Volgens mij is Simyo’s whatsapp nummer op dit moment +31651000054.
Ik, als behulpzame klant, kan niet meekijken met je aansluiting. Staat in Mijn Simyo onder instellingen “Internet op je mobiel aan - Nederland” aan?
Kun je wel bellen of SMSen?
@Gewoon_een_vraagje - Pascal.
Als aanvulling op bovenstaande. Staat de APN in de telefoon nog steeds. goed ingesteld?
Dank voor jullie hulp! Dan app ik ze zo anders even ofzo
Yes, mn internet in Nederland staat aan, buitenland niet. Kan ook gewoon bellen enzo inderdaad..
Hoi Pascal,
Welkom op ons forum!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Dat gaan we dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen!
Ik zal in ieder geval voor de zekerheid je aansluiting een reset geven op het netwerk. Zou jij je toestel dan tien minuten kunnen uitschakelen en daarna weer aanzetten?
Overigens zie ik dat je eergisteren nog hebt kunnen internetten. Heb je in de tussentijd iets aangepast aan de instellingen op je toestel? Staat de optie voor mobiel internet wel ingeschakeld op je toestel? En wat heb je precies voor toestel?
Overigens kun je ons op WhatsApp bereiken via +31 6 51000054.
Hoor het graag van je!
Groetjes,
Bas