.

Beantwoord

waarom kies je het toestel wat je wenst?

  • 25 January 2014
  • 10 reacties
  • 2320 Bekeken

Badge
  • Actief Simyaan
  • 43 reacties
wat is de reden dat je van een merk juist die wilt?.
of is het enkel de prijs.
dus waarom wil je een HTC one?.
Nexus 5,
Galaxy....
Nokia....
Samsung.....
of ......
icon

Beste antwoord door Ernst 27 January 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi brig,

Er zijn zĂłveel redenen om voor een bepaald toestel te kiezen... En net zoveel om een bepaald toestel juist nĂ­et te kiezen.
Wat wil je met een telefoon doen? Enkel bellen en misschien sms'en? Of wil je ook internetten? Heel scherpe foto's maken? Of misschien zelfs films kijken op je telefoon?
En bij smartphones: welk besturingssysteem (OS) wil je? Android, iOS of Windows phone?
Dat zijn een paar dingen die je van te voren moet bedenken. Als je dan weet wat je er mee gaat doen, dan kun je een paar favorieten kiezen. Ook let je op wat je mooi vind Ă©n natuurlijk de prijs ;)

En als je dit alles weet, kijk je in onze telefoonshop of er iets van jouw gading tussen zit.
Badge
ja precies.

Ik ben wel benieuwe naar wat /waar dan door de ervaringsdescunidigen op geselecteerd wordt.

het is persoonlijk
en ook zegt het wat over het toestel!

of zou bijna iedereen maar wat doen. en is het een geld kwestie ?.
k denk ook voor sommigen een status kwestie.
Badge +6
ja precies.

Ik ben wel benieuwe naar wat /waar dan door de ervaringsdescunidigen op geselecteerd wordt.

het is persoonlijk
en ook zegt het wat over het toestel!

of zou bijna iedereen maar wat doen. en is het een geld kwestie ?.
k denk ook voor sommigen een status kwestie.


Voor de Ă©Ă©n een geld kwestie en voor de ander misschien een status kwestie. Of je een toestel neemt omdat het je status geeft weet ik zo niet. Ik zou het zelf niet doen. Ik vind persoonlijk dat een toestel die ik neem een goed toestel moet zijn. Er moeten leuke en gratis apps voor beschikbaar zijn en daarnaast leuke hoesjes. Ik vind het ook belangrijk dat er een goede camera op zit.
Badge
Ik gebruik momenteel de HTC One veel als prive toestel. Ik heb hem gekocht vanwege de formaat en de boomspeakers 🙂. Ik heb er op het moment nog geen spijt van. Persoonlijk 1 vd beste toestellen ooit gemaakt. Ik had hiervoor de Samsung Galaxy series 1-4 en de Note series1-3. Ja ik hou van mobieltjes kopen en zal dan ook binnenkort de HTC M8 kopen maar eerst die in me handen hebben 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik gebruik momenteel de HTC One veel als prive toestel. Ik heb hem gekocht vanwege de formaat en de boomspeakers 🙂. Ik heb er op het moment nog geen spijt van. Persoonlijk 1 vd beste toestellen ooit gemaakt. Ik had hiervoor de Samsung Galaxy series 1-4 en de Note series1-3. Ja ik hou van mobieltjes kopen en zal dan ook binnenkort de HTC M8 kopen maar eerst die in me handen hebben :)

Als je zo van telefoons houdt, wat denk je van de Cat B15 en de Blackphone?
Badge
Ik gebruik momenteel de HTC One veel als prive toestel. Ik heb hem gekocht vanwege de formaat en de boomspeakers 🙂. Ik heb er op het moment nog geen spijt van. Persoonlijk 1 vd beste toestellen ooit gemaakt. Ik had hiervoor de Samsung Galaxy series 1-4 en de Note series1-3. Ja ik hou van mobieltjes kopen en zal dan ook binnenkort de HTC M8 kopen maar eerst die in me handen hebben :)

Als je zo van telefoons houdt, wat denk je van de Cat B15 en de Blackphone?


De Cat B15 zou misschien een opte zijn voor op me werk. De Blackphone nee. Ik ga ook voor uiterlijk en de vormgeving 🙂. Voor mij moet een smartphone ook multifunctioneel zijn. 🙂
Ik wil een Samsung (Galaxy Note 3) omdat je daar veel meer mee kan doen dan met een iPhone. Ik heb 2 iPhone's gehad, maar heb er een klein jaar gebruik van gemaakt en toen was ik de simpelheid zat. Ik heb een aantal dingen opgeschreven die een iPhone niet kan en de Note 3 wel. O.a je home- en lockscreen er anders uit laten zien zonder een jailbreak te hoeven doen. Ik heb - vind ik zelf - een geweldige lockscreen en een geweldige homescreen en wissel best vaak. Ik heb nu Smart Launcher en als ik die zat ben kan ik mijn telefoon eruit laten zien als WP8. Of als een iPhone, lol.
Reputatie 2
Badge +6
De Cat B15 zou misschien een opte zijn voor op me werk. De Blackphone nee. Ik ga ook voor uiterlijk en de vormgeving 🙂. Voor mij moet een smartphone ook multifunctioneel zijn. :)

Vind je de Blackphone niet mooi dan? Ik vind juist die heel mooi gestyled:)

Ik wil een Samsung (Galaxy Note 3) omdat je daar veel meer mee kan doen dan met een iPhone. Ik heb 2 iPhone's gehad, maar heb er een klein jaar gebruik van gemaakt en toen was ik de simpelheid zat. Ik heb een aantal dingen opgeschreven die een iPhone niet kan en de Note 3 wel. O.a je home- en lockscreen er anders uit laten zien zonder een jailbreak te hoeven doen. Ik heb - vind ik zelf - een geweldige lockscreen en een geweldige homescreen en wissel best vaak. Ik heb nu Smart Launcher en als ik die zat ben kan ik mijn telefoon eruit laten zien als WP8. Of als een iPhone, lol.

Ik ben zelf ook afgestapt van iPhone. Ik was iTunes vooral een beetje zat. Ik heb nu een Samsung Galaxy S4 en die bevalt mij heel goed. Is ook niet zo groot als de Galaxy Note, wat ik persoonlijk erg fijn vind 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De S4 is inderdaad een prima toestel. Omdat mijn toestel eigenlijk bedoeld was voor de Scandinavische markt heb ik de nieuwe KitKat al binnen. Gelukkig eerst back-up gemaakt anders was ik wel wat apps kwijtgeraakt.
Badge +8
Weet jij eigenlijk de achtergrond van die namen, franswon? Waarom dat altijd snoep is?

Reageer