.

Beantwoord

4G uitgeschakeld in je bundel en toch 4G. Hoe kan dit?

  • 1 September 2015
  • 33 reacties
  • 841 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als je 4g bundel uitgeschakeld is en 4g is toch actief op je mobiele telefoon, hoe kan dit dan?
icon

Beste antwoord door Angela 2 September 2015, 14:45

Bekijk originele reactie

33 reacties

Badge
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart maar zie nog steeds 4g

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

Da's vreemd :?...

Ik zal dit uit laten zoeken door mijn collega's van de technische afdeling. Zij zijn er morgen pas weer.

Wacht je mijn reactie even af?

Groetjes,
Estelle
Badge
Oke, ik wacht het even af. Ik neem aan dat mij geen €5 euro in rekening wordt gebracht in januari?

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

De technische afdeling geeft aan dat er een instelling niet goed stond op je aansluiting. Dit hebben zij nu goed gezet. Als je je telefoon opnieuw opstart, zie je dit terug.

Er worden geen kosten voor 4G in rekening gebracht. Je hebt de optie namelijk per 1 januari beëindigd. Daarnaast betaal je bij Simyo de abonnementskosten maandelijks vooruit. Je hebt op de factuur van november voor het laatst voor 4G betaald. Geen zorgen dus 😉.

Laat je even weten of je nu 3G ziet staan?

Groetjes,
Estelle
Badge
Het is nu opgelost. Dank voor de goede service! Is het niet mogelijk dit permanent te veranderen? Misschien ga ik in de toekomst wel opnieuw 4g instellen, het is lastig dat die instelling dan steeds verkeerd staat (ik had hier nl. al eerder problemen mee) ik zie nu geen verschil met 3g daarom had ik het weer uitgezet.

Groetjes Maria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maria,

Fijn dat Estelle je goed heeft kunnen helpen 😳 Als je weer voor 4G kiest, zal dit ook zichtbaar zijn op je telefoon. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Het gaat er niet om dat het zichtbaar is wanneer ik 4g gebruik, maar dat er 4g blijft staan wanneer ik het uit zet. De eerste keer dat ik 4g gebruikt heb bleef het ook naderhand staan terwijl ik het uitgeschakeld had. Ik vind dit nogal verwarrend.

Groeten, Maria
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Maria,

We begrijpen je verwarring en hopen er iets aan te kunnen doen 🙂. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, laat het ons dan weten!

Groetjes, Tiury

Reageer