Skip to main content

.

Hoe kan ik dataverbruik buiten mijn bundel uitzetten?

Hallo @Daanz als je een Android telefoon hebt kun je een blokkade instellen tegen het einde van je bundel op je telefoon.

 


Hi @Daanz,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Wij hebben bij Simyo geen dataplafond, dit houdt in dat je nog steeds kunt internetten zodra je bundel op is. Vanuit Simyo is het dus niet mogelijk om het dataverkeer buiten je bundel automatisch stop te zetten. Zodra je onze waarschuwingsberichten die wij per sms versturen ontvangt kun je je internet via Mijn Simyo wel uitschakelen of MB's bijkopen. Indien je een Android telefoon hebt is het vaak wel mogelijk om een datalimiet in te stellen zoals @JanD aangeeft, thanks voor de tip! 😊

Wij hebben eventueel ook nog een blog met databesparingstips, misschien komt dit van pas!

Groetjes,
Roeqajja 


Vanaf vandaag (14 mei 2024) biedt Simyo een dataplafond aan! Het dataplafond bij Simyo is een handige functie waarmee je zorgeloos kunt internetten, zonder je zorgen te hoeven maken over extra kosten buiten je bundel. Het dataplafond zorgt ervoor dat je internetverbinding automatisch stopt zodra je je internetbundel hebt verbruikt. Hierdoor voorkom je onverwachte kosten buiten je bundel. Het dataplafond is beschikbaar voor internetgebruik in Nederland en zone 1 (EU).

Voor het dataplafond betaal je slechts €0,50 per maand, dat automatisch aan je maandelijkse factuur wordt toegevoegd. Zonder dataplafond betaal je €0,15 per MB buiten je bundel. Lees hier onze aankondiging van het dataplafond rlink]. Vragen en opmerkingen zien wij graag terug in het aankondigingstopic! 

Hierbij sluit ik deze topic.