.

Tablet in telefoonshop een interessante vervanging voor web-sms?

  • 19 August 2015
  • 6 reacties
  • 1218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik signaleer een aantal reacties van mensen die de web-sms missen op Mijn Simyo.
Zou een gunstig geprijsde tablet waar een (prepaid) sim in kan iets zijn als aanvulling in de telefoonshop?
Voordeel is dat je dan met bijvoorbeeld 10.1 inch ook grote toetsen hebt.

Graag jullie reactie.

Zou een tablet een goede aanvulling zijn in de telefoonshop?


6 reacties

Of deze..



http://www.gsmvoorsenioren.nl/
Ter illustratie, kijk eens hoe vaak je dezelfde toets moet indrukken voor de S en de Z.
Raytjes voorbeeld en mijn voorbeeld rechtstreeks van een tablet. (Was ik vergeten bij start topic, dus bij deze)

Hoi Friesian en Raytje,

Nee, voor mij geen tablet.

Ik heb nooit gebruikt gemaakt van web-sms. Het is prettig om in bijzondere gevallen je verstuurde sms terug te kunnen lezen op je telefoon.

Een toestel met grote letters is ideaal. Ik heb een beschadigde oogzenuw. De letters en cijfers op de kleine toetsjes van mijn vorige telefoon waren bijna niet te zien. Ik draag contactlenzen en nu kan ik zonder leesbril de toetsen gebruiken en sms’jes lezen. Het toestel heeft geen mooie uitstraling, maar gemak dient de mens.

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

We zijn erg benieuwd naar de uitslag van je onderzoekje! Hou je ons op de hoogte 😉?

Groetjes, Tiury
Hoi Friesian,

We zijn erg benieuwd naar de uitslag van je onderzoekje! Hou je ons op de hoogte 😉?

Groetjes, Tiury

Tuurluk jongeman.... wanneer er genoeg respons is...
Hoop dat er ook web-sms gebruikers reageren..!
Afw88888888.
Reputatie 5
Badge +10
Tablet's zijn handig.
Vooral als je regelmatig reist en geen zin hebt om je laptop mee te nemen. (of neem ze alle twee mee)
Persoonlijk heb ik liever een laptop mee dan een tablet.
Al is een tablet ook erg fijn.

Reageer