.

Welke telefoon gebruik jij ?

  • 9 December 2011
  • 46 reacties
  • 3857 Bekeken

Badge +4
  • Oud-moderator
  • 61 reacties
Ik ben zelf fan van Samsung Galaxy met het Android besturingssysteem.
Vooral omdat dit gebruiksvriendelijk is en je geen speciaal soort abonnement nodig hebt.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Welk toestel gebruik jij ?


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

46 reacties

Reputatie 7
Badge +9
ik gebruik zelf een htc desire, echter hebt ik daar een cyanogenmod rom op geinstalleerd.
Misschien kun je in de poll "anders, zie mijn reactie toevoegen". Hierdoor kan iedereen stemmen!
Reputatie 3
Badge +5
Het gaat denk niet om je aangepaste ROM maar gewoon je telefoonmerk.
Reputatie 3
Badge +5
HTC Sensation powered by Google Android 🙂 🙂 🙂 🙂
Badge +2
Samsung Galaxy Gio met Android 2.3.4
Badge +3
ikzelf heb de samsung-E1170 ;p

en ik moet zeggen dat de belkwaliteit uitstekend is! en ook de toetsen zijn heerlijk om te typen en de menu vindt ik wel goed ingedeeld! 😉
Reputatie 5
Badge +10
Ik maak nu bijna een jaar gebruik van de HTC Desire HD. Ben erg tevreden over dit toestel. Toestel draait inmiddels op Android 2.3.5. Goede (film)camera en een groot scherm. Ideaal voor mobiel internet gebruik.
Badge
Ook HTC aangevinkt, HTC Desire HD, ook met 2.3.5 OS erop

Helemaal met Alex eens 😃
Badge +1
Een oude trage HTC Wildfire. Ik wil de HTC One V gaan kopen. Iemand ervaring met dit toestel??

Reputatie 5
Badge +10
Hoi MartineSimone,

De HTC One serie is de nieuwste lijn van HTC. De reviews en reacties zijn vrijwel allemaal positief. Ik ken zelf niemand met de HTC One V, maar HTC kennende zal dit een prima toestel zijn.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +5
De HTC One V is een van de nieuwste toestellen van HTC, echter is de V de low-end van de drie.
De HTC One S is ook nog redelijk betaalbaar maar wel krachtiger dus misschien is dit een optie voor je?
Badge +1
Bedankt Alex en Niels.


Ja, de One V is wel low-end, maar ja. Ik wil een los toestel kopen, en vind de prijs nogal belangrijk. Heb nu een oogje op de Sony Xperia U. Nog een stuk goedkoper dan de One V waar ik hem gezien heb, en wel dual core, en Android te upgraden naar 4.0. Volgens mij lopen die Xperia toestellen van Sony voor geen meter. Ik vraag me af hoe dat komt...
Reputatie 3
Badge +5
Graag gedaan hoor.
Het is maar net wat jij belangrijk vindt aan een telefoon; prijs,geheugen,camera,processor of een update naar 4.0 zoals je zelf al aangeeft.
HTC heeft de HTC Sense schil en Sony heeft niet echt een uitgebreide schil zoals HTC. Wat bedoel je met dat het voor geen meter loopt?
Misschien dat dit helpt in je keuze: http://versusio.com/nl/htc-one-v-vs-sony-xperia-u
Badge +1
Graag gedaan hoor.
Het is maar net wat jij belangrijk vindt aan een telefoon; prijs,geheugen,camera,processor of een update naar 4.0 zoals je zelf al aangeeft.
HTC heeft de HTC Sense schil en Sony heeft niet echt een uitgebreide schil zoals HTC. Wat bedoel je met dat het voor geen meter loopt?
Misschien dat dit helpt in je keuze: http://versusio.com/nl/htc-one-v-vs-sony-xperia-u

Thanks voor de link!

Ik heb het even bekeken. Hartstikke handig, zo'n vergelijking! Wat me wel opviel, was dat er niet bij stond dat de Xperia U een dual core processor heeft, en de HTC One V niet. Dit is voor mij wel de belangrijkste reden om voor de Xperia te kiezen, omdat ik denk dat de telefoon dan sneller is en beter VOIP ondersteunt.
O ja, met mijn opmerking dat de Xperia voor geen meter lijkt te lopen bedoelde ik de verkoop. Ik was weer eens onduidelijk.

Ik heb echt nog niemand in mijn omgeving met een Xperia toestel gezien!
Badge +1
Samsung Galaxy S2 draaiend op Android 4.0.3
Wat gelukkig opgelost is na de update is,dat mijn mob.niet meer vanzelf opstart.Verder bevalt ie prima.
Badge
ik gebruik de samsung galaxi GT-I9000 met firmwareversie 2.3.3 en die bevalt me uitstekent.
Badge +6
Ik maak gebruik van de BlackBerry 9860. Ben er super tevreden mee en kan er mee doen wat ik verwacht van een toestel.
Badge +2
Hi Piet, goed om te horen dat het toestel zo goed bevalt! Wat vind je met name fijn eraan?

