.

Beantwoord

Ik krijg geen verbinding met mijn telefoon. Wat nu?

  • 27 February 2017
  • 4 reacties
  • 428 Bekeken

Al 2 dagen is mijn telefoon aan het 'zoeken' naar verbinding. Zowel mijn telefooninstellingen als mijn simyo instellingen heb ik gecontroleerd en die staan goed. Ook resetten van mijn iPhone helpt niet. Wat is er aan de hand en hoe los ik het op?
icon

Beste antwoord door Caspar 28 February 2017, 13:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi JLaukens,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je telefoon constant zoekt naar verbinding. Goed van je dat je de instellingen al hebt nagelopen. Kan je niet op internet of ook niet bellen?

Ik heb je simkaart gereset. Zo worden alle instellingen opnieuw op het netwerk aangemeld. Doe zelf even je toestel voor 10 minuten helemaal uit en aan. Krijg je daarna weer gewoon verbinding? Zo niet, probeer eens handmatig te zoeken naar netwerken door in je instellingen naar 'aanbieder' te gaan. Kan je hier wel netwerken vinden? Zo ja, dan zul je KPN moeten selecteren.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Dit zelfde gebeurt mij nu ook. Internet doet het wel. Kun jullie mijn simkaart resetten? Krijg ik hier dan bericht van?
Reputatie 5
Badge +10
Hee Patrick,

Ik heb in je eigen topic ook even gereageerd.
Voor de overzichtelijkheid is het handig om op een plaats te reageren.
Waarom?
Zo voorkom je dat je lang moet wachten op reactie en houdt het mooie Simyo Forum overzichtelijker.
Badge +7
Hoi Patrickdekort,

Wat jammer dat je geen verbinding krijgt met je telefoon! In je andere topic is gebleken dat dit door een update in je telefoon komt. Om er zeker van te zijn dat dit hierdoor komt, kun je je simkaart in een andere telefoon stoppen. Dit heb ik je in je eigen topic ook geadviseerd.

Vind je het goed als we je daar verder helpen?

Groetjes,
Samantha

Reageer