.

Wat zijn jullie favoriete films?

  • 13 October 2015
  • 22 reacties
  • 406 Bekeken

Reputatie 4
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 2215 reacties
Ik denk dat iedereen het wel herkent. Je hebt soms van die films die je gewoon vaker wilt bekijken en altijd leuk blijven :D

Zelf vind ik de films Safe Haven en The Lucky One heel mooi. Het zijn wel echt van die romantische meidenfilms 😛 Ik hou ook veel van Franse films. Ik vind die vaak wat realistischer en ze hebben wat meer diepgang. Nou ben ik benieuwd:


Wat zijn jouw favoriete films? 😳

22 reacties

Reputatie 7
Badge +9
:P Ik hou ook veel van Franse films.

$


Als je het daar over hebt, ik vind dit een mooi Franse film.

Reputatie 4
Badge +10
Ahh dat vind ik ook een mooie film 😳 Ken je deze Ne Le Dis A Personne (Tell No One)? 🙂 Het is een thriller waarbij de vrouw plotseling wordt vermoord en haar man op een gegeven moment opzoek gaat naar de dader. Het einde vond ik zelf heel onverwacht 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Oeh, een topic wat perfect in mijn straatje valt! Leuk Naomi 🙂 Al kijk ik meer series dan films!

De films die jij noemt zijn toch de favorietjes van elke vrouw! De 'guilty pleasure' films waarbij je lekker weg kan zwijmelen met een kop thee en een stuk chocola 😉 Overigens, als echte boek-nerd, vind ik de boeken beter.

Safe haven en The Lucky One zijn allebei gebaseerd op de boeken van Nicolas Sparks. Je kent de andere films vast ook: The Notebook, Message in a Bottle, The Last Song, Dear John, The Longest Ride en ga zo maar door. Ik houd er van.

Ik ben ook niet vies van een goeie psychologische thriller. Vooral degene die je eigenlijk 3 keer moet kijken voordat je ze snapt. Ik vind Inception bijvoorbeeld een briljante film.

@De Leon, hele, hele goede film! Wel even wennen aan het Frans.

Groetjes,
Angela
Bambi... kan ik heel kort over zijn... :D


Nee ik hou van vele soorten. Knalharde actie's, (psychologische) thrillers, sommige Syfy..

Verder ben ik wel een Terminator fan.. En vind ik films van Tarantino goed..
Reputatie 4
Badge +10
Angela als je nog een paar favoriete series wilt noemen dan mag dat ook 😉 Bij The Usual Suspects had ik heel erg op het einde van 'hé wat was dat'. Dat was meteen een film die ik sowieso vaker wou zien 🙂

Haha jah is Bambi your favorite Raytje 😃 Ik was altijd fan van Pocahontas. The New World vind zo mooi, maar het einde is een beetje sad 😛 Ook leuk dat je zo'n uitgebreid interessegebied hebt. Zelfs ben ik niet zo van sci-fi films, maar een goede psychologische thriller kan ik wel waarderen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben erg van de Sciencefiction films. Vooral oude draken uit de fifties roepen bij mij een apart gevoel op. Is een tik die ik overgehouden heb aan al mijn bezoeken aan de familie in L.A. en Las Vegas. Op de Amerikaanse tv draaien ze die oude knarren nog met regelmaat. Net als de Twilight Zone. Ook zo een sfeermaker uit de oude doos.



Enne....gisteren -on demand- Jurassic World zitten kijken. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Bambi... kan ik heel kort over zijn... :D


Liefde voor Disney! Waaronder dus ook Bambi ;)

Angela als je nog een paar favoriete series wilt noemen dan mag dat ook 😉 Bij The Usual Suspects had ik heel erg op het einde van 'hé wat was dat'. Dat was meteen een film die ik sowieso vaker wou zien 🙂

Hmm, dat zijn er nogal wat 😉 Onder andere: The Walking Dead, Breaking Bad, Bones en mijn guilty pleasure serie: Grey's Anatomy. En dit is nog maar een kleine selectie.

