.

Welke telefoon gebruiken jullie?

  • 19 July 2012
  • 44 reacties
  • 4196 Bekeken

Badge +2
Ik was even benieuwd welke telefoon jullie gebruiken? Heb je bijvoorbeeld het nieuwste van het nieuwste, wacht je op de iPhone 5 of ben je nog prima tevreden met je oude(re) toestel?

44 reacties

Ik gebruik sinds enige tijd een Nokia Lumia Windows phone. Bevalt prima. Heb wel een iPad, dus zou wel iPhone willen, maar vind hem wel erg duur (aangezien ik relatief veel met de iPad doe, is de phone echt iets erbij).
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een poosje geleden een LG optimus black van een vriend gekregen. Op zich een fijne telefoon maar ik was ook wel tevreden geweest met een telefoon zonder android, internet etc.

Ik heb 1 maandje een internet bundel gehad en vond het echt vervelend om constant bereikbaar te zijn op whatsapp en facebook. (ja natuurlijk kan je die er ook niet op zetten... maar hey... daar zijn die telefoons toch voor :P) Anyway... Internet op je telefoon vind ik redelijk overbodig 8)


Hoi Mr Griet,

Haha zo dacht ik er een aantal jaar geleden ook over, maar kan nu niet meer zonder :)

Ik gebruik sinds enige tijd een Nokia Lumia Windows phone. Bevalt prima. Heb wel een iPad, dus zou wel iPhone willen, maar vind hem wel erg duur (aangezien ik relatief veel met de iPad doe, is de phone echt iets erbij).

Hoi Thom,

Iphone 4s geen optie?

Groetjes,

Alex
Na bijna een jaar te hebben rondgelopen met een Samsung E1170 vanwege een incidentje met mijn oude telefoon bij Armin van Buuren op 24 december (lees: bier achter het touchscreen) heb ik eindelijk een nieuwe! Iphone 4, 16 GB, gekocht voor 180 euro. Zeer tevreden mee, ik had al een iPad en een iPod thuis en omdat ik alle Apple producten erg fijn vind liep ik al lang rond met het idee om een iPhone te gaan kopen. Blij dat ik het eindelijk gedaan heb! 
Reputatie 5
Badge +10
Haha dijkstramaaike. De iphone 4 is wel een groot verschil met de Samsung E1170.
Reputatie 7
Badge +9
Tja @mister Griet, mijn zwager heeft zo'n oude Nokia koelkast van de eerste generatie. Het ding zal, denk ik, nu zo'n 120 jaar oud zijn inmiddels.
Eens in de paar jaar koopt 'ie via internet een nieuw frontje en achterkant. En blij dat 'ie met het ding is. Hij gebruikt 'm ook daar waar een mobieltje oorspronkelijk voor bedoeld was: BELLEN 😉 en occasionally een sms-je. Meer niet want meer kan je er ook niet mee.
Ikzelf 'betrap' me er steeds vaker op dat ik mijn smartphone wel erg snel pak 'om even gauw wat te chequen'. Niks mis mee. Handig zelfs. Maar laatst was ik een paar dagen ziek en blijkbaar onmisbaar want vanaf mijn werk kwamen de mailtjes en Whats appjes maar binnen op mijn foon met hulpvraagjes. Uit met dat ding dus! :-Z
Badge
Mijn mobiel is oud. Slechts een HTC Desire, maar voldoet nog als hardware slaaf van mijn "portable" desktop en mijn tablet! Hoewel hij nog prima werkt, heb ik echter nog wel wat spijt van die aankoop. Ik had misschien beter voor een Samsung Galaxy S kunnen gaan. Die was een beetje duurder, maar heeft meer ruimte voor apps.

Daarnaast een HP touchpad met de taken: Tablet, Wekker, Digitaal-foto lijsje, meester over mijn HTC desire spelen... WebOs FTW! Toekomst van dat platform is... nou ja in ieder geval spannend.

Zoals ook al genoemd staat daarboven een portable desktop... Nouja Laptop die niet te vervoeren is! Dell XPS17 met 2 SSDs en een hoop andere krachtige hardware. Taken: alles wat je op een PC zou doen, alles wat je met een laptop zou doen.

Technisch gezien zit daar nog een echte desktop boven, maar die heeft een dure opknapbeurt nodig. Laptop was duur en is nu sneller dan mijn desktop!

@Leon: helaas is de prijs kwaliteitsverhouding niet super van de Apple hardware. Verder is het helaas een gesloten platform. Het is zeer leuk en gebruiksvriendelijk, maar als je van aanpassen houd dan is apple minder aan te raden.

Ik ga weer verder opzoek naar een tablet van rond de 10inch voor heel weinig!


