.

Welke telefoon gebruik jij ?

  • 9 December 2011
  • 46 reacties
  • 3857 Bekeken

Badge +4
  • Oud-moderator
  • 61 reacties
Ik ben zelf fan van Samsung Galaxy met het Android besturingssysteem.
Vooral omdat dit gebruiksvriendelijk is en je geen speciaal soort abonnement nodig hebt.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Welk toestel gebruik jij ?


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

46 reacties

Badge
IPhone4 tot volle tevredenheid.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Ellen, het is inderdaad een bak met geld. En toch zijn de producten van Apple blijkbaar van dien aard dat mensen het geld er voor over hebben, getuige bijv. de iPads die over de toonbank 'vliegen'. In de komende maanden komt de iPhone5 en ook dan staan mensen weer in de rij om te reserveren. Noem het slimme marketing, noem het een hype....maar een feit is dat het wel zo is. Ik zou zo gauw geen andere mobiele telefoon of tablet kunnen noemen waar dit ook zo toegaat.
Enne nog even wat betreft die 41 MP camera van de Nokia....dat levert natuurlijk heel grote bestanden op. Wat zal zo'n foto zijn qua bestandsgrootte? Al gauw 10 - 15 MB's. Misschien meer. Zou niet weten waar dat handig voor is. Ja, inderdaad alleen maar handig voor foto's ter grootte van een vloerkleed 😉
Reputatie 7
Badge +9
IPhone4 tot volle tevredenheid.


Jij en ik, da's 2....maar wie is die 3e iPhone dan in dit gezelschap?:rolleyes:
Reputatie 5
Badge +10
Zolang mij HTC nog werkt, stap ik nog niet over. Wellicht dat de Iphone daarna wel een optie is. Ligt een beetje aan de prijs.
Badge +2
@deleon: hahaha, ik had nog niet eens over nagedacht over een vloerkleed en 10 a 15 mb bestandgroottes. Gaat Nokia de oorlog niet mee winnen met dat toestel lijkt me zo. En Apple doet het inderdaad goed. Ik moet ook zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van alles wat ze maken. iPads, iPhone, iPods, Macbook air etc etc. Deels slimme marketing, super mooi design en meer. En ja waarom zou je minder voor je producten vragen als men het er kennelijk voor over heeft. Ik geef ze dan ook groot gelijk. Ga toch maar weer eens kijken 🙂 En als ik er een heb spelen we een potje Rumble! Haha.

@Koorelle: ook helemaal iPhone fan dus?

@iPhone 3 gebruiker: ik ben ook wel benieuwd wie je nu bent! Dus wil de iPhone 3 gebruiker nu opstaan svp 😉
Reputatie 7
Op dit moment maak ik nog gebruik van de HTC Legend (standard rom, Android 2.2 Froyo), maar ben me inmiddels al weer enige tijd aan het oriënteren op een vervanger. Kans is groot dat dit weer een toestel van HTC gaat worden, maar ik sluit niets uit.........
Reputatie 7
Na lang wikken en wegen heb ik mijn HTC Legend sinds afgelopen vrijdag vervangen voor een Huawei Ascend G300. Helaas staat Huawei er niet tussen.......:D
Reputatie 5
Badge +10
Waarom is de keus gevallen op Huawei RicoK?
Reputatie 7
Alex,

De keuze is gevallen op de Huawei vanwege de uiterst gunstige prijs/kwaliteit verhouding. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat vooral de prijs de doorslag heeft gegeven. Ik heb deze aangeschaft bij de Kijkshop. En ook de Kijkshop heeft in samenwerking met Huawei een € 50,00 cashback actie. Op die manier is de G300 wel héél voordelig geworden....... :p

Het is een toestel met Android 4.0(.3) met een 1 Ghz (singlecore, dat dan weer wel) CPU met 512 MB Ram met een ruime accu met een fijne camera, etc etc.

In eerste instantie wilde ik gaan voor een high-end toestel als de Nexus 4, want kaal Android, zonder 'schil', maar deze is lastig aan te komen. Ik was vergevorderd geraakt in de onderhandelingen met een verkoper die deze nieuw bij een Media Markt in Duitsland had gehaald. Maar terwijl ik fysiek onderweg was naar deze verkoper begon ik sterk te twijfelen en ben ik afgehaakt. De grootste vertwijfeling die ik had was vanwege de, volgens de reviews, gebrekkige accucapaciteit.

