Skip to main content

.

Nou mensen, gisteren zaterdag ontving het paerdjuh iets waar hij reuze blij mee is. Geheel onverwacht ontvangen !

Maar uhh, wist je dat een paerdjuh ook graag hooi lust? :);):)

Anyway, thx beste lui wat een superleuke (geinige) verassing.
Graag gedaan Friesian, je hebt het verdiend!

Ook leuk dat er nu eindelijk eens een foto van jou zelf op het forum verschijnt 😛

Ook leuk dat er nu eindelijk eens een foto van jou zelf op het forum verschijnt :P

Nope, dinguhskuh, dat mannuhkuh, hep te weinig zwart...:(

Humm, volgens mij had Marco een grote hit met dromen zijn bedrog.....:P
Oh, hahah! Ik dacht dat geel jouw kleur was.

Hooi bewaren we overigens voor je verjaardag 😛
Sean, beste kerel, overal waar Friesian horses komen is het zwart van het volk. 🙂
Hahaha, ik ben blij dat je het een geinig cadeautje vindt 😉 Hooi bewaren we voor je verjaardag, inderdaad. Nog andere wensen, misschien?

Groetjes,

Jihane
Nog andere wensen, misschien?

Och, ik ben nogal een bescheiden paerdjuh. Een private jet zou wel van pas komen. 🙂
Laten we kijken of ons budget dat aankan 😛 Neem je ons dan wel mee dan in je private jet?

Groetjes,

Caspar

Neem je ons dan wel mee dan in je private jet?

Ligt eraan of ons dur dan nog is......:P
Natuurlijk! Dan blijven we gewoon wat langer hangen. En anders kun je ons met je Jet wel ophalen thuis toch?
Als ons langer blijft hangen hoeft paerdjuh dat niet te doen. Want ons is dan niet thuis.

:)

Vraag is...Wie is ons...?:) Als ons er nog is...

Ben ondertussen de tel kwijt.

:)

Nog zoiets, paerdjuh hoort tot meubilair. Hoe zit dat?

:P;);)
Ik-hik, vraag me-hik af of ons nog steeds bij mij-hik in het fliechgtuich durft.hik....:P Ben echt de tel kwijt met telkens een ander zijn/haar naam...moeilukkuh gasten die ons..:P;);)

Reageer