.

Wat doen jullie met die Tropische temperaturen?


Reputatie 5
Badge +10
Iedereen kent het nu wel.
De warmte.

Wat doe je met zo'n warm weer?
Zwem je met dit weer en zit je graag buiten?
Wat doe je graag met zo'n weer?
En wat vind je lekker met zo'n weer?

Het liefste wat ik met zo'n weer doe ik in een zwembad zitten en lekker ijs eten.

Wat doen jullie?

28 reacties

Binnen zitten of in de schaduw. Veel water drinken.
Ik mag niet zonnebaden vanwege medicatie. Is het nu ook te heet voor overigens.
Geinig deze vraag, zal hem (ook) hier beantwoorden. :P:D:D

Een paerdjuh doet wat alle paerdjuhs doen met dit weer. Zoveel mogelijk de schaduw opzoeken. Regelmatig naar de drinkbak om wat te drinken. Op tijd wat gras of hooi eten. En het aller aller allerbelangrijkste, niet draven !:P:cool:
Reputatie 6
Badge +10
Goede vraag maikel.twinnie! Ik hou me vooral hier mee bezig de hele dag:



Overigens werken we in het meest aangenaam gekoeld gebouw waar ik ooit heb gewerkt. Eigenlijk wil ik straks niet eens naar huis!
Had je maar een slaapzak mee moeten nemen 😃
Reputatie 5
Badge +10

Overigens werken we in het meest aangenaam gekoeld gebouw waar ik ooit heb gewerkt. Eigenlijk wil ik straks niet eens naar huis!


Zelfde als Raytje.
Misschien is er ooit een Simyo slaap feestje 😛
Reputatie 4
Badge +7
Tja in het land waar de renoster thuishoort, is het in de zomer ( zo rond de kerstdagen) vaak 35 a 40 graden. Maar om even in Nederland te blijven, tja dan gaan 's morgens vroeg alle ramen tegen elkaar los zodat er flink wat frisse lucht kan doorstromen. Als de zon dan ook maar enigszins krachtig gaat worden gaan de deuren dicht en de gordijnen dicht en we zijn verzekerd van toch wel een aangenaam koelte in het huis. Ook ons maltezer leeuwtje Bo heeft last van de warmte, hij blijft nu het liefst binnen en als ie uitgaat beperken we ons tot de koelte onder de bomen van het hondendol terrein. Net als z'n baasje is het belangrijk veel vers drinken en ietsje minder eten.
Zo redden we ons best door de warmste dagen.
Tjuus van Renoster en een poot van Bo.
Dat doortochten lukt mij bij maar gestaag. Ik woon in een praktisch wind vrije hoek. Maar alles dicht houden en gordijnen sluiten werkt beter dan alles open zetten met de hete zon.
Reputatie 4
Badge +7
Yep Raytje zeker weten.
Ook beperk ik me tot maar één glas van m'n geliefde rooiwyn per dag. Alcohol is ook niet goed met dit weer. Ook autorijden is niet alles, als je nu uit je auto stapt met airco dan is het net of je adem door een rietje moet halen, erg benauwd allemaal. Hier in Kampen zeggen we altijd "het is te hûjj of te fûjj. (Het is te veel of te weinig).
Ik heb Arco, geen Airco 😃 Maar ik voel me net een afbakbroodje als ik de auto instap nu haha :D

Ik hou van zomer, maar 30+ is veels te heet voor ons landje..
Reputatie 4
Badge +7
Even onder de douche vindt ie wel lekker
Reputatie 4
Badge +7
Huu ..... ik kan geen foto plaatsen. Jullie dan?????
Als je een foto wilt plaatsen zegt het systeem dat het topic is verplaatst.
Reputatie 4
Badge +7

500, Er is iets fout gegaan
Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: webcare@simyo.nl.

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:

Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
Ga naar: startpagina.
Klik 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.
Reputatie 4
Badge +7
Haaahaha probeerde een screenshot te plaatsten maar natuurlijk lukte dat ook niet (domme renoster)
Reputatie 4
Badge +7

Nog een keer proberen en dan stop ik
Reputatie 4
Badge +7
Hmm ja dus, foto moet in de tekst geplakt worden.
Reputatie 4
Badge +7
Blijkbaar waren mijn hersens vloeibaar geworden (duzz ook een weerproleem) ben wel heel erg aan aan het klojojen geweest, niks mis met de website hoor. Mn excuses dat ik je misschien in het geweer heb geroepen.
Gezellig naar het strand.

Badge +1
Om 5 uur opstaan, Luna lekker uitlaten, genieten van stilte en frisse lucht. Thuis alle ramen en deuren tegen elkaar open tot 7 uur. Daarna alles dicht, inclusief gordijnen. Grote plafond ventilator aan en ons gemak houden op de bank, hopen dat dit niet al te lang duurt.

Vandaag een ijsje gemaakt (zag ik in Hart van Nederland) voor Luna, ze geniet ervan.
Plastic bekertje of bakje, vullen met de helft water, wat hondenbrokjes of snoepjes in, dan een kauwstaafje o.i.d. en in de vriezer, een heerlijke versnapering voor de hond. Coole groet Yvonne, Coole neus Luna
Reputatie 4
Badge +7
Ja Ivonne ook ons maltezertje Bo heeft last van de warmte. Van dollen achter ons huis is geen sprake hij gaat dan het liefst in de schaduw liggen op het terrein. Bij thuiskomst krijgt hij zijn bakje Carnibest wat net krap ontdooit is, duzzz nog koud en dat laat hij hem best smaken, ook watermeloen uit de koelkast vindt hij lekker.

Reputatie 4
Badge +7

Reputatie 4
Badge +7
Gingiets verkeerd met uploaden, zal wel van de warmte komen
Badge +1
Leuke foto's Jan,

En watermeloen ijs en ijskoud, krijg bijna niet de gelegenheid om zelf ook een hapje te nemen, hihi.
Reputatie 4
Badge +10
Jaaa vooral veel watermeloen eten 😃 En verder lekker relaxen in een park. Vooral het Sarphatipark (in Amsterdam) vind ik heel mooi 😳 Lekker aan het water genieten van het mooie weer!
Watermeloen is heel lekker ja.. Maar sinds ik Crohn heb ik dat één van de dingen die ik links laat liggen. M'n darmen vinden het minder prettig 😞
Op een vergelijkbare wijze maar dan anders, mij geheel bekend.
Goed luisteren naar je lichaam !:)

Reageer