Skip to main content

.

Sinds 3 tot 4 weken ervaar ik problemen met mijn 4G op mijn iPhone 11.

In de 10 maanden daarvoor was ik ook al klant van Simyo en had ik dit probleem niet.

Bellen gaat wel goed, maar apps en internet browsers laden niet of heel traag.

Via wifi werkt de verbinding wel goed.

Ik heb een fysieke simkaart.

Ik heb mijn iPhone al opnieuw geïnstalleerd (reserve kopie teruggezet), zonder effect.

iOS is up to date, mijn apps ook.

 

Suggesties, ideeën?

Is dit vergelijkbaar met de iPhone 11 problemen van ongeveer een jaar geleden?

 

Bij voorbaat dank!

Hoi @Cindy_80,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je hier vragen over hebt, goed dat je hierover informeert! Dit is een bekend probleem en op dit moment doen we er alles er aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wat je kunt doen is controleren of je de nieuwste iOS versie (versie 17.5.1) gebruikt. We merken dat dit kan helpen om dit probleem op te lossen. Als je na het updaten nog steeds problemen blijft houden is er op dit moment helaas niks wat ik kan doen om het werkend te krijgen. Onze Netwerk Specialisten zijn dit probleem aan het onderzoeken en wij hopen dat dit snel wordt opgelost. Als er meer informatie is zal ik hierover een update geven in dit topic. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak!


Groetjes,
Seren


Ik heb hetzelfde probleem zoals meerdere mensen op het forum met 4g op iphone 11.

twee weken geleden heb ik een nieuwe iphone 11 in gebruik genomen (deze had ik nog liggen). nadat mijn oude problemen (deze is van oktober 2020) gaf met bellen en 4G netwerk. nadat ik alles overgezet op de nieuwe heb werkte alles weer goed. tot gisteren hetzelfde probleem op mijn nieuwe Iphone. Ik ga er van uit dat dit dus niet aan de telefoons ligt.

Simyo wanneer is dit probleem opgelost.

graag een reactie

 

 


iPhone 11 samen met KPN netwerk is helaas weer sinds kort een foute combi zie hier


Elders is er al wat meer info te vinden. 


Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor het delen! Toch lijkt het om een ander soort netwerk issue te gaan dan 2 jaar geleden. Vandaar dat dit nog in onderzoek is en wij helaas nog niet meer informatie hebben hierover. 

Zodra er meer over bekend is zullen we dat delen.

Groetjes,
Amy


Hoi @Leon V.,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw topic even verplaatst naar dit bestaande topic omtrent dit onderwerp. Ik de reactie van mijn collega Seren (die zij ook als best answer heeft gemarkeerd) kan je voor nu het antwoord op jouw vraag terugvinden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Amy


Zelfde probleem hier. Sinds een aantal weken werkt 4g niet tot nauwelijks op iphone 11. Nieuwe simkaart, IOS up-to date etc lijkt allemaal niks te helpen.


Hoi @Nick1010,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor je is. In de best answer van dit topic kan je het antwoord van mijn collega Seren terugvinden. Zodra er een nieuwe update komt zullen we dat laten weten in dit topic! 

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Amy


Heb hetzelfde helaas, sinds een week

of 2-3. Duosim met odido en daar lijkt het issue ook

te spelen.


Hoi @Teleroen,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je hetzelfde probleem hebt, maar goed dat je het aangeeft!

Zodra wij hier een update over krijgen vanuit de netwerkspecialisten, zullen wij dit hier delen. Wij hopen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt voor jullie. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Roeqajja


Tja….dan doe ik ook maar duit in het zakje. 

Mijn zoon is ook al enkele weken niet of slecht bereikbaar met zijn iPhone 11 i.c.m. Simyo. Over een week gaan we op vakantie in Frankrijk. Ik denk dat ik een nieuwe telefoon zal moeten gaan kopen, want ik heb er weinig vertrouwen in dat dit snel wordt opgelost. En op vakantie zul je toch echt buiten de campingwifi om (die meestal dramatisch is) heel veel profijt hebben van 4G. Maar dan moet het wel werken.

Ik ben overigens best tevreden over Simyo, ook over de prijzen. Ik ga er wel van uit dat Simyo bestaande klanten ergens in tegemoet gaat komen, nadat alles is uitgezocht. 


Goedendag,

Hier hetzelfde probleem. Sinds enkele weken werkt mijn netwerk vrijwel niet. Dat is ook wel af te lezen in het gebruik, want dit verschilt aanzienlijk met voorgaande maanden. Via de chat reeds contact gehad met medewerkers van Simyo. Dank voor de beantwoording van de vragen. Daarnaast is deze discussie op dit forum een extra bevestiging. Hopelijk lukt het snel om het probleem op te lossen, want buiten dit incident is Simyo een fijne internetprovider. 

Goede groet,
Willem


Eindelijk een echt nieuwsbericht op Tweakers dat KPN samen met iPhone 11 en 12 problemen zijn

 

Zie: https://tweakers.net/nieuws/224094/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-melden-sinds-begin-juni-4g-of-5g-storing.html

 

@Seren jou prive bericht gestuurd misschien handig als pinned / sticky topic dit te melden?


Reageer