.

Opgelicht!! app geinstalleerd op je smartphone??

  • 26 April 2021
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Doordat criminelen steeds gehaaider worden in het misbruik van verschillende soorten methoden om je geld afhandig te maken. Ik ben zelf ook slachtoffer daarvan geworden. Ben ik benieuwd of er zoals  ik meer mensen zijn die de app Opgelicht!! op hun smartphone hebben geïnstalleerd.

En geloof me. Je krijgt een rotgevoel, je zelfvertrouwen krijgt een grote klap wanneer je intuïtie, je waakzaamheid  je in de steek heeft gelaten. 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik ken die app niet, maar is dat nu een app die handig is, of die je nu absoluut niet moet installeren?

En wil je delen wat jou is overkomen?

Reputatie 7
Badge +9

Opgelicht!! is een app van het Tv-programma AVROTROS Opgelicht!! en geeft waarschuwingen over allerlei oplichtingstrucs en rondgaande oplichtingsmails.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Friesian, 

 

Opgelicht worden is zoals je zelf ook omschrijft echt heel erg rot! Het is belangrijk je bewust te blijven van deze oplichters en op de hoogte te blijven van de nieuwste trucs die ze toepassen. Ze worden inderdaad met de dag slimmer!

Wat fijn dat je deze app met ons deelt! Ik denk dat dit voor iedereen handig is om eens te bekijken en te adviseren in zijn of haar omgeving.

 

Groetjes,

Tessanne 

Ik ken die app niet, maar is dat nu een app die handig is, of die je nu absoluut niet moet installeren?

En wil je delen wat jou is overkomen?

In het kort verteld gaat het om een babbeltruc. Er is al bij veel mensen op eenzelfde soort manier een omvangrijke financiële en emotionele schade aangericht. 

Reageer