Goedemorgen Simyo,
Wanneer kun je bij Simyo een 5g abonnement afsluiten?
gr. Robert
Goedemorgen Simyo,
Wanneer kun je bij Simyo een 5g abonnement afsluiten?
gr. Robert
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk.
Groetjes,
Seren
Dank je Seren voor je snelle reactie en bericht
Graag gedaan
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk.
Groetjes,
Seren
Allemaal mooi en aardig maar Youfone en Ben hebben allang 5G. Bovendien heeft KPN Youfone nu overgenomen. Wordt nu toch echt tijd voor 5G bij Simyo.
Ik vrees zomaar dat je het zelfde antwoord gaat krijgen, misschien is overstappen een optie.
Flauw
Noem het zoals je wilt maar dit is de realiteit bij simyo Maar dit wist je al , dit is namelijk niet de eerste keer Dat je het over 5G hebt
Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.
Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.
Nee hoor. Van mij mag je lekker doorgaan met vragen om 5G.
Ik ben ook niet gestopt met het vragen om een of andere bescherming tegen een hoge rekening na het volledig verbruiken van een bundel ondanks dat dat ook tegen dovemansoren is.
Zoveel om nog over te dromen:
En zo kunnen we allemaal er vast nog veel meer noemen.
Goed streven Jij denkt de aanhouder wint vooral blijven dromen.
de meeste stamgasten zijn inmiddels hier vertrokken
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer Simyo 5G gaat aanbieden. Bij onze grote broer KPN is het netwerk al wel actief. Uiteraard houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent 5G bij ons. Tot die tijd kun je het 4G-netwerk gebruiken, dat blijft bestaan. En als het aan de Consumentenbond ligt, is het dik in orde met ons netwerk.
Groetjes,
Seren
Allemaal mooi en aardig maar Youfone en Ben hebben allang 5G. Bovendien heeft KPN Youfone nu overgenomen. Wordt nu toch echt tijd voor 5G bij Simyo.
Ik kan echt heel goed begrijpen dat je graag 5G wilt. Helaas blijft mijn antwoord het zelfde. Uiteraard zet ik alle feedback door naar de juiste afdeling .
Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.
Dat is nergens voor nodig!
Ik schaam me dood. Ik zal het nooit meer doen.
Nee hoor. Van mij mag je lekker doorgaan met vragen om 5G.
Ik ben ook niet gestopt met het vragen om een of andere bescherming tegen een hoge rekening na het volledig verbruiken van een bundel ondanks dat dat ook tegen dovemansoren is.
Zoveel om nog over te dromen:
En zo kunnen we allemaal er vast nog veel meer noemen.
Ha
Gaat er wat schot komen in 5G?
Ben gaat nu 5G aanbieden als budget provider
Hoi
Bedankt voor je bericht. Helaas is hier nog geen verdere update over bekend.
Groetjes,
Amy
De 5G-frequenties zijn verdeeld, zie onderstaande link:
Ik mag hopen dat Symio, als dochter van KPN, nu toch ook echt 5G aan gaat bieden, anders kan het Simyo klanten gaan kosten.
Ik ga daarom niet maar standaard onze abo's aan het eind van het jaar verlengen als er nog geen uitzicht op 5G is. Daar gaan we dan eerst nog een paar nachtjes over slapen.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik kan het me voorstellen dat er vanuit onze klanten vraag is naar 5G! Echter kan ik je op dit moment helaas niet meer vertellen dan dat het nog niet bekend is wanneer en óf wij überhaupt 5G zullen ondersteunen. Uiteraard zullen wij dit naar jullie communiceren als hier iets over bekend is, maar op dit moment hebben wij helaas nog geen nieuws te horen gekregen hierover. Het spijt me dat ik je voor nu niks meer kan vertellen hierover.
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt
Ik was onlangs bij een evenement, iedereen druk in de weer met hun smartphone, foto’s en berichten sturen etc. Ik kon echt helemaal niks met mijn 4g Simyo abonnement. Niet bellen en geen berichten sturen. Als ik en mijn medebezoekers elkaar kwijtraken vinden we elkaar nooit meer terug. We spreken nu vooraf maar een plek af. Als 5g de komende maanden niet beschikbaar komt ben ik weg. Simyo doe er wat aan!
Simyo is bijna de hekkensluiter van de providers die nog steeds geen 5G aanbieden.
De volgende providers ook nog steeds geen 5G:
De volgende providers hebben inmiddels standaard 5G bij al hun mobiele abonnementen:
Je kunt oprecht zeggen, dat Simyo steeds verder de hekkensluiter wordt omtrent het activeren van 5G.
De meeste providers hebben inmiddels 5G standaard bij al hun abonnementen actief.
Ik vind het bijzonder vreemd dat KPN, het moederbedrijf van Simyo niet als eerste Simyo op hun 5G netwerk heeft gezet, maar wel Youfone (eveneens 100% van KPN), Budget Mobiel en Lebara.
Terwijl Simyo al vele kwartalen als beste provider uit de Consumententest komt.
Voor alle mede klanten in deze topic,
Vanaf 1 november 2024 krijgen alle Simyo klanten eindelijk 5G bij hun abonnement of prepaid.
Dan kun je eindelijk gebruik maken van sneller en stabieler internet op je smartphone, mits deze wel 5G ondersteund, maar dat zijn inmiddels wel de meeste op de markt.
Alles over 5G bij Simyo, lees je op de speciale pagina bij Simyo (link): 5G bij Simyo (per 1 november 2024)
Hi
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.