.

iPhone 6S release in Nederland

  • 9 October 2015
  • 14 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Staan jullie al in de rij voor de Apple Store?
http://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-6s-release-in-nederland/

In de stad waar ik woon hier in Schotland stond er op de dag van lancering van de nieuwe iPhones buiten een rij wachtenden van ongeveer 25 meter. Ik was er om mijn gerepareerde iPhone 5 op te halen, maar gelukkig mocht ik voordringen...

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ah, I wish Scotsman :S

Helaas moet ik het nog een klein jaartje doen met mijn iPhone 6 voordat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Misschien tegen die tijd wel de iPhone 7 ;)

Daarnaast, ga ik toch echt niet in de rij liggen voor een telefoon. Dat doe ik alleen voor een concert waarbij ik vooraan wil staan! Als je toch mocht voordringen had je ook stiekem een iPhone 6s kunnen kopen toch!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Tja, ik zal het ook nog even met m'n iPhone 5 moeten doen. Om te beginnen heeft hij net twee transplantaties achter de rug: eerst werd de accu vervangen en onlangs ook de hoofdschakelaar/camera assembly. Alles op kosten van Apple. Dus is hij inwendig weer helemaal jong en fris. En hoewel een ernstige tekortkoming van de 5 het gebrek aan 4G ontvangst in Nederland is, heb ik daar hier in Schotland geen problemen mee want het 4G netwerk van mijn provider Three zendt toevallig uit op een frequentie die de 5 aankan. Inderdaad, maar wachten op de 7 dus...

PS. Een 6s kopen kon niet want die had ik van tevoren moeten reserveren!
Reputatie 5
Badge +11
Hier in het Amsterdamsche staat bij elke release ook een aardig rijtje fanboys voor de deur.
Zelf laat ik de 6S ook schieten voor nu. Vind ze echt verschrikkelijk gaaf, net als de 6 maar zoooo veeeel te duuuuur...
Reputatie 7
Badge +9
Mooi topic voor de fanboys. ;)🆒

zoooo veeeel te duuuuur...

Yep, yep..........enne.......yep. 😛
Niet iets voor mij.. En tevens veel te duur ja..
Reputatie 6
Badge +10
Nu weten de meeste mensen wat ik over iPhones of Apple denk, maar nu vind ik de upgrades eigenlijk best tof. Normaal is het nauwelijks verschil of weinig unieks aan, maar nu die forcetouch schermen er in zitten, denk ik eindelijk dat ze met iets nieuws komen.

Voor nu laten we chipgate of het gebruik van Samsung processors even achterwegen.
Reputatie 7
Badge +9
Hear hear. 😛 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Na jarenlang Android gebruikt te hebben, ben ik nu overgestapt naar iOS. Ik was 2 weken geleden in Singapore en daar was deze Appel een stuk goedkoper dan in NL. Ik heb er niet voor in de rij moeten staan :)

Ik moet er nog erg aan wennen en ben benieuwd of het Apple virus mij ook weet te pakken. Met de iPad (die heb ik al een aantal jaar) is het de Amerikanen in ieder geval niet gelukt.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is mooi, Alex. Uhm....wat is veel goedkoper? Een paar tientjes? :P
Of je een fanboy wordt, zal de tijd uitwijzen. Hoe bevalt 'ie tot nu toe?
Een Appleflap hebben, is een way of living. Niet het gevoel hebben dat je een stukkie goejekoops in handen hebt. Dat je er helemaal bij hoort. 😛 Vraag maar aan Tiury, die zal dat volmondig kunnen beamen. :P
Ikzelf heb de 6 en ben er dik tevreden mee maar vond een overstap naar de 6S niet echt noodzakelijk. Voor zus is het wel een must geweest want die moet echt die extra megapixeltjes hebben. 😉
Reputatie 6
Badge +10
Don't try me de leon, ik probeerde nou net aardig te doen 😉.
Reputatie 5
Badge +10
Nou dat scheelde toch ruim 130 euro. Dat vond ik het wel waard. De telefoon bevalt tot nu toe erg goed. Al mis ik wel wat kleine dingetjes. Zoals het niet kunnen delen van een Youtube filmpje via WhatsApp. Het kan uiteraard wel door de link te kopieren, maar dat is niet hetzelfde als hoe mijn vorige telefoon dit kon.

Met HTC heb ik nooit het gevoel gehad dat ik iets goejekoops in m 'n handen had. De 6 en de 6S zullen niet zo veel van elkaar verschillen, maar het leek me wel zo handig om meteen voor de nieuws te kiezen. Voor jou is een overstap naar de 7 veel logischer. Of toch maar weer terug naar Samsung? 😛
Reputatie 4
Badge +8
Sinds anderhalve week de 6s
Voor mij noodzakelijk ivm meer megapixels front scherm en achterscherm ook wel, maar
niet echt veel verbetering.
Film functie is echt super!
Aangezien ik dat ook doe, ben ik daar super tevree mee.

Volgens mij kun je via de youtube app ook films delen via whatsapp.
Doe het eigenlijk nooit, maar lijkt me we logisch!

welkom bij de appelklup Alex.
Reputatie 7
Badge +9
Don't try me de leon, 😉.

Zou niet durven, Tiury. 😛
Reputatie 7
Badge +9


Met HTC r.


Nee, die hoef je niet tot de goejekope stukkies plastic te rekenen.



Of toch maar weer terug naar Samsung? :P


Nou geen gekkigheid praten, hè Alex. :S :P

Enne....na de 4S heb ik de 5 en 5S aan me voorbij laten gaan. Dus nu ik de 6 heb, zal het waarschijnlijk de 7S worden. 😃 maar meer waarschijnlijk de 8.

Reageer