Skip to main content

.

Ik heb deze maand 3 Gb extra data gekregen van Simyo omdat ik weer een jaar klant was. Dat zou betekenen dat ik deze maand 7 Gb mobiele data zou kunnen gebruiken. Ik krijg nu sinds enige tijd meldingen dat ik mijn mobiele data abonnement van 1,46 Gb met 5,54 Gb heb overschreden. Toevallig bij elkaar opgeteld 7 Gb en ik krijg de mobiele data op geen enkele manier meer aan de gang. Mijn werkelijke gebruik deze maand is 1383 Mb. Hoe krijg ik alles weer werkend? Wifi werkt gewoon en ik heb al allerlei instellingen bij mijn toegangspunt geprobeerd, inclusief instellingen die op mijn broer zijn smartphone met ook Simyo abonnement wel werken. Ik ben overigens momenteel in Duitsland, dus ik gebruik roaming.

Hoi @Cove,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie dat je nog wel MB's over hebt in je bundel. Lukt het nog wel om te bellen?

Eerder zijn wij een topic gestart met tips voor het maken van een verbinding in het buitenland. Ik adviseer deze even door te nemen.

 

Ik hoor graag of het geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley