.

Beantwoord

100% smsje gekregen, maar mijn verbruik staat nog dat ik over heb, waarom?

  • 23 July 2014
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ontvang een sms-je dat mijn datalimiet op is. Als ik inlog op mijn symio dan staat er dat ik nog maar 20% heb verbruikt. Welke info is de juiste?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 July 2014, 23:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Geloof het SMSje en zet op mijn Simyo "Internet op je mobiel" DIRECT uit! Mijn Simyo loopt achter en dat SMSje niet! De afgelopen uren heb jij mogelijk de resterende 80% verbruikt en bent mogelijk nu vele MBs buiten de bundel aan het verbruiken!

Zet de optie internet op je mobiel in mijn Simyo uit en wacht een paar uur/max halve dag totdat mijn Simyo bij is. Mocht dan blijken dat je over heb, dan kun je de optie zo weer aanzetten.

Als je bundel daadwerkelijk op is, dan betaal je €0,15 per MB en zie je dat je op de factuur terug en dat kan flink oplopen!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mibu, welkom op het Simyo forum 🙂

Zoals Groentjuh aangeeft, is het SMS'je leidend in dit geval. Het verwerken van de gegevens op Mijn Simyo duurt helaas wat langer.

Ik zie dat je er al slim op in hebt gespeeld door een grotere internetbundel aan te zetten voor de volgende maand, maar nog niet dat je de internet optie uit hebt gezet. Ik adviseer je toch om dit te doen zodat je niet tegen hoge kosten aanloopt!

Is je vraag zo beantwoordt?

Reageer