Skip to main content

.

Beantwoord

Hotspot werkt niet meer, wat nu?

  • 10 augustus 2024
  • 55 reacties
  • 1188 Bekeken

Toon eerste bericht

55 reacties

  • Beginner
  • 7 reacties
  • 24 maart 2025

Wordt hier uberhaupt wat mee gedaan? We zijn 2 maanden verder zonder enig resultaat lijkt het. Ik heb KPN zelf gebeld en die gaf mij aan dat er via simyo zelf een technisch ticket binnen moet komen en ik vraag mij af of dat inmiddels al gebeurt is.


Nee, Simyo weigert toe te geven dat het probleem bij hun ligt 😖 heb uitgebreid geapt en gebeld, maar moet maar naar de Apple winkel, want Simyo kan en wil niks doen. 


Was ticket aangemaakt en krijg dan, na weer bellen, te horen dat mijn telefoon niet in aanmerking komt voor omruilen naar iPhone 12 . Ze kijken naar het imei nummer en dat is bepalend 😏


  • Beginner
  • 7 reacties
  • 7 april 2025

en we zijn weer 14 dagen verder zonder antwoord… graag dit serieus nemen Simyo! Als ik via whatsapp met jullie contact opneem krijg ik de vraag of ik mijn telefoon opnieuw wil opstarten...


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1763 reacties
  • 9 april 2025
peelramen schreef:

en we zijn weer 14 dagen verder zonder antwoord… graag dit serieus nemen Simyo! Als ik via whatsapp met jullie contact opneem krijg ik de vraag of ik mijn telefoon opnieuw wil opstarten...

Hi ​@peelramen,

Wij nemen deze situatie zeer serieus en begrijpen wij dat dit voor jou (en andere klanten) ontzettend vervelend is. Onze netwerkspecialisten zijn nog druk bezig om te achterhalen wat de oorzaak is van het probleem. Ik heb inmiddels opnieuw contact met hen opgenomen om te kijken of er een status update is. Zodra ik meer weet informeer ik je uiteraard direct.

Graag had ik je al van een oplossing of meer duidelijkheid willen voorzien, maar op dit moment ben ik hierin ook afhankelijk van de terugkoppeling van andere afdelingen. 


Reageer