.

Beantwoord

Mijn mobiel internet doet het niet, wat kan ik doen?


Badge +1
Goedemorgen,

ik ervaar sinds 2 dagen dat ik geen mobiel internet meer heb op mijn Iphone 5. die geeft de melding activatie mobiel gegevens mislukt.

toestel is al aan/uit geweest en apn instellingen gecontroleerd. deze staan op portalmmm.nl

Hoor het graag

Mvg,

Mark
icon

Beste antwoord door Caspar 3 June 2016, 12:39

Bekijk originele reactie

12 reacties

Heb sinds vanmorgen hetzelfde probleem, wel 3G maar geen internet verbinding. Mvg, hmus
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mark90,

Wat vervelend dat je internet het niet goed doet. Ik heb je internet gelijk gereset. Dit kan het probleem wel eens oplossen. Zo niet, dan kijken we natuurlijk gewoon verder. Om te kijken of het heeft geholpen zul je even je toestel uit en aan moeten doen.

@hmus voor jou precies hetzelfde. Ik heb ook jouw internet gereset. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen!

Groetjes,
Caspar
Het werkt weer
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde. Gr Danny
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hmus & Danny87,

@Hmus, wat goed om te zien dat het weer werkt voor je! Fijn dat je het nog hebt doorgegeven 🙂 Dan hoeven wij ons ook geen zorgen meer te maken. Mocht je nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

@Danny87, wat lastig dat jij hier ook last van hebt sinds kort! Ik zie dat jij Flex 4G uitgezet hebt. Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is gegaan in ons systeem. Hierdoor kun jij geen gebruik maken van het internet. Gelukkig heb ik dit zojuist voor je aangepast 🙂 Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Hierna zou het weer netjes moeten werken.

Is dit niet het geval? Dan wil ik je vragen om de instellingen van je telefoon eens na te kijken. Dit kun je doen via onze Toestelhulp. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Het werkt weer, bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Danny87,

Super dat het weer werkt! Graag gedaan namens mijn collega :$

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds 4 dagen werkt internet niet, heb sinds kort 4g en dat heeft een tijdje gewerkt maar nu heb ik helemaal geen internet meer!
Ook ik heb hetzelfde probleem na het omzetten van 4g en nu geen internet meer.
Graag hulp!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Alexo & RJW,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat jullie het zelfde probleem ondervinden met het 4G netwerk.

Ik heb gelijk jullie gegevens erbij gehaald en de simkaarten gereset. Dat houdt in dat ik de simkaarten opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Om deze reset volledig te voltooien zou je wel je toestel voor 5 minuten moeten uitschakelen.

Laat je me weten of het heeft geholpen.

Groetjes,
Caspar
Hoi Alexo & RJW,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat jullie het zelfde probleem ondervinden met het 4G netwerk.

Ik heb gelijk jullie gegevens erbij gehaald en de simkaarten gereset. Dat houdt in dat ik de simkaarten opnieuw heb aangemeld op het netwerk. Om deze reset volledig te voltooien zou je wel je toestel voor 5 minuten moeten uitschakelen.

Laat je me weten of het heeft geholpen.

Groetjes,
Caspar


Het werkt weer, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens Caspar! Fijn dat het weer werkt 🙂 Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer