaakt met iemand uit rotterdam en amsterdam
Kun je wat meer informatie geven?
Is het op een plek, of op meerdere plekken?
Op welke plek/plekken?

Welk toestel heb je?

Beschrijf eens wat je bedoelt met "valt steeds weg"?
Heb je periodes daartussen wel gewoon internet?

PS. Op één plek vragen werkt het beste. Je hebt gereageerd in een ander topic en een eigen topic aangemaakt. Dat is dubbel!

ik heb een mobile Pin aparaat Ingenico IWL 250 het licht niet aan apparaat maar aannetwerk / simkaart  hij maakt wel verbinding naar transactie server maar houd verbinding niet vast pin automaat leverancier heeft al geken en heeft gezegt dat het aan het netwerk licht want gisteren heeft hij het ook al mee gemaakt met iemand uit rotterdam en amsterdam
Reputatie 5
Badge +11
Hoi vwcompu,

Het is inderdaad best vervelend als je niet overal een goede verbinding hebt 😞 Omdat onze simkaart specifiek worden geleverd voor gebruik in mobiele telefoons beperkt onze assistentie met jouw verbinding beperkt zich echt alleen maar tot je simkaart.
In je gegevens zie ik geen zaken waardoor je verbinding zou kunnen wegvallen.
Voor de zekerheid heb ik je aansluiting een reset gegeven op netwerk niveau, maar meer kan ik niet doen ben ik bang.

Dat dit in Amsterdam én in Rotterdam gebeurt lijkt mij er op de duiden dat het juist niet aan het netwerk ligt. Dan zouden er namelijk véél meer klanten last hebben hier van. Valt trouwens je hele verbinding weg, of alleen 3G en heb je nog wel 2G/gprs internet? Misschien is er iets niet goed bij de transactieserver?

Kun je in ieder geval laten weten of de reset iets heeft gedaan voor je?


Groentjuh, dank je voor je assistentie!
Heb ik ook sinds 'n dag of 2 á 3. Alles al geprobeerd, maar alleen nog maar internet met wifi
Reputatie 2
Badge +6
Heb ik ook sinds 'n dag of 2 á 3. Alles al geprobeerd, maar alleen nog maar internet met wifi

Hoi Lise88,

Wat leuk dat je ons forum bezoekt 🙂 Welkom!

Ik heb toch wel wat meer informatie nodig om erachter te komen waardoor je niet op internet kan met het mobiele netwerk. Heb je wel verbinding kunnen maken of is dat nooit gelukt? Wat voor telefoon gebruik je? Heb je je telefoon al een keer uit/aan gedaan? Ik heb de optie 'internet op je mobiel' een reset gegeven. Het zou dus nu wel moeten werken :)

Misschien vindt je in dit topic je antwoord. Zou je willen laten weten of het is gelukt?

Reageer