.

Beantwoord

waarom kan ik geen profiel foto uploaden?

  • 22 October 2014
  • 17 reacties
  • 990 Bekeken

Badge +1
Ik probeer een profiel foto te uploaden, maar het lukt niet. Wat doe ik verkeerd? Als ik een foto uit mijn bestand kies krijg ik wel foto te zien met een raster om een deel van de foto bij te knippen. Er gebeurt verder niets. Wie helpt.
Frans
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 October 2014, 17:54

Bekijk originele reactie

17 reacties

Hallo frans steffin.

Wanneer je de foto geselecteert hebt die je wit, krijg je niet alleen de mogelijkheid om te knippen.
Je kunt ook met de muis van dat vakje de hoek rechtsonder verder naar rechts en onderen bewegen, door die hoek aangeklikt te houden.
Hetzelfde bijna kun je met de hoek van linksboven, maar dan verder naar links en linksboven.
Vervolgens zou er bij jou moeten staan foto opslaan, waar je dan op klikt. (pc)
Je krijgt als het goed is de melding dat de profielfoto is opgeslagen. Wanneer je dan weer terug gaat naar de homepage van het forum, dan moet die zichtbaar zijn....

Laat ff weten of het je gelukt is.

Groet,
Friesian
Badge +1
Goedemorgen Friesian,
Ik had de profielwijziging proberen te wijzigen met een Android tablet. Zoals je weet gebruik je dan geen muis, maar wijs je e.e.a aan door schuifbeweging met je vinger op je scherm. Dat lukte dus niet. Nu heb ik zoals je adviseerde het gedaan op de laptop. En zoals je ziet is het gelukt.
Bedankt voor je aanwijzing.
Vriendelijke groet,
Frans
Anyplace Anywhere Anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi frans steffin,

Zo te zien is je vraag al beantwoord door Friesian! Goede foto hoor 😉 Nu zien we gelijk de man achter de naam!

Bedankt voor je uitleg Friesian!
Reputatie 4
Badge +8
Anyplace Anywhere Anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)




Niet immer hetzelfde zeggen hoor! 😛

Niet immer hetzelfde zeggen hoor! :p
Nicht immer aber immer öfter. 🆒
Btw. Frans, echt vakwerk!
Reputatie 5
Badge +2
Mijn zelfvie mislukte ook keer op keer. Niet up te loden. Lag meer aan wat er op stond, denk ik. :rolleyes:
Reputatie 4
Badge +8
Leuke avatar Frans!!!
L.Rozewater ik denk dat geen enkele telefeun het aankan. Zelfs een "gewone" Leica camera zal gaan sputteren....
Reputatie 5
Badge +11
Leuke avatar Frans!!!

Inderdaad :D

En L.Rozewater ook; Inderdaad 😛
Reputatie 4
Badge +8
*proest*
.
.
.
.
.
Badge +8
Namasté Frans :)

Of is dat de houding niet? Ik vind het fijn dat het gelukt is met de foto, en dat ik je nu in het echt zie.

Groetjes,
Charlene
Namasté Frans :)

Of is dat de houding niet? Ik vind het fijn dat het gelukt is met de foto, en dat ik je nu in het echt zie.

Groetjes,
Charlene
Dan heb ik wel "zondererg", had het "echt niet in de gaten", een heeeeel aparte selfie:p gemaakt.
Reputatie 5
Badge +11
een heeeeel aparte selfie gemaakt.

Ben jij dat niet zelf???
Laat ik het zo zeggen Ernst. :rolleyes:   

 Wat betreft mijn manen....... 
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. :p
Reputatie 5
Badge +11
Haha! Net als veel andere dingen heeft haar ook last van zwaartekracht als een man ouder wordt...
Badge +1
Namasté Charlene,
Sorry dat ik zo laat reageer. Was met andere dingen bezig. Je hebt het goed gezien. Ik heb de onhebbelijkheid om me te kleden in traditionele kleding als ik ergens ben. Zo ook op Balie. En deze foto vond ik wel aardig als profiel foto. Zoals je weet zijn ze op Balie overwegend Hindoe. Deze houding is niet alleen een groet maar geeft ook een teken van respect aan de ander. Vind ik toch fijner dan gewoon een hand geven of hallo zeggen. Vriendelijke groet,
Frans
Badge +8
:)
Ik ben zelf een enorme Yoga fan, dus ik Namasté wat af 😉
Ik zou Bali ook graag nog een keer bezoeken. Vrienden van mij zijn daar geweest en hebben het nog over de vriendelijkheid van de mensen. Heb jij dat ook zo ervaren?

Groetjes,
Charlene

Reageer