.

Beantwoord

Is er een mogelijkheid om buiten bundel gebruik te blokkeren?

  • 7 February 2022
  • 3 reacties
  • 1725 Bekeken

Badge

Heeft Simyo of heeft Simyo plannen om the mogelijk te geven om buiten bundel gebruik te blokkeren?

Ik bedoel hiermee dat als ik mijn bel of data bundel op is dat ik dan niet meer kan bellen of internetten tot een nieuwe bundel ingaat of dat ik een extra bundel bijkoop.

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 7 February 2022, 15:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heeft Simyo of heeft Simyo plannen om the mogelijk te geven om buiten bundel gebruik te blokkeren?

Ik als Forum expert (=behulpzame klant) kan daar alleen het volgende antwoord op geven: Nee en nee.

Nee, het kan nu niet. Nee, er zijn geen plannen om dit mogelijk te maken. Ondanks vele verzoeken komt dit er niet doorheen.

Op Android kun je op het toestel nog daarop een datalimiet instellen via het toestel zelf. Dat voorkomt niet buiten de bundel bellen/SMSen. Op iOS is zelfs dat niet mogelijk.

Badge

Nee, het kan nu niet. Nee, er zijn geen plannen om dit mogelijk te maken. Ondanks vele verzoeken komt dit er niet doorheen.

 

Dat is een duidelijk antwoord. Dan ga ik op zoek naar provider die die mogelijkheid wel aanbied.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Gengiskhan,

 

Bedankt voor je bericht. Helaas hebben wij geen plannen momenteel om een data/bel plafond in te stellen bij Simyo. Zoals @Groentjuh aangaf is het inderdaad wel mogelijk om een datalimiet op jouw toestel in te stellen als jouw toestel dit zelf ondersteund :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer