.

Beantwoord

Waaraan heb ik 600MB op 1 dag verbruikt?

  • 12 February 2016
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb een app en die verbruikt per keer 50.60 mb. dit is telkens hetzelfde
daardoor heb ik vandaag 600 mb verbruikt.
Ik heb een iphone 5s en ik weet niet hoe ik erachter moet komen welke app dit is.
icon

Beste antwoord door Angela 13 February 2016, 15:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Wiebevdb,

Welkom op het Simyo forum.

Prachtige telefoons heeft Apple toch. Werken ook zo fijn. Vind je dat ook niet?
Back to your question.
Heb je je wifi assistentie al uitgezet in je iPhone. Deze is te vinden onder instellingen > mobiel netwerk. En dan naar onderen swipen.
Als het goed is zie je daar ook een totaal.

Maar nu heb ik een probleem.
Ik ben een forum gebruiker en weet niet alles over iPhone's. (Wie o wie wordt de held??)
Dus een forum vriend of moderator zal moeten vertellen of je dat nog in de iPhone kunt vinden.
Bedankt voor de tip. Dit had ik inderdaad nog niet gedaan.
Ik heb ook nog een tip van iemand anders gehad.
Ik heb nu maar alle mbmeters van apps op nul gezet en ga het vanaf nu
goed bijhouden en dan kom ik er als goed is achter.
Toch nog bedankt!
Post verwijderd door mij....
Niet meer van toepassing.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wiebevdb,

Welkom op het Simyo Forum.

Zo, dat zijn een fiks aantal MB's! Je doet er goed aan om hier even na te vragen waar dit vandaan komt.

Ook al kunnen we jouw niet vertellen welke app het is, kunnen we je wel van tips voorzien. Maikel.twinnie heeft je al een hele goede tip gegeven. Daarnaast heb je ook gevonden waar je de lijst met app-gebruik kunt vinden. Heel slim om deze te resetten en in de gaten te houden.

Nog een tip: persoonlijk heb ik op elke 1e van de maand een agendapunt aangemaakt. Zo vergeet ik niet om deze lijst weer te resetten als ik een nieuwe bundel heb. Houd je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd of je er achter komt welke app de MB-vreter is!

@Maikel.twinnie, bedankt voor je tips :D

Groetjes,
Angela

Reageer