Ik ben erg van de Sciencefiction films. Vooral oude draken uit de fifties roepen bij mij een apart gevoel op. Is een tik die ik overgehouden heb aan al mijn bezoeken aan de familie in L.A. en Las Vegas. Op de Amerikaanse tv draaien ze die oude knarren nog met regelmaat. Net als de Twilight Zone. Ook zo een sfeermaker uit de oude doos.

Enne....gisteren -on demand- Jurassic World zitten kijken. :D


Jurassic World heb ik laatst ook gekeken! Wat vond je ervan? Ik ben verder niet zo van de 'hele oude' films. Films als One Flew over the Cuckoo's Nest vallen niet echt onder 'oude films', toch?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9


Jurassic World heb ik laatst ook gekeken! Wat vond je ervan? Ik ben verder niet zo van de 'hele oude' films. Films als One Flew over the Cuckoo's Nest vallen niet echt onder 'oude films', toch?

Groetjes,
Angela


Tja Angela, vond 'm gelikt en prachtige digi effecten. Veel beter dan de eerste films. Maar.....die waren meer bijzonder. Denk niet dat ze er nog een deel van moeten maken want dan gaat het helemaal over the top. Vond ik bij deze eigenlijk al.

En One flew.......is natuurlijk een klassieker.

Laatst zag ik "Unbroken" geregisseerd door Angela Jolie. Heeft ze niet onverdienstelijk gedaan. Film berust op een waar verhaal en daar houd ik wel van. Tenminste als het zoveel mogelijk authentiek blijft en zoveel mogelijk waarheidsgetrouw. Maar dat is wel eens moeilijk.

Ik kijk ook graag comedy's. Maar lang niet alles vind ik leuk. Ging indertijd bijv. verwachtingsvol voor de bejubelde Hangover films zitten en vond er eigenlijk niet veel aan.
Reputatie 7
Badge +10
Mee eens De Leon. De effecten waren erg goed, juist vergeleken met de oude films. De 'maar' herken ik ook. Ik zit te wachten op de nieuwe Star Wars film, maar dit zal een hele andere beleving zijn vergeleken met de oude films.

Unbroken heb ik ook gezien. Ik vond hem niet slecht. Wel minder goed dan in eerste instantie was aangegeven. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Uiteraard, de Hangover-hype. Alleen de 1e film vond ik echt grappig. Ken je Grown Ups? Die vond ik wel echt heel erg leuk. Beetje 'domme humor' film.

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Toevallig laatst nog bij THE intern geweest.
Een film over een mode bedrijf in Amerika waar oude mensen die gepensioneerd zijn als staigaire worden aangenomen.
Grappige film.
Reputatie 7
Badge +10
Toevallig laatst nog bij THE intern geweest.
Een film over een mode bedrijf in Amerika waar oude mensen die gepensioneerd zijn als staigaire worden aangenomen.
Grappige film.


Daar heb ik ook het een en ander over gehoord. Robert De Niro blijkt een goed karakter neer te zetten.

Afgelopen dinsdag heb ik in de bioscoop een 'Hunger Games Mini Marathon' gezien. Mocking Jay part 1 & part 2. Hier was ik al even op aan het wachten en dat was het zeker waard.

Over wachten op films gesproken, iemand zin in 'Finding Dory' ;)

Groetjes,
Angela
Wie kent The Never Ending Story nog? :d
Reputatie 7
Badge +10
Wie kent The Never Ending Story nog? :d

Aaah, childhood memories! Ik vond die wolf zo eng. Lang geleden dat ik deze film heb gezien. Ik denk dat ik deze film binnenkort eens ga kijken :D

Wat dacht je van deze feel-good movie?

