.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Simyo voor het bijkopen van MB's?

  • 28 September 2021
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Goedendag,

Deze maand heb ik een beetje moeite met mijn bundel en heb ik al een paar keer mb's bijgekocht. Momenteel werkt de app bij mij niet, hij geeft aan dat ik de Android versie moet updaten, maar ik heb geen updates klaar staan op mijn telefoon. Wanneer ik het probeer via de site up te graden geeft hij een 404 error. Zijn er nog andere opties om extra mb's bij te kopen aangezien ik nu geen internet op mijn telefoon heb.

 

MVG Pim Peels.

 

icon

Beste antwoord door Bas 28 September 2021, 12:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@Pim Peels Ja hoor, die opties zijn er.

Als je inlogt op je Mijn Simyo dan kun je daar sowieso alles wat je met de app ook kunt. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Pim, 

Welkom op ons forum!

We kampen inderdaad met een storing waardoor je problemen kunt ondervinden met het inloggen, of na het inloggen met andere onderdelen van onze website. Sorry voor het ongemak!

Ik zie dat je vanmorgen al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je 1000MB gratis hebt gekregen. Hopelijk is dat voldoende om de komende paar dagen te overbruggen! In de tussentijd werken we hard aan het oplossen van de problemen waardoor Mijn Simyo niet werkt. Ik verwacht dat je later vandaag weer zonder problemen kunt inloggen. 

Heb je hier nog vragen of opmerkingen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Hey, dankje voor het antwoord, ik heb nog een klein vraagje.

Kan het kloppen dat door de storing de waarschuwing smsjes ook een storing hadden. 

ik heb namelijk gisteren om 17:53 een sms ontvangen dat ik nog 80% over had van mijn bundel, vanochtend om 9:26 ontving ik een sms dat 100% van mijn extra mb's op waren. Nu zijn er gisteren en vandaag meer dan 500 mb's buiten de bundel gevallen kan ik terug zien in mijn verbruik. Echter zie ik deze mb's die buiten de bundel vallen niet in mijn kosten tot nu staan. 

MVG Pim

Reputatie 7

@Pim Peels De waarschuwings smsjes zijn realtime, maar de verwerking van ge-/verbruik in de app loopt altijd enkele uren achter (als je geluk hebt….)..

Tip: zet om die reden in je telefoon bij je instellingen altijd de datateller op 0 op de eerste dag van de nieuwe maand, omdat je telefoon natuurlijk altijd realtime het datagebruik monitort.

Dan denk ik dat er ook een storing was bij de smsje's, normaal gesproken gaat dit inderdaad altijd goed (Al meer dan 10 jaar klant van Simyo), tussen het smsje van 80% en 100% is er toch 500+MB aan internet verbruikt buiten de bundel. Jammer maar aan een storing valt niks te doen helaas, anders had ik optijd MB's bijgekocht, want dit is best zuur zo. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pim Peels, 

 

Wat vreemd! Tot nu toe zie ik namelijk geen kosten voor jou buiten de bundel op jouw aansluiting terug en het verbruik is om 08:39:13 bijgewerkt. Wil jij het even laten weten als je de kosten wel terugziet op de aansluiting? 

 

Groetjes, 

Tessanne 

Reageer