Beantwoord

Waarom zijn de categorieën verdwenen bij service?

  • 29 januari 2020
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

Waarom zijn de oude categorieën verdwenen?

Ik ben benieuwd hoe de mensen hierover denken.. Waren die wel of niet handig voor de klant?

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 29 januari 2020, 10:37

Hoi Friesian,

 

Mag ik vragen over welke categorieën je het precies hebt? Want volgens het webteam is hier niet veel in deze onderwerpen veranderd. 

Vreemd dat je van Firefox dit woord niet mag gebruiken…:thinking:

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Bekijk originele reactie

4 reacties

Nouja zeg, op mijn tablet krijg ik in bovenstaande het woord klanten (hierover denken) er niet geplaatst. (Firefox)

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Friesian,

 

Mag ik vragen over welke categorieën je het precies hebt? Want volgens het webteam is hier niet veel in deze onderwerpen veranderd. 

Vreemd dat je van Firefox dit woord niet mag gebruiken…:thinking:

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Hoi Friesian,

 

Mag ik vragen over welke categorieën je het precies hebt?

Ja.:wink::grinning: Zoals zichtbaar in de afbeelding. De oude varianten verdwijnen snel.

 

Vreemd dat je van Firefox dit woord niet mag gebruiken…:thinking:

Ik mag het wel van Firefox maar niet na verstuur/opslaan. Dus het forum is …...ligt denk ik aan de Android versie.

Groetjes

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey Friesian,

 

Wat gek dat die dan verdwijnen. Ik heb het net op mijn mobiel en laptop getest en daar blijven de categorieën wel gewoon zichtbaar. Ik stuur het voor de zekerheid door naar mijn collega's om dit even uit te zoeken. Dank je wel voor je feedback :)

 

Groetjes,

Ouael

Reageer