Doordat het toestel dat ik nu heb zo voordelig heb kunnen verkrijgen denk ik dat de drempel om deze weg te doen voor een toekomstig high-end toestel la(a)g(er) zal zijn.......:rolleyes:

NB Wat veel mensen niet weten is dat Huawei een wel heel erg grote speler is op de mobiele-/telecommarkt. Op dit moment staan zijn op de 3e plek wereldwijd. Zij zijn met name actief in/op de Aziatische kant van de aardbol, maar de overstap naar deze zijde van deze aardbol is inmiddels gemaakt. Ik ben ervan overtuigd dat wij nog heel veel zullen gaan horen van deze fabrikant. Nu nog leren de naam goed uit te spreken. Ik meen dat deze als Waawee moet worden uitgesproken....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Klopt. Huawai is nog niet zo heel bekend, maar ze hebben veel ervaring op het gebied van telecom. Maar Samsung, HTC en LG stoppen volgens mij veel meer geld in marketing.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi RicoK,

Klopt. Huawai is nog niet zo heel bekend, maar ze hebben veel ervaring op het gebied van telecom. Maar Samsung, HTC en LG stoppen volgens mij veel meer geld in marketing.

Groetjes,

Alex


ZTE is er ook zo'n geval:

Het bedrijf werd in 1985 opgericht vanuit een groep staatsbedrijven die gelieerd waren aan het Chinese ministerie van luchtvaart. ZTE was in 2011 wereldwijd de vierde producent van mobiele telefoons en de vijfde op het gebied van telecomonderdelen.
Reputatie 5
Badge +10
Gaat ZTE ook een opmars maken, GingerHD?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Ben geen China expert. Zelfs al zouden ze gaan mee doen in het westen winnen ze relatief niet veel markt mee. Ik denk wel dat ze zich breder/completer willen maken om beter autonoom te kunnen functioneren.
Dat Samsung(ZK) en HTC(Taiwan) nu veel aanzien hebben voor de mobielle markt, betekent dat Azie zeker mee kan. De Chinezen hebben met een ander imago af te rekenen.

Maar het blijven twee werelden, in China willen ze het liefst met 20 simskaart tegelijk in de mobiele telefoon steken, in Europa kom je met een mooi model en/of appel logo al een stuk verder.

Ik zou mijn aandelen in LG stoppen als die noord koreanen niet gek gaan doen.
Badge +6
Hoi GingerHD,

Het westen en Azië blijven zeker 2 aparte werelddelen. Laten we hopen dat Noord & Zuid Korea niet gek gaan doen want dat kan denk wel een slechte invloed hebben op hun economie en de producten die ze maken.
Badge
Hey Natascha,

Dat hoop ik zeker! Anders ben ik bereid mee te vechten voor het Samsung front 😛
Ik vind het zelf een beetje dubieus dat deze poll maar over 4 merken gaat. Plaats er dan in ieder geval Sony, Nokia en LG bij. Daarnaast is de naam van het topic eigenlijk ook incorrect. Dit moet dan zijn: Welk merk toestel gebruik jij?
Badge
Het gaat toch om het merk mobiel? Alles Apple. Vraag niet om welke provider anders zaten wij allen hier niet.
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan niet meedoen in deze poll, mijn Nokia (E7-00) staat er niet bij, ook mijn reservetoestel (Wolfgang/Aldi AT-AS43D) ontbreekt in de lijst.
Maar niet getreurd, ik kan gewoon (prima) bellen/sms-en en internetten met Simyo, daar gaat het mij om. Met mijn vorige provider was het een heel ander verhaal, maar dat is nu historie.
Reputatie 5
Badge +10
Ik vind het zelf een beetje dubieus dat deze poll maar over 4 merken gaat. Plaats er dan in ieder geval Sony, Nokia en LG bij. Daarnaast is de naam van het topic eigenlijk ook incorrect. Dit moet dan zijn: Welk merk toestel gebruik jij?

Hoi datiswous,

Dat ben ik met je eens. Nokia had er zeker tussen moeten staan. Ik kan dit helaas niet meer aanpassen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik vind het zelf een beetje dubieus dat deze poll maar over 4 merken gaat. Plaats er dan in ieder geval Sony, Nokia en LG bij. Daarnaast is de naam van het topic eigenlijk ook incorrect. Dit moet dan zijn: Welk merk toestel gebruik jij?

Hoi datiswous,

Dat ben ik met je eens. Nokia had er zeker tussen moeten staan. Ik kan dit helaas niet meer aanpassen.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Naast Nokia vind ik dat LG ook niet mag missen in deze poll. Ik ben eigenaar van een LG Optimus Black waar ik nog steeds zeer tevreden mee ben. Hij is nu ongeveer 2 jaar oud. Toch wordt mijn volgende aankoop een iPhone.

Groetjes!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Naast Nokia vind ik dat LG ook niet mag missen in deze poll. Ik ben eigenaar van een LG Optimus Black waar ik nog steeds zeer tevreden mee ben. Hij is nu ongeveer 2 jaar oud. Toch wordt mijn volgende aankoop een iPhone.

Groetjes!


Tijd voor een nieuw topic dus. Zie het nieuwe topic