Reputatie 5
Badge +10
De nieuwe James Bond Spectre is zeker aan te bevelen.
Ben er van het weekend geweest!
Reputatie 7
Badge +10
Hmm, ik ben niet zo fan van de 'James Bond' films. Al hoor ik vanuit verschillende hoeken dat ze goed zijn. 3 weken geleden ben ik bij het laatste deel van The Hunger Games geweest. Monking Jay part 2. Ook een aanrader :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Wie kent The Never Ending Story nog? :d

🙂 Nou je deze film noemt, hier heb ik nog wel even een verhaal over... Tijdens een van mijn bezoeken aan de familie in Los Angeles was ik bij een Amerikaanse vriendin op bezoek in La Cañada Flintridge, een voorstad van een voorstad van L.A.. Komt op een gegeven moment haar oudste dochter thuis met haar vriend. Die verdwenen naarboven. Zegt mijn vriendin dat die gozer heeft meegespeeld in The Never Ending Story toen 'ie kleiner was. Bleek het dat joch te zijn dat in die film op zolder zat met dat boek. Barret Oliver heet hij in het echt. Toen 'ie naar beneden kwam, herkende ik 'm wel ook al was 'ie een stuk ouder. We hebben nog een tijdje zitten praten maar niet over zijn filmcarrière.
Later heb ik 'm ook nog een paar keer in andere films gezien.

https://en.wikipedia.org/wiki/Barret_Oliver

Toen we later op de dag bij die vriendin wegreden, zei ze op de hoek...Weet je wie hier woont? Bleek het Kevin Costner te zijn. Die heb ik overigens niet gezien 😛. Zijn huis ook niet, alleen maar meters meters en meeeeeeeeeeeeters muur.
Kevin Costner woont nog steeds daar in La Cañada Flintridge,las ik toevallig ergens laatst. Mijn vriendin niet meer, die woont nu op Hawaii. Helaas vind ik dat een pokkeneind vliegen. :8 Maar wie weet...;)

L.A. is overigens een gekke stad waarvan je je geen voorstelling kan maken van de grootte ervan. Maar het moet zoiets zijn als net zo groot als de hele provincie Utrecht.

Yep, heb van die kant van de U.S.A. heel wat gezien. 😃 Andere wereld.
Grease is van mijn geboorte jaar.. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Grease is van mijn geboorte jaar.. :D

Er zijn nog veeeeel meer goede films uit dat jaar Raytje. Een fijn jaar 😉

@De Leon, dat is best cool! Kevin Costner is ook wel een van mijn favorietjes. Leuke en goede films.

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb 2 dagen geleden THE Christmas Carol gekeken.
Hier speelt een meer. Scroots een niet zo vriendelijke man die laterna vriendelijk wordt.
Is best een leuke film eigenlijk!

Iemand die gezien en wat vond je er van?
Reputatie 7
Badge +9
Nee, die film ken ik niet. Het verhaal wel.


Kevin Costner woont nog steeds daar in La Cañada Flintridge,las ik toevallig


Sorry, Kev woont daar niet meer inmiddels. Staat te koop....:P. Lelijk ding.

http://www.latimes.com/business/realestate/hot-property/la-fi-hotprop-kevin-costner-house-20150814-story.html

Excuses voor het ongemak dat deze niet meer geheel actuele informatie veroorzaakt heeft 🆒 Heeft iemand toevallig $ 5.600.000,- op zijn bankrekening staan?
Reputatie 2
Badge +5
Oeee, leuke topic! :D

Helemaal met De Leon eens: Intouchables!! Wat een geweldig goede film is dat!! Een andere favoriet van mij is Crash. En Slumdog Millionaire, Million Dollar Baby, The Hunger Games, Millennium triologie, La vita e bella, We need to talk about Kevin. De Minions vind ik ook leuk :8

Zoiets 😳
Reputatie 7
Badge +10
Nee, die film ken ik niet. Het verhaal wel.


Kevin Costner woont nog steeds daar in La Cañada Flintridge,las ik toevallig


Sorry, Kev woont daar niet meer inmiddels. Staat te koop....:P. Lelijk ding.

http://www.latimes.com/business/realestate/hot-property/la-fi-hotprop-kevin-costner-house-20150814-story.html

Excuses voor het ongemak dat deze niet meer geheel actuele informatie veroorzaakt heeft 🆒 Heeft iemand toevallig $ 5.600.000,- op zijn bankrekening staan?


Lelijk ding!?:S Bedoel je dat enorme, prachtige paleis waar hij in woont. Pfoe, dat zou ik niet erg vinden om te krijgen (niet kopen, krijgen) 😉

Reageer