Ik heb, net zoals jij Natascha, een Blackberry. Vind het een prima toestel en mis geen touchscreen ofzo. Heb zelfs het idee dat ik er sneller mee type dan op een toestel met touchscreen. Mis wel dat je leuke apps kan downloaden zoals bijvoorbeeld Rumble. Maar aan de andere kant kost dat ook alleen maar tijd...
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb sinds 3 weken een iPhone 4S. Ben er heel blij mee. Een degelijk aanvoelende telefoon en goede service van de online Apple Store. De S4 heeft een goede verbinding en mensen zijn duidelijk te verstaan. SIRI, je assistente is geweldig en de dictafoon functie erg handig. Wel in het Engels, maar als je dat aardig beheerst kom je een heel eind.
Ik werd een beetje 'aangestoken' na aanschaf van de iPad 3. Ook een geweldig ding. Dus ik ben sindsdien van de Apple 'club', terwijl ik voordien er niet zo naar keek. 'Vroeger' had ik altijd Sony Ericssons. Goede telefoons, intuïtief. Gebruiksaanwijzing bleef in de doos.
Waarom de iPhone ? Vanwege IOS. Gebruiksaanwijzing totaal niet nodig. Verder hoef ik niet zo nodig zo'n enorme + plastic aanvoelende halve tablet aan mijn oor, die nergens inpast. Sorry, vind het geen gezicht. De iPhone kan tenminste gewoon in het borstzakje. Waarom niet wachten op de iPhone 5? Ik schaf liever dingen aan die al een tijdje op de markt zijn en waar (eventuele) kinderziektes dus uit zijn. Ik sta medio eind dit jaar niet vooraan...om het nieuwste van het nieuwste te hebben.
Apple 'bashers' op internet mogen graag hun nieuwste producten met de iphone vergelijken. En dan heet het ineens dat deze een te klein scherm heeft en 'achterloopt' enz. enz. Hallo?? De iPhone 4(S) is al een tijd op de markt hoor. Slaat dus nergens op. Een ding is zeker. Iedereen (liefhebbers en haters) weet wat een iPhone is. Ook over jaren nog. Ik zou zo gauw geen ander toestel kunnen noemen waar dat ook van gezegd kan worden. Dus...ik ben van de Apple-club en -zo te zien- een van de weinigen hier. 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Wat vind je van de foto camera en video camera?

Groetjes,

Alex
Badge +2
Iemand ook al wat gehoord over de Nokia 808 met die 41 megapixel camera (wist nog niet eens dat die uberhaupt bestonden). Ben wel benieuwd namelijk!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex, de iPhone fotocamera (8 megapixels...ook al zegt dat weinig..het gaat meer om het oog achter de camera 😉 ) is prima en wordt als een van de beste mobiele camera's gezien. De HD filmpjes is ook helemaal niks mis mee. Ikzelf heb een behoorlijk goede Nikon camera. Die is voor het echte werk, maar sinds ik de iPhone heb en deze zulke goede foto's maakt, wil ik de gewone fotocamera wel eens 'vergeten' . 😉. Een goed alternatief dus maar toch geen vervanging. In de Appstore zijn vele fotobewerkingapps te vinden. Met het standaard aanwezige 'fotostream' (via iCloud) staan enkele seconden later al je foto's die je met de iPhone hebt gemaakt ook op je iPad. En daar kan ik ze dan direct bewerken. Met een handige app, zoals 'Transfer' zet je ze vervolgens in no time draadloos (via WiFi) op je PC.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ellen, las toevallig iets daarover in een paar Duitse bladen. De telefoon zelf behoort zeker niet tot de betere volgens hen. 41 Megapixels zal zeker prachtig zijn. Maar geef het beste tekenpotlood aan iemand die niet tekenen kan, dan komt er niet veel uit. Zoveel megapixels maken sowieso i.i.g. geen grote indruk op mij. Het is het oog achter de camera dat het uiteindelijk moet doen. 😉
Badge +2
Klinkt goed, de leon! Ik heb zelf ook een Nikon camera (D5000) en zag al via wat vrienden dat de iPhone eigenlijk wel hele prima foto's maakt en met van die fotobewerkingapps heb je inderdaad zoveel opties dat je soms gavere foto's maak dan ik met die grote, zware camera.. Misschien moet dat dan toch maar een keer het excuus worden om van mijn Blackberry afstand te gaan doen. Ik zie alleen een beetje op tegen de kosten van een iPhone. Heb je toevallig nog goeie tips waar eentje te kopen en heb ik aan 16GB genoeg denk je als ik er ook muziek op wil zetten (en dus foto's, video's ga maken en apps download). Of heb ik dan minimaal 32GB nodig denk je?

En vwb die Nokia. Klopt inderdaad wat je zegt over die aantal mp's. Gaat dan toch alleen om als je de foto heel erg groot zou willen uitvergroten. Verder matig toestel dus begrijp ik. Good to know. Thanks!!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ellen, kijk maar eens op www.iphoneclub.nl en dan tabblad forum. Daar hebben ze een apart subforum waar mensen hun iphones verkopen. Of tips voor het kopen. Een grote afrader is om er eentje via 'speciale aanbiedinkjes' via Marktplaats ofzo te verkrijgen. Vaak is er sprake van scams. iPhones worden namelijk nergens spotgoedkoop aangeboden. Ook 2e hands blijven ze behoorlijk waardevast. Dus helaas zit je aan de hoge prijzen vast. Dat heeft mij ook wel een tijdje tegengehouden.
Ikzelf wilde er geen eentje met een abo ergens nemen. Dus het rekensommetje leerde om er maar eentje te kopen met daarnaast een sim only abo. En dat is dus Simyo geworden. Over 2 jaar gezien ben je dan uiteindelijk toch goedkoper uit dan een 2-jarige abo bij een provider waar je ook nog eens 2 jaar aan vastzit.
Badge +2
Hoi de leon, dank voor je tips! Ik had inderdaad laatst ook al een vriendin voorgerekend dat je beter een sim only kan nemen en zelf een toestel kunt kopen. Maar ondanks dat het goedkoper is is het wel een hele klap geld ineens. Ik ga in ieder geval wel eens even rondneuzen op dat forum! Thnx!!