Ik heb een Samsung Galaxy S3. Bevalt uitstekend!
Een week geleden m'n iPhone 5 binnengekregen. Dit is m'n eerste smartphone (apart voor een 18-jarige, haha), en ik weet nu al dat ik niets anders meer zou willen.
Ik heb een Samsung S2 met Android 4.0.4, werkt perfect!.
Reputatie 5
Badge +10
Ik weet niet hoe jullie dat ervaren, maar het mooie aan mijn smartphone is dat de telefoon al bijna 2 jaar meegaat zonder echte kuren 😃. Normaal gesproken was er al na een jaar van alles mis met mijn telefoon.
Badge +1
op het moment gebruik ik nu al weer voor een jaar de samsung young pro gt-b5510. deze heeft mijn htc legend vervangen deze was binnen het jaar kapuut en vanaf dat moment heb ik besloten om alleen nog telefoons te kopen tot een budget van max 120 euro. tot nu toe hebben al mijn telefoons het niet langer vol gehouden dan 1,5 jaar voor mij alleen maar open systemen zodat er niets onmogelijk is en ik zelf kan bepalen hoe ik mijn telefoon tablet of pc geconfigureerd is. ook heb ik een tvgids tot mijn beschikking ehmzz bedoel aaipad ipad maar beviel me niet dat ios dus na 2 weken hoppa een linux distro erop geinstalleerd.

ook ik begrijp niet waarom mensen zo geilen op de producten van apple ze hebben hun eigen laders en aansluitingen producten zijn te duur en meer geschikt voor de designers naar mijn mening. daarnaast schopt apple veel trammelant op de markt van hard en sorftware waardoor veel fabrikanten al niet meer met ze willen samenwerken. 

apple producten zijn kwetsbaar als ze vallen versplinterd zo het scherm de laad kabeltjes zijn zo dun dat als je erna wijst er al een kink inzit
Reputatie 5
Badge +10
@Beer. Nog niet aan de touchscreen?

Het is wel een goed product, maar ik vraag me af of een iPhone zoveel beter is als je het vergelijkt met een willekeurig met met Android.
Badge +1
@Beer. Nog niet aan de touchscreen?

Het is wel een goed product, maar ik vraag me af of een iPhone zoveel beter is als je het vergelijkt met een willekeurig met met Android.


yepzz wel touchscreen maar niet meer volledig heb 2 toestellen gehad met volledig toch en had de pech dat het al snel niet meer naar behoren werkte zeer frustrerend was dat.

eerst een samsung en daarna de htc legend. met htc legend heb ik veel  problemen gehad en mijn vriendin had ook een legend dezelfde problemen.  dus heb 2 nieuwe toestellen gehaald simlock vrij en toen onze contracten afgelopen waren meteen alles naar simyo gezet. ging op jaarbasis bij hi maar liefst dik 100euro meer betalen door de nieuwe prijzen en dan kreeg ik niet eens wat ik in mijn oude contract had.
Reputatie 5
Badge +10
Toestelprijzen gaan helaas flink omhoog. Touchscreen was voor mij even wennen, maar kreeg het vrij snel onder de knie.
Badge
Ik ben momenteel in het bezit van een iPhone 5. Werkt perfect!
Had in het begin alleen probleempje met de simkaart, maar verder nog geen problemen gehad.
Zeker een aanrader voor de mensen die iets meer willen betalen voor een goed toestel
Badge
Ik was even benieuwd welke telefoon jullie gebruiken? Heb je bijvoorbeeld het nieuwste van het nieuwste, wacht je op de iPhone 5 of ben je nog prima tevreden met je oude(re) toestel?

ik heb nog een samsung SGH-C170, zonder camera, simlockvrij, hij doet het nog prima, alleen het geluid is niet zo goed, maar dat was vanaf het begin zo, de batterij is nog prima
Reputatie 4
Badge +8
Hoi dammie,
jammer dat het geluid niet zo goed is.
Maar wel leutig dat ie het nog doet!
Badge +1
Ik gebruik hier een Blackberry en heb een iPad 3 hier zit nog een kaartje in van simpel maar wil ook overstappen naar simyo gewoon makkelijk alles bij een provider, neem de iPad veel mee naar werk, ben koerier en moet veel wachten, dus kan dan wat internetten.
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben momenteel in het bezit van een iPhone 5. Werkt perfect!
Had in het begin alleen probleempje met de simkaart, maar verder nog geen problemen gehad.
Zeker een aanrader voor de mensen die iets meer willen betalen voor een goed toestel


Hoi RobinG,

Ik ga zeker overwegen om de iPhone 5 te nemen. Al ben ik niet ook zeer tevreden over Android.

ik heb nog een samsung SGH-C170, zonder camera, simlockvrij, hij doet het nog prima, alleen het geluid is niet zo goed, maar dat was vanaf het begin zo, de batterij is nog prima

Hoi dammie,

Voordeel van de wat oudere toestellen is dat ze een stuk langer meegaan.

Ik gebruik hier een Blackberry en heb een iPad 3 hier zit nog een kaartje in van simpel maar wil ook overstappen naar simyo gewoon makkelijk alles bij een provider, neem de iPad veel mee naar werk, ben koerier en moet veel wachten, dus kan dan wat internetten.

Hoi erickiel,

Zou leuk zijn als je overstapt :D

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Samsung Galaxy S3.

Reageer