.

Wat is je favoriete TV-Serie?

  • 16 October 2014
  • 22 reacties
  • 1181 Bekeken

Reputatie 1
Badge +8
  • Toegewijd Simyaan
  • 116 reacties
Ik plaatste net een reactie met een stukje van "IT Crowd" en ik dacht, wat is jullie favoriete TV serie?
IT Crowd is erg grappig, maar niet mijn favoriete serie. Dat is toch echt The Blacklist op dit moment :)
Alhoewel, dit stukje is wel mijn favoriete stukje van IT Crowd - Internet.

Dus: Wat is je favoriete TV serie op dit moment?

22 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Jaaa, het IT Crowd citaat klinkt hier ook af en toe wel eens op de afdeling :p

Favoriete series... Zijn er nogal wat. Momenteel is The Walking Dead weer begonnen. Homeland ook. We wachten weer op Grimm en GoT en momenteel zit ik midden Under The Dome. The Blacklist heb ik een beetje laten versloffen...
Oh! Sons of Anarchy! Misschien wel m'n allerfavorietste 😉
Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment is dit de favoriet hier.

http://cdn.itv.com/uploads/show/show_branding_header/43/medium_SiScXzZN22NrkjEqBDeAPFjQZQHdDMVm_XxYnMSXSbg.jpg
Voor mij geldt ook, dat zijn er nogal wat...

De serie die eerst mijn favoriet was is helaas al langer gestopt....... Fc De Kampioenen.
En nu Criminal Minds
Dan heb je nog Two and a half man. en dan heb ik er nog een The big bang theory.
Reputatie 2
Badge +6
@Daxy, The IT Crowd is geniaal! Om deze scene lig ik nog steeds dubbel als ik het zie :D

Verder kijk ik van alles, The Walking Dead, Game of Thrones, Hannibal, Fringe, Grimm, Survivor, Coupling. ''I could go on'' 😉
Reputatie 6
Badge +10
Leuke vraag, Daxy! 🙂

Als ik tijd heb naast het maken van muziek, kijk ik momenteel de nieuwe serie "The last Ship".

Hiervoor heb ik me vermaakt met o.a breaking bad, sons of anarchy, Chuck, Band of brothers en The pacific 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Momenteel volg ik Boardwalk Empire (laatste seizoen), dus extra spannend 🙂. Ook ik ben fan van 'The walking dead'. Het nieuwe seizoen van Homeland ben ik ook aan het kijken. Verder wacht ik met smart op het nieuwe seizoen van Game of Thrones en Vikings.

Ben nog wel op zoek naar 1 of 2 nieuwe series, maar een echt goede ben ik nog niet tegen gekomen. The Blacklist, Black Sails, Sons of Anarchy en Arrow konden mij allen niet overtuigen.
Badge +8
Is dat Downton Abbey Scotsman? Dat wil ik nog gaan bekijken 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Indeed it is, m'lady.

Serie 5 draait hier en zojuist de vijfde aflevering gezien. Mr Bates begint in het nauw te komen. En Lord Grantham slaat een minnaar van Cora tegen de grond.
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb geen favoriet.
Kijk wel graag naar Scandinavische misdaadseries.
Die zijn er helaas maar zo weinig.
Reputatie 5
Badge +10
Helemaal mee eens Koorelle.

Ik heb 'Forbrydelsen' en 'Bron' gezien. Ook Scandinavische films zijn vaak erg goed. Welke Scandinavische series heb jij gezien?
Reputatie 6
Badge +10
Goede reminder Alex! Ik heb echt hard gelachen om Lilyhammer 🙂 Misschien wel een goede tip!
Reputatie 4
Badge +8
Helemaal mee eens Koorelle.

Ik heb 'Forbrydelsen' en 'Bron' gezien. Ook Scandinavische films zijn vaak erg goed. Welke Scandinavische series heb jij gezien?


Wallander - vond ik soms wat slapjes

Martin Beck  hoe de serie heet weet ik niet meer. Maar vond die buurman wel geestig met die kraag en neut.

Den Fördömde

Camilla LĂ€ckberg

En dan heb ik een gedeelte Borgen gezien en natuurlijk de trilogie van die vent die dood is, maar waarvan ik de naam ben vergeten.
Doodeng vond ik de boeken al....
Reputatie 1
Badge +8

En dan heb ik een gedeelte Borgen gezien en natuurlijk de trilogie van die vent die dood is, maar waarvan ik de naam ben vergeten.
Doodeng vond ik de boeken al....


Stieg Larsson bedoel je? De Millennium trilogy, super goed inderdaad!
Zowel de Engelse (The Girl with the Dragon Tattoo) als alle 3 de Zweedse films zijn erg goed 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Stieg Larsson bedoel je? De Millennium trilogy, super goed inderdaad!
Zowel de Engelse (The Girl with the Dragon Tattoo) als alle 3 de Zweedse films zijn erg goed :)



Yep die bedoel ik inderdaad!!! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet zo'n serie kijkurd. Maar Engelse misdaadseries mag ik wel graag zien. Vooral die die zich niet in de grote stad afspelen maar ergens achteraf in van die typische Engelse dorpen waar nooit iets lijkt te gebeuren maar ondertussen....:rolleyes:.:p
Amerikaanse misdaadseries zoals die CSI series kijk ik niet, staan voor mij veel te ver af van de werkelijkheid.
Nu we het erover hebben.....Amerika is een land dat sowieso al ver van de werkelijkheid af staat, in mijn ogen.


Ben er 6 keer geweest (hoofdzakelijk om reden dat er familie woont) maar heb steeds minder met dat land. Ik zeg het je eerlijk.

Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de tips koorelle. Iemand van jullie Twin Peaks ooit gezien? Het is best een oude serie, maar schijnt heel spannend te zijn. Er komt in 2016 zelfs een nieuw seizoen.
Reputatie 1
Badge +8
Ik zit nu RTL Late Night te kijken met John Cleese, which reminds me: Monty Python natuurlijk! 😃
Reputatie 5
Badge +11
Dank je, Daxy... Nu heb ik de rest van de dag deze in m'n hoofd 😉
Reputatie 1
Badge +8
Dank je, Daxy... Nu heb ik de rest van de dag https://"https://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ" in m'n hoofd ;)


Zonder het filmpje gezien te hebben: Always look on the bright side of life? :)

Edit: haha, kon niet missen 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Gelukkig was er vanmorgen iets over Wim Sonneveld op TV en heb ik nu al de hele dag Het Dorp in m'n hoofd, haha!
Reputatie 4
Badge +7
Goedemorgen, lang geleden.
Nou daar gaat ie dan. Flikken Maastricht - Moordvrouw - GTST - Dr Tinus - Boer zoekt vrouw.
Unter the Dome heb ik proberen te volgen, maar kan er geen "slok" op krijgen.
Reputatie 5
Badge +11
maar kan er geen "slok" op krijgen

Dat had ik dus met Orange is the new black. Easy on the eyes, maar daar hield het ook wel mee op. Aaneenschakeling van gĂȘnante momenten...

Reageer