.

Simyo Vriendendeal. De Simyo 500


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Simyo 500
Omdat wij onze beste adviseurs wilden belonen zijn we de Simyo500 gestart. Dat is een lijst van de 500 best bezochte en best verkopende Simyo shops van de maand.” De nr. 1 wordt één week gepromoot op Simyo.nl en Simyo’s Facebook. Met die extra aandacht voor jóuw VriendenDeal shop zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat je nóg eens een hoop extra VriendenDeals afsluit, en je dus de komende maanden, of misschien zelfs jaren, helemaal gratis belt.

Maandelijks begint iedereen op 0
Iedereen met een VriendenDeal shop begint iedere maand met 0 punten. Ook als je de maand ervoor dus in de Simyo 500 hebt gestaan. Voor iedere unieke bezoeker in jouw Vriendendeal ontvang je 1 punt. Voor ieder verkocht Sim-Only abonnement verdien je 250 punten. Wie aan het eind van de maand de meeste punten heeft, is dus de maandelijkse winnaar.

Alles weten over Simyo Vriendendeal? Neem dan een kijkje op de website

Hoe kom ik in de Simyo 500? Tips en tricks

- Maak je profiel persoonlijk
Je vrienden komen voor jou. Zorg dus dat je een herkenbare foto van jezelf upload. En maak het nog persoonlijker met een eigen achtergrond foto en een zelf geschreven welkomstbericht.

- Promoot je shop
Zorg dat al je vrienden, buren, nichten, neven, klasgenoten, ex-collega's en andere bekenden weten dat jij een goede deal voor ze hebt. Kortom: promoot jouw shop met de kant en klare VriendenDeal promotie materialen.

Tot zover onze tips. Je collega-adviseurs hebben er nog veel meer. Hieronder wat voorbeelden:

- Tip van Arnoud: Marktplaats
Zet je verkoopboodschap en link naar je shop ook op openbare verkoop sites als Marktplaats.

- Tip van Onno: promotie onderaan je mail
Maak een standaard handtekening voor onderaan al je mailberichten met het aanbod en een oproep om naar je shop te komen.

- Tip van Robin: WhatsApp status
Sleeping, available, in a meeting... zet liever je shop in je status: M'n Simyo shop is open! Ontvang € 10,- tegoed. (link jouw shop)

- Tip van Gerry: Familiefeestje?
Zorg dat je je shop adres in je telefoon opslaat en verkooppraatje uit je hoofd kent. Heb je weer iets om te laten zien en om over te praten.

- Tip van Sophie: Promotie in het café
In het café is iedereen je vriend. Schrijf je aanbod en shop adres op bierviltjes, wc-deuren, menu's, Boomerang kaarten, etc.


Heb jij nog leuke tips en tricks? Deel ze hier op het forum.

Simyo vriendendeal

16 reacties

Badge +3
Wel leuk om in elk geval een maand te kunnen genieten van het in de top 500 staan hahaha.......ik sta op nummer 56! Joehoeeeee
Badge
Ik ben nr1 geworden in mei 2015. Wanneer word ik gepromoot op de homepage?

Alvast bedankt voor je reactie! Gr. Alwin
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alwin24,

Ik zie dat je in de top 5 zit. Jij bent inderdaad de winnaar van mei. Gefeliciteerd 🙂

De top 5 is terug te vinden op www.simyo.nl/vriendendeal. (naar beneden scrollen).

Badge
Hoi Ali,

Bedankt voor je reactie en felicitatie.
De screenshot die je gepost hebt, is inderdaad een weergave van de TOP5 van de afgelopen maand.
Maar dat bedoel ik niet.

Toen ik eerste was geworden, kreeg een e-mail van Simyo met daarin de volgende tekst:

Zorg dat je klaar bent voor het grote publiek
Omdat je op nummer 1 geëindigd bent, komt jouw shop op de homepage van Simyo.nl en Simyo’s Facebook te staan. Daardoor wordt jouw shop straks door minstens 20.000 extra vrienden gezien. Dus, als je nog iets wil veranderen aan je shop, is dit het moment.

Dit is nog niet gebeurd, dus vraag ik me af wanneer ik op de homepage kom met mijn shop.

Alvast bedankt voor het uitzoeken. Grt Alwin
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alwin24,

Ik heb het voor je nagevraagd.

De procedure is veranderd. Promotie op de homepage wordt helaas niet meer gedaan. De top 5 wordt alleen nog weergeven op de Simyo Vriendendeal-pagina.
Badge
Hi Ali,

Deze plotselinge verandering is op z'n zachtst gezegd erg vervelend.
Ik heb veel (heel veel) energie gestoken in het binnenhalen van klanten voor Simyo, omdat me dat uiteindelijk een promotie op de homepage oplevert. Wat mij uiteindelijk nog meer euro's beltegoed oplevert. (Dit is de afgelopen jaren ook gebeurt met de TOP5 winnaars.)

