.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zal 't d'r straks even vragen. Momenteel legt ze zwaar te ronken. :eek:
Reputatie 7
Badge +9
Hoi L.Rozewater, Als je nu een half jaar van die telefoon afblijft, krijg je vanzelf weer een mailtje;)

Dit lijkt mij nou een heel wijs advies.:)

BTW zus (om hier maar eens even flink OT te gaan)......eindelijk herken ik je weer aan je avatorretje. Alhoewel die koej natuurlijk de Leon's favoriet blijft. :DDat mag duidelijk zijn.
Reputatie 5
Badge +11
Sorry L.Rozewater. Het was niet mijn bedoeling om heel je moeders privaat op straat te gooien.
Aan de andere kant, nu het 'out in the open' is in Veenendaal e.o. kan ze misschien beginnen aan een zelfhulp programma?
Reputatie 5
Badge +2
Okay we zien het deze keer door de ogen. Me moeder ook. Omdat we in Veenendaal wonen zitten we al in een zelfhulpgroepen.
Reputatie 5
Badge +11
Is Veenendaal dan eigenlijk een hele grote, uit de hand gelopen zelfhulpgroep?
http://www.sherv.net/cm/emoticons/jobs/psychologist-smiley-emoticon.gif
Is Veenendaal dan eigenlijk een hele grote, uit de hand gelopen zelfhulpgroep?


Beste -Ernst.

Is het niet gevaarlijk om zoiets te vragen?
Stel je voor straks komt  L.Rozewater. de leon en de hele bevolking van Veenendaal (inclusief Leo Veenstra:D) protestaken bij Simyo headquarters.
kijk nog maar eens goed downstairs:D:cool::eek:
Reputatie 5
Badge +11
Dat zal wel meevallen, Friesian, dat zal wel meevallen
Omdat we in Veenendaal wonen zitten we al in een zelfhulpgroepen.










http://www.sherv.net/cm/emoticons/hand-gestures/my-fingers-are-crossed-smiley-emoticon.gif
Reputatie 5
Badge +2
Ja, alle zelfhelpgroepen op 1 grote hoop woensdagmiddag vanaf twee in het dorpshuis. Me moeder helpt dan bijvoorbeeld de wijntappersvereniging.
http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley2512.gif 
Reputatie 5
Badge +2
Tjonge wat moet een mens al niet doen om binnen te komen op dit forum? :@:P
Hoe zit het met die meel? Wanneer krijg ik eindelijk weer een herinnering? Me moeder houdt post voor me achter, denk ik.,:S
Astu :D

Reputatie 5
Badge +11
Hi L.Rozenwater,

Wat voor herinnering had u gehad willen hebben?
Reputatie 7
Badge +9
Een dierbare ongetwijfeld. 😃
Me moeder houdt post voor me achter, denk ik.,:S
Zeg L.Rozewater, iets wat je denkt hoeft niet waar te zijn. Misschien dat het iets zou zijn wanneer er behalve meel ook een bloempje wordt gestuurd. Zou me niks verbazen wanneer je ma hier blij mee is en misschien wel apetrots.

Reputatie 5
Badge +2
Hi L.Rozenwater,

Wat voor herinnering had u gehad willen hebben?


Dank je, Ernstig. Hoeft niet meer. Heb laatst met me moeder 1 minuut gebeld, dus jullie hoeven geen herinnering op de post te doen. Toch? Of zie ik dat verkeerd? Krijg ik toch wel een herinneringen maar dan over zes maanden weer? Waarom maakt Simyo dit zo moeilijk? Een mens snapt er niks meer van zo.
Reputatie 5
Badge +11
Díe herinneringen krijg je inderdaad sowieso wel, L.Rozewater.
Als je andersoortige herinneringen wilt hebben, dan mag je altijd eens een bakkie komen doen op ons oranje hoofdkwartier. Zo kun je live herinneringen opdoen 🙂
Reputatie 4
Badge +8
LOLOL
Dit zou, lijkt me, ook een leuk daggie om "live herinneringen" op te doen zijn voor de grote L uit Veenendaal....:8

LOL XXL.
Reputatie 4
Badge +8
HA!
Reputatie 5
Badge +2
dan mag je altijd eens een bakkie komen doen op ons oranje hoofdkwartier. Zo kun je live herinneringen opdoen :)

Mag niet van me moeder. :(

Begrijp ik verder goed dat er live iemand van Simyo langskomt aan de deur om te helpen herinneren dat ik na 6 maanden moet bellen / smsen anders ben ik me nummer kwijt? Is dat een nieuwe servies van jullie ofzo? Beter dan via de meel! 😃 Supergoed van jullie!
Reputatie 5
Badge +11
Was maar één fles

In ene, of 9 maanden lang elke dag een drup?
Reputatie 5
Badge +2
De drup(pel) die d'r emmertje liet overlopen. 😛
Reputatie 5
Badge +11
Ai... Arm emmertje... Arm moedertje.
Om nog even terug te komen op je laatste vraag:
Begrijp ik verder goed dat er live iemand van Simyo langskomt aan de deur om te helpen herinneren dat ik na 6 maanden moet bellen / smsen anders ben ik me nummer kwijt? Is dat een nieuwe servies van jullie ofzo?

If I could, I would. But I can't, so I shan't...
Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat je een keer aan de deur komt, Ernstig. Hoop dat me moeder de bel dan hoort maar opendoen voor vreemde doet ze al een tijd niet meer. Voor bekende trouwens ook niet. Erg super van Simyo al die persoonlijke herinneringen.
Reputatie 7
Badge +9
Brengt de slijter/groothandel dan niet aan huis, of hebben die een eigen sleutel? 😃

Reageer