Op de website staat een mailadres van Simyo waar je alleen een afbeelding kunt uploaden.
Ik wil een Word document uploaden.
Bladzijde 1 / 1
Hoi smedaa,
Ik weet niet of dit adres nog in gebruik is maar vroeger heb ik wel eens contact gehad via service@simyo.nl. Je kunt ook via 1200 even informeren.
Ik weet niet of dit adres nog in gebruik is maar vroeger heb ik wel eens contact gehad via service@simyo.nl. Je kunt ook via 1200 even informeren.
Maar dan is de vraag wat ze er mee doen. Ik ken bedrijven waar attachments in mail worden weggefilterd, of in ieder geval niet worden geopend. Security Reasons.
Geen idee of dat bij Simyo ook zo is.
Geen idee of dat bij Simyo ook zo is.
Ik stuur het altijd naar klantenservice@simyo.nl.
Een bijlage komt als het goed is altijd in het service systeem van de helpdesk.
Het enigste is dat de afbeelding mogelijk direct in het ticket kan worden getoond. Zo is het altijd geweest in een ticket systeem waar ik mee werkte.
Een document moet je echt downloaden en op de PC bekijken dus.
Een bijlage komt als het goed is altijd in het service systeem van de helpdesk.
Het enigste is dat de afbeelding mogelijk direct in het ticket kan worden getoond. Zo is het altijd geweest in een ticket systeem waar ik mee werkte.
Een document moet je echt downloaden en op de PC bekijken dus.
Hoi smedaa,
Welkom op 't forum :)
Goeie vraag. Wanneer je een bijlage mee wilt sturen, kan je dit gewoon doen door te e-mailen naar klantenservice@simyo.nl. Gaat dat zo lukken?
@franswon, wimj12 en maikel.twinnie bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Goeie vraag. Wanneer je een bijlage mee wilt sturen, kan je dit gewoon doen door te e-mailen naar klantenservice@simyo.nl. Gaat dat zo lukken?
@franswon, wimj12 en maikel.twinnie bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.