En op 1 juni ontvang ik een mail waarin dat nog eens bevestigd wordt. Het woord "homepage" lijkt mij meer dan duidelijk. Dat is geen subpagina onder het kopje vriendendeal.

Eerlijk gezegd vind ik dat jullie dit naar mij toe niet kunnen maken. Je bevestigt iets op mail en op het moment dat ik erom vraag wanneer ik op de homepage kom, blijken de voorwaarden ineens veranderd te zijn.

Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe Simyo hun belofte naar mij gaat waar maken.

Bedankt!
Grt, Alwin
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alwin24,

We zullen de belofte waarmaken 🙂

De winnaars van de maanden mei en juni maken nog aanspraak op de promotie op de Simyo homepage. In augustus zal je VriendenDeal Shop onze website verfraaien :D

Heel veel succes met je shop.
Badge
Beste Ali,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook via de klantenservice een email gekregen waarin zij bevestigen van de promotie op de homepage in Augustus.

Hartelijk bedankt!
Badge
Goedemorgen Ali,

Wat ik mij nu afvraag, stoppen jullie helemaal met de promotie op de homepage?
Ik bedoel dat de nummer 1 uit de top 500 van Juli dus in augustus niet meer op de homepage komt ?

Dank.

Gr,
Martijn
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alwin24,

Graag gedaan :)


Goedemorgen Ali,

Wat ik mij nu afvraag, stoppen jullie helemaal met de promotie op de homepage?
Ik bedoel dat de nummer 1 uit de top 500 van Juli dus in augustus niet meer op de homepage komt ?

Dank.

Gr,
Martijn


Hoi mavazinet,

Klopt. De promotie van de Simyo Vriendendeal Shops wordt anders opgezet. Een verandering is dat de Shops niet meer op de Simyo homepage komen te staan 😞

Alwin24 zal een van de laatste winnaars zijn waarbij dit gebeurd. Zijn Shop komt in augustus op de homepage te staan omdat we nu een nieuwe campagne hebben lopen. De winnaar van de maand juni maakt nog kans op promotie van zijn/haar shop in de maand september.

Heb ik je vraag beantwoord?
Badge
Hi Ali,

Dank voor je reactie.
Ja, dat is een hele (vervelende) verandering inderdaad ;)

Maar daarmee is mn vraag wel beantwoord.


Gr,
Martijn
Reputatie 3
Badge +7
Hoi mavazinet,

Dat is fijn om te horen. Ja, jammer van de verandering.
Badge
Hi Ali,

Ik ben inmiddels op de homepage gepromoot waar ik erg blij mee was. Nogmaals dank hiervoor!
Een maand geleden heb je bevestigd dat ik een van de laatste ben die op de homepage gepromoot wordt.

Nu ben ik benieuwd of daar iets anders voor in de plaats komt. Een tijdje terug is er namelijk een enquête vanuit Simyo gedaan waarin jullie het hebben over een giftshop. Dus een shop waar je diverse spullen zou kunnen bestellen van het tegoed wat je opbouwt van de afgesloten vriendendeals. Dat was toen een idee / vraag.

Weet jij daar al meer van. Komt die shop er daadwerkelijk? Zo ja wanneer?
Of zijn er andere plannen waar we naar uit kunnen kijken?

Alvast bedankt je terugkoppeling!

Groeten Alwin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alwin,

Dat je hier graag meer informatie over wilt kan ik goed begrijpen. Helaas moet ik je op dit moment nog even in spanning houden. Wij weten nog niet of er wat gaat veranderen. Zodra er wel meer nieuws is, wordt hier natuurlijk uitgebreid aandacht aan besteed en stellen we iedereen op de hoogte hierover :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hi Angela,

Nu ik even (een maand) gewacht heb, ben ik benieuwd of er een giftshop komt en of er nog andere veranderingen komen op vriendendeal gebied. Aan je reactie te merken, gaat er wel iets komen, want anders moest je me niet even in spanning houden, toch :-)

Bedankt voor je reactie!

Grt Alwin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alwin,

Je bent erg geduldig! Helaas is nog nog niet meer bekend. Wij zijn zelf ook nog niet op de hoogte gesteld van de komende veranderingen. Ik kan dus nog geen tipje van de sluier lichten omdat ik geen idee heb waar de sluier überhaupt is 😉 Zoals ik in mijn vorige bericht heb aangegeven, zullen we deze veranderingen niet ongemerkt voorbij laten gaan. Hier besteden we zeker aandacht aan zodra er meer nieuws is.

Groetjes,
Angela

Reageer