.

Beantwoord

300 euro

  • 20 May 2024
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

HELP !!!

 

Ik heb een rekening van 300 euro voor nog geen 2 gb aan internet. Ik dacht dat het internet was afgesloten en was onder de indruk gebruik te maken van WiFi. 

 

Ik ben ernstig ziek heb al hoge schulden en ben ook altijd thuis (WiFi) en kan dit echt niet betalen en heb ook nooit een bericht gehad. 

 

Dit is echt echt niet ok

 

HELP AUB... 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 21 May 2024, 14:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Voor €0,50 per maand kun je data plafond activeren en stopt internet bij het bereiken van je data plafond @DH0700 

Van harte beterschap toegewenst 

Reputatie 4
Badge +3

Voor €0,50 per maand kun je data plafond activeren en stopt internet bij het bereiken van je data plafond @DH0700 

Van harte beterschap toegewenst 

Een goede suggestie @J.D.L.  maar daar heeft @DH0700  op dit moment weinig aan. Maar even afwachten tot een moderator dit oppakt.

Voor €0,50 per maand kun je data plafond activeren en stopt internet bij het bereiken van je data plafond @DH0700 

Van harte beterschap toegewenst 

Een goede suggestie @J.D.L.  maar daar heeft @DH0700  op dit moment weinig aan. Maar even afwachten tot een moderator dit oppakt.

Maar wel voor de naaste toekomst vanaf 1-6-2024 @Kaas Berrie  als het geactiveerd wordt door @DH0700 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DH0700,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!

Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt.

Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Ik raad aan om de dataplafond in te schakelen om te voorkomen dat dit weer zou kunnen gebeuren. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.

Ik kan het me voorstellen dat je de kosten niet bewust gemaakt hebt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.

Bedankt voor jullie reacties! @J.D.L.  en @Kaas Berrie 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer