.

Beantwoord

Waar komt dit dataverbruik vandaan?

  • 17 September 2016
  • 18 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

icon

Beste antwoord door Sean 19 September 2016, 14:59

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo H.o. Can,

Ik weet niet waarom je in dit topic de openingspost kopieert en een bijlage met internet verbruik plaatst???

Als je een vraag over je internetgebruik hebt plaats die dan in een daarvoor bestemd forumonderdeel, leg duidelijk uit wat je wilt weten en plaatst dan de bijlage als informatie.
Badge
Kan je niet lezen voor eenpaar muniten 8..€ is dat normaal goed kijken voor dat je antwoord geeft
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan best lezen, al meer dan 60 jaar trouwens 🙂 en rekenen heb ik ook geleerd. Internet wordt niet per minuut maar per MB berekend, 1 MB buiten bundel kost 15 cent, bij 3G haal je tot 1,5 MB per seconde, dus tot 90 MB, is € 13,50 per minuut.
Bij een abonnement is het dus veel voordeliger om een (extra) bundel aan te schaffen.

Mijn opmerking ging over het onnodig kopiëren van de openingspost en ook nog binnen een verkeerd topic zonder zelfs een vraag te stellen.

Ik hoop dat je me begrijpt.
Oh is ie hier nu ook :D

Hij / zij heeft een eigen topic er over gemaakt.

https://forum.simyo.nl/internet-62/oplichten-om-onlijn-zijn-35815/index1.html#post144384
Badge
ik was thuis en heb ik wifi dus hoe kan hij overschakelen om oplichten
Reputatie 7
Badge +9
Dat zie ik nu ook Raytje 🙂
Reputatie 7
Badge +9
H.o.Can, binnen dit topic reageer ik niet meer, in het andere topic is het al uitgelegd (ik hoop dat je het daar gelezen hebt).
Badge
ik heb niks douwladen als ik dowlaad doe via wifi
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Reputatie 5
Badge +8
Hoi H.o. Can

Zoals je ziet heb ik je bericht verplaatst naar een apart topic, want dit heeft niks met het 30.000 leden topic te maken.

Ik begrijp heel goed dat je schrikt van dergelijke kosten, zeker wanneer je niet bewust op internet hebt gezeten. Het is echter niet nodig om meerdere topics en reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk te reageren, en het werkt een stuk effectiever als we jouw vraag via één topic kunnen behandelen. Bovendien was je ook in contact met mijn collega's via Twitter en e-mail.

Franswon en Raytje zijn geen medewerkers, maar klanten van Simyo. Zij helpen je vrijwillig en ik wil je daarom vragen beleefd op hen te reageren.

Mijn collega heeft je inmiddels uitleg over je verbruik gegeven en een eenmalige coulance aangeboden. Ik hoop dat je dit een goede oplossing vindt. Als er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag van je in dit topic.

Groetjes,
Sean

@Raytje en Franswon, hartelijk dank!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi H.o. Can,

Ik las net een reactie van je in een ander topic en ik heb je hierheen verwezen.

Je hebt weer kosten gemaakt in de maand september. We zijn je tegemoet gekomen voor de vorige maanden, alleen nu is het weer misgegaan. Aangezien het contact niet heel soepel verloopt via het forum, lijkt het me handiger als we telefonisch contact hebben. Ik of een collega zal jou morgen bellen om over jouw situatie te praten. Je kunt ons ook altijd bereiken via de klantenservice!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +9
Hoi H.O. Can,

Ik heb je vandaag 3 keer geprobeerd te bellen. Jammer genoeg heb ik je niet te pakken gekregen. Staat je toestel toevallig uit?

Je kunt ons zelf ook bereiken, ondanks dat je geblokkeerd bent. Je kunt gewoon 1200 bellen.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Dat heb ik de heer/mevrouw H.o. Can gisteren ook al aangegeven....:?

https://forum.simyo.nl/internet-62/waar-komen-mijn-internetkosten-vandaan-35820
Badge
zo hebben blokkeerd
Reputatie 3
Badge +5
Hoi H.o. Can,

Zojuist heb ik je nogmaals proberen te bellen, maar tevergeefs. Ik raad je bij deze aan om contact op te nemen met de klantenservice via 1200 of middels een andere aansluiting naar 0900-8090.

Je bent namelijk enkel geblokkeerd voor uitgaand verkeer en niet voor inkomende gesprekken. Dit is om jou te beschermen van nog meer kosten. Je kunt wel gewoon bellen naar 1200! Wij helpen je dan graag verder.

Wij hopen je dan het best verder te kunnen helpen. Kun je dat proberen?

Groetjes,
Ilias
Badge
ik ben thuis bel aub
H.o. Can, je kunt met jouw mobiel gewoon naar simyo bellen via het nummer 1200. De moderator geeft het al duidelijk aan. Dat kan van 9.00 - 17.30 op maandag tot en met vrijdag.
1200 is niet geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi H.o. Can,

Mijn collega heeft je op dit moment aan de lijn. Zoals Friesian heeft aangegeven, kun je wel 1200 bellen 🙂 Mijn collega heeft dit ook aan je uitgelegd. Gelukkig hebben we je te pakken gekregen en zijn we met je in gesprek.

Groetjes,.
Angela
145143

Reageer