Sinds november i.p.v. kpn een Simyo abonnement maar de laatste maand bagger bereik in Duitsland en gister in Nijmegen in te goffertpark. En nee toen waren er nog niet veel mensen. Kon vanwege geen internet niet inloggen in ticketmaster. Om me heen iedereen wel signaal. Hoe kan dit?
In Duitsland is mobiel internet nog een beetje op het niveau van een ‘derde-wereld-land’
In het Goffert-park kan ik alleen maar zeggen, dat de GSM-mast op dat moment misschien even overbelast is geweest.
Daar Simyo KPN is, wordt van dezelfde mast gebruik gemaakt, dus als je op dat moment nog een KPN-simkaart actief had, was je hetzelfde overkomen vermoed ik.
Vriendin met kpn stond naast me en had volle bak. Ik ga dus terug naar kpn, daar had ik deze problemen niet
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je netwerk problemen had.
Bedankt voor je reactie
Mocht een reset ook niet helpen kan je altijd een kruistest uitvoeren. Hier test je de sim in een ander toestel maar ook een andere sim in je eigen toestel. Heb je vaker last van slecht bereik in Nederland of was dit alleen in Goffertpark?
Groetjes,
Ashley
Het hele stappenplan doorlopen, geen verbetering, kruis test gedaan. Ligt niet aan mijn telefoon
Hoi
Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het nog niet opgelost is!
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Wij horen dan graag van je of dit wel heeft geholpen.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi, ik heb inmiddels via whatsapp begrepen dat het de combi iPhone 11/ kpn netwerk is. Waarom ik nu pas problemen ervaar, geen idee, telefoon is 3 jaar oud. Ik heb hem zoals gevraagd 15 minuten uit gehad en ga kijken of dat effect heeft. Dank voor je hulp
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Het klopt inderdaad dat er momenteel een issue speelt betreft iPhone 11 en het KPN netwerk. Momenteel hebben wij hier nog geen oplossing voor gevonden, maar zodra wij een oplossing hebben zullen wij het delen in dit topic.
Ik hoop dat de reset toch helpt om je internetverbinding te verbeteren. Ik hoor graag van je of je wat het resultaat is! En natuurlijk graag gedaan.
Groetjes,
Roeqajja
Enkele malen contact gehad met de klantenservice (via chat, telefoon en whatsapp) nog geen oplossing. Vrijdag in een spoed situatie weer geen bereik. Toen was de maat vol.
Ik heb een nieuw toestel besteld met een nieuw abonnement, Op mijn email nog geen reactie helaas.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je ook last hebt van het Iphone 11 netwerk probleem.
Ik snap de frustratie. Ik zie dat je al wel op de lijst staat. Er zal contact met je opgenomen worden omtrent de oplossing. Het is helaas nog even afwachten op dit telefoontje en/of mailtje. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.