Skip to main content

Vandaag heb ik geweldig nieuws voor jullie, ik mag namelijk aankondigen dat Simyo 5G gaat introduceren aan alle klanten 🎉

Dit betekent razendsnel internet met nog betere prestaties. Zelfs op drukke plekken zoals stadions en grote evenementen!

 

Hoe krijg je toegang tot 5G?

Vanaf 1 november 2024 wordt 5G automatisch beschikbaar voor alle Simyo klanten. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Heb je al een 5G-geschikte telefoon? Dan kun je vanaf die datum direct gebruik maken van de voordelen van 5G.

Heb je nog geen toestel dat 5G ondersteunt? Ook geen probleem! Je kunt gewoon blijven internetten via het betrouwbare 4G-netwerk. Dit verandert verder niets aan je huidige internetervaring.

Zijn er extra kosten verbonden aan 5G?

5G is bij Simyo standaard inbegrepen is zonder extra kosten!

Hoe snel is 5G bij Simyo?

Met 5G bij Simyo kun je genieten van een maximale downloadsnelheid van tot wel 300 Mbps en een uploadsnelheid van tot 150 Mbps. Het gebruik en de snelheid die je ervaart zijn wel afhankelijk van je toestel, de dekking in jouw gebied en de drukte op het netwerk.

Hoe weet ik of mijn telefoon 5G ondersteunt?

Vrijwel alle smartphones die vanaf 2020 zijn uitgebracht ondersteunen 5G. Als je niet zeker weet of jouw telefoon geschikt is voor 5G, kun je dit eenvoudig controleren via de instellingen van je toestel of door op onze dwebsite] te kijken. 

Meer weten? Alles over 5G kun je teruglezen op onze lwebsite]!

Dat is inderdaad geweldig nieuws, nu is het voor mij zeker dat ik eind van de maand mijn huidige abo bij Simyo ga verlengen.

Als KPN de masten t.z.t.aangepast heeft voor 5G nieuwe stijl, gaat Simyo daar in mee, zodat we nog hogere snelheden krijgen via de 3,5Ghz-band???

 


De hogere snelheden worden normaalgesproken (lees: bij KPN) gereserveerd voor de duurdere abonnementen. 

De 5G snelheid die hier nu wordt aangeboden is al hoger dan bij het goedkoopste Unlimited abonnement van KPN. En 300 Mbps is eigenlijk al meer dan je echt nodig hebt op een telefoon naar mijn mening.

Je kunt daarmee in elk geval je databundel er in no time doorheen jagen … 😁


Reageer