.

Beantwoord

Willen jullie mijn forum naam veranderen?

  • 23 June 2015
  • 3 reacties
  • 565 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Ik kreeg vandaag een mailtje van noami van simyo met dit bericht:

Beste,

Op het Simyo forum is het niet toegestaan om 'Simyo' in uw forumnaam te gebruiken. Om deze reden is uw forumnaam aangepast naar: Treefffs.

Wanneer u een andere forumnaam wenst, dan horen wij het graag van u in reactie op deze e-mail.

Meer weten?
Kijk ook eens op simyo.nl/service of download de Simyo App vanuit de App Store, Google Play of Windows Store.
U kunt ook ons Simyo Forum bezoeken. Hier vindt u snel het antwoord op veel vragen.

Met vriendelijke groet,
Naomi


nu heb ik nog 1 vraag:

Er staat nergens vermeld dat er geen simyo in je naam mag gebruiken, mischien dit voor de mensen die een naam maken van tevoren duidelijk maken?
en als dit verandert zou mijn forum naam kunnen veranderen naar een anderen naam? want van klantenservice krijg ik geen bericht terug.

Mvg,

Ps: het internet bevalt met super, echt een verademing ten opzichten van Tele2 dikke Plus:D
icon

Beste antwoord door Tiury 23 June 2015, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi simnlru,

Bedankt dat je ons hier op wijst 🙂. De naam Simyo in een forumnaam heeft eerder voor verwarring gezorgd voor gebruikers, waarna we hebben besloten om dit niet meer toe te staan. Het is inderdaad verstandig om hier een melding van te maken bij het aanmaken van een account. We gaan dit meteen uitzoeken 🙂.

Ik heb je e-mailtjes zojuist bekeken en je naam aangepast 😉.

Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Badge +5
Hoi simnlru,

Bedankt dat je ons hier op wijst 🙂. De naam Simyo in een forumnaam heeft eerder voor verwarring gezorgd voor gebruikers, waarna we hebben besloten om dit niet meer toe te staan. Het is inderdaad verstandig om hier een melding van te maken bij het aanmaken van een account. We gaan dit meteen uitzoeken 🙂.

Ik heb je e-mailtjes zojuist bekeken en je naam aangepast 😉.

Groetjes, Tiury


Super dat dit snel wordt opgepakt en geregeld als ik een duimpje kon geven had ik dat gedaan ;)

Dit is Service met een hoofdletter S :)

Mvg,
Reputatie 6
Badge +10
Hoi simnlru,

Graag gedaan en super bedankt voor je compliment! De S in Simyo staat ook voor Service uiteraard 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer