.

Welke series volg jij?

  • 13 March 2017
  • 43 reacties
  • 2266 Bekeken

Reputatie 5
Badge +9
Hoi allemaal!

Jihane had eerder al een leuk topic aangemaakt over films, maar nu was ik eigenlijk wel erg benieuwd naar de series die jullie kijken?

Ik zelf ben laatst begonnen aan een nieuwe serie op Netflix: The People v. O. J. Simpson: American Crime Story. Ik heb de serie in één avond en de volgende ochtend (alleen even geslapen tussendoor) afgekeken! Erg interessant en heel leuk om te zien. Het heeft trouwens maar 10 afleveringen, dus je bent er ook zo doorheen.

Verder kijk ik graag naar Game of Thrones, Soprano’s, Orange Is The New Black en Modern Family al is die laatste meer een sitcom.

Welke serie vind jij helemaal geweldig, of welke serie vind jij juist enorm tegenvallen? Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd!


43 reacties

1 van Angela's favorieten is een rood blokje. 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Wat bedoel je met rood blokje Friesian? 😛 Wij hebben hier geen schotel TV haha.
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben vorige week begonnen met '13 reasons why'.

In deze serie wordt het verhaal van Hannah Baker, een meisje dat net zelfmoord heeft gepleegd, onder de loep genomen. De mensen die haar hebben gekwetst krijgen een doosje met dertien cassettebandjes toegestuurd. Op deze bandjes vertelt ze de reden van haar zelfmoord.

Ik ben bij aflevering 6 en vind het tot nu toe een erg leuke serie!

Reputatie 7
Ik heb van het weekend in een keer de (mini-)serie 'The Night manager' (https://www.npo.nl/the-night-manager/POW_03164060) er doorheen gehaald (waren ook maar 6 afleveringen....).

Wat een top-serie!! Goede spelers, goed en zéér realistisch verhaal! Echt een heerlijk tussendoortje.
Reputatie 5
Badge +9
Ziet er cool uit man! Ook bekende/goede acteurs! Soms zijn die mini-series echt top! Dan is het net een hele lange film. Heerlijk!

Waar gaat de serie een beetje over en wat vond je naast het realistische verhaal nog meer goed??
Reputatie 7
Het was de hele sfeer die de serie uitademt. Het begint al bij de prachtige titelrol. Een hoog James Bond gehalte. En de 'Cliffhanger' na afloop van iedere aflevering dwingt je gewoon om direct de volgende aflevering te kijken.
Badge +7
Dat klinkt inderdaad wel goed ja! Inderdaad goede acteurs ook. Die Tom Hiddlestone was/is toch ook in de running om eventueel de nieuwe James Bond te worden? Dan is dit in ieder geval wel een goed voorproefje.
Reputatie 3
Badge +5
Tip voor de Android gebruikers onder ons, de app SeriesGuide is super handig. Hier kan je al je series mee volgen en aangeven wat je al bekeken hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Tip voor Apple gebruikers 😉 iTV Shows, is precies wat Niels omschrijft voor Android. Mega handig. Bedankt voor je aanvulling, Niels 😃
Reputatie 7
Badge +10
En? Hoe staat het ervoor met alle series? Ik ben ondertussen bezig met Once upon a Time. Ik ben alweer ver in seizoen 5!
Reputatie 6
Badge +4
Die serie ken ik niet Angela maar moet goed zijn als hij al in 5e seizoen zit.
Eerlijk gezegd volg ik op dit moment geen serie, maar wel even geleden Poldark gevolgd, mooi historisch drama en verder kijk ik heel vaak naar CNN en de soap rond Donald Trump :8
Reputatie 5
Badge +9
Dat is inderdaad echt een soap aan het worden met flink wat spektakel! Leuk dat CNN deze soap uitzendt ;)

Hoe is Poldark? Ik zie dat het op de BBC wordt uitgezonden. Heb je het daar ook gevolgd? Is het een aanrader?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Caspar,

Het is voorlopig een "never ending story" met deze man op CNN, er komt steeds meer soap bij ;)

De serie Poldark heb ik gevolgd op België Een, tot aan mijn vakantie een paar weken geleden.
Als ik het goed heb is hij daar op 12 mei gestopt, maar het is een mooi, historisch drama ook met prachtige beelden van de natuur. Het speelt zich af in Cornwall en ja die prachtige woeste zee die je af en toe ziet, schitterend.
Alles wat ik mooi vind in zo´n serie is aanwezig: Spannende actie, heerlijke romantiek en meeslepend drama.
De Engelsen zijn nu eenmaal erg goed in dramaseries maken (en humor,een andere categorie)
Als er een vervolg komt ga ik zeker weer kijken.

Leuk jouw reactie,
groetjes,
Frida 😳
Reputatie 7
Badge +7
Zomaar een paar series

Borgen
House of Cards
Marseille
Eigenlijk drie series met toch wel een beetje hetzelfde thema
The Crown
Downton Abbey
Breaking Bad.
Reputatie 6
Badge +4
Nou Wim, dat zijn series die ik ook allemaal leuk vind alleen Marseille en Braking Bad ken ik niet.
Leuk om te lezen, 😳
Reputatie 7
Badge +7
Marseille is met Gerard Depardieu.
Allebei van Netflix, waar ik trouwens ook Narcos heb gekeken.
Reputatie 6
Badge +4
Oke Wim,ben nog niet geabonneerd op Netflix .
Wel meer keuze mogelijkheden zo te lezen.
Thanks
Reputatie 7
Badge +10
Netflix is zeker een aanrader! Vooral om gewoon eens een gratis testmaand te proberen en wat series te testen 🙂 Once upon a time is een serie die gaat over de welbekende sprookjes. Denk aan Roodkapje, Doornroosje, en zelfs de nieuwere Disney creaties als Frozen en Brave zijn erin verwerkt. Erg leuk om te volgen.

@Wimj12, Breaking bad wil ik ook nog gaan kijken. Lijkt me een hele goede serie!

Groetjes,
Angela

Reageer