Ik ga gebruik maken van het plafond voor internetten. Maar ik heb begrepen dat er een aantal uren kan verlopen tussen het moment dat de bundel op is en het moment dat Simyo daar weet van heeft. Kun je dan in die tussentijd toch over je bundel heen internetten zonder dat het plafond in werking treedt en je dus zo toch met extra data kosten komt te zitten ondanks je ingestelde plafond?
Uren tussen?
Maak er maar dagen van
Het dataplafond is actief vanaf de eerste dag van de volgende maand.
https://www.simyo.nl/klantenservice/bundels/dataplafond
Lijkt mij dat als het dataplafond aanstaat, dat je dan nooit kosten buiten de databundel kunt krijgen. Een dataplafond gaat per eerste van volgende maand pas in. Oh en een dataplafond werkt niet in zone 2, 3 en 4 landen (daar werkt de databundel ook niet). Aangenomen dat je verbonden blijft met NL of zone 1 en het echt actief is, zou ik geen reden verzinnen dat Simyo kosten kan rekenen voor data.
Lijkt mij dat als het dataplafond aanstaat, dat je dan nooit kosten buiten de databundel kunt krijgen.
<knip>
Als het dataplafond actief is zal de datastroom stoppen bij 100% verbruik, zonder naweeën. Zo heb ik het begrepen. Ik neem aan dat het sein van 100% verbruik uit het netwerk van KPN komt en niet uit de (achterlopende) systemen van Simyo. Als het anders mocht zijn lees ik het hier graag van Simyo!
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je vraag is beantwoord door
Als je een dataplafond hebt kunnen er inderdaad geen extra kosten voor internet verbruik komen. Let wel op dat je dataplafond alleen geldig is voor internetverbruik in Nederland en andere zone 1 landen.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.