.

Beantwoord

Waar kan de taart naartoe?

  • 1 June 2015
  • 9 reacties
  • 197 Bekeken

Oeps, ik had te weinig gebeld de afgelopen tijd. Voornamelijk omdat ik mijn mobiel gebruik voor Whatsapp en bereikbaarheid. Was even vergeten dat na 6 maanden niet bellen of sms'en mijn nummer wordt afgesloten. En sms'en van mijn iPhone naar een andere iPhone is geen officiele sms. Daar ben ik dus de mist ingegaan.
Vette pech: nummer afgesloten. Vlak voor het weekend. Niets meer aan te doen. Ik zag het al voor me: een nieuw nummer aanvragen, alles en iedereen inlichten dat ik een nieuw nummer heb en dat nieuwe nummer leren onthouden...

Kreeg ik vandaag ineens een berichtje: de afsluiting kon teruggedraaid worden. En ik behoud gewoon mijn eigen nummer! Te gek. Ik begrijp meteen waar die hoge klantwaardering vandaan komt. Dank Simyo. Waar kan de taart naartoe?
icon

Beste antwoord door Tiury 3 June 2015, 13:36

Bekijk originele reactie

9 reacties

O.a. Raytje, ik en Maikel kregen / krijgen de taart al en hij was zo lekker. Jij mag ons drieën gerust nog een taart sturen hoor. Geloof niet dat dat van ons uit een groot bezwaar is. Maar er zijn nog meer leden, dus als je toch bezig bent.....:D:D
O ja, en bij Simyo vinden ze taart ook lekker. Ik heb begrepen dat daar zo'n 60 man personeel is, dus.......:D
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JP B3L, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat super leuk om je compliment hier te lezen! We hebben bij jou een uitzondering kunnen maken, dus dat is bij jou de redding geweest. Het is natuurlijk ook erg vervelend om weer iedereen te moeten voorzien van je nieuwe nummer, door zo'n klein foutje.

Mocht je echt van plan zijn een taart te sturen, kan het naar het onderstaande adres 😉!

Teleportboulevard 121
1043EJ Amsterdam

Heb je inmiddels weer plezier van je aansluiting?

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Geinig om te lezen.
@Tiury,
De slagroomtaart is besteld bij Multivlaai. Deze wordt, als de bezorging volgens planning verloopt, morgen t.a.v. jou op de Teleportboulevard bezorgd. Deel 'm met de anderen die ervoor gezorgd hebben dat ik weer kan bellen. Nogmaals dank voor de service. En eetsmakelijk.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JP B3L,

Ik hoop voor je dat de medewerkers in kwestie de taart smakelijk vonden.

@simyo,
Was hij lekker????
Reputatie 6
Badge +10
Wow JP B3L,

Het wordt vaak voor de grap gezegd, maar ik kreeg inderdaad zojuist een belletje van de receptie en jahoor, een heerlijke taart! Ruud, Ali, Esma en de IT-afdeling die je aansluiting nog heeft gered hebben ervan gesnoept en willen jou enorm bedanken 🙂.

Leuk gebaar van een tevreden klant.
Mooi, iedereen is weer tevreden. En dan wordt het vandaag ook nog een heerlijk zonnige dag. Het kan niet op.
Reputatie 6
Badge +10
Het kan inderdaad niet op. Die taart wel overigens 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer