.

Simyo Forum Oorkonde - super leuke verrassing


Reputatie 6
Badge +4
Nog met de koffer in de hand bij thuiskomst na de vakantie in Frankrijk, brievenbus leeggemaakt thuis en daar trof ik (naast rekeningen...) een hele aparte witte envelop met rinkelend geluid er in? Wat kan dat nu zijn:8 en mijn naam stond er op 🆒

Voorzichtig opengemaakt en daar trof ik een bijzonder leuke Simyo Oorkonde aan met wat ik zoal aan vragen heb gesteld de afgelopen maanden over soms onbekende zaken en soms over domme dingen die ik uithaalde met mijn telefoon 😉 maar vooral ook de gezellige topics van Raad het woord, muziek-, foto-, series en dierenliefhebbers topic.

Wat trof ik nog meer aan? je weet wel het rinkelend geluid....Een mooi lijstje met daarin de oorkonde en duizend stukjes glas, de gewatteerde envelop heeft de glasplaat niet kunnen behoeden voor breken, maar scherven brengen geluk toch?

Bedankt !!! Simyo Social Team, echt een super leuke verrassing en wat leuk dat jullie dit doen!
Groetjes van Frida.


15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Aai, ik hoop dat Angela extra-extra-lijstjes heeft besteld. Hoewel het een vorige keer wel goed ging, zijn de postbodes deze ronde te ruw omgegaan met het de oorkondes.

Helaas waren deze ronde nog 2 andere lijstjes/oorkondes onderweg gesneuveld!

@Simyo Social Team: Misschien kijken naar Gorilla Glass voor de volgende keer? 😉
Bij mij is ie veilig geland. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
@Groentjuh
@Friesian

Het gaat om het gebaar, dat telt voor mij.
Prachtig gebaar van Simyo.
De oorkonde staat nu naast mijn Lap Top in houten lijstje met standaard :8:cool:
Wel vreemd dat ik geen badges heb verdient..
Of ze zijn eraf gevallen..
:?;)🆒
Reputatie 6
Badge +4
Die heb jij toch uitgezet Friesian, je had er zoveel volgens mij dat je bijna ijdel zou worden :D
Op de oorkonde heb ik 3 badges staan en hier 2 :8
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frida,

Wat leuk dat je hem ook binnen hebt gekregen. Ik hoop dat jullie samen een fijne vakantie hebben gehad :D

Helaas is PostNL niet zo goed om onze oorkondes omgegaan. Als je wil, kan ik een nieuwe voor je bestellen en deze extra goed inpakken. Net als voor De Tijger & Maikel.twinnie. Dat is helemaal geen probleem. Laat je het weten?

Wat betreft de badges, dit lijk niet helemaal juist zie ik 😞 Ik heb het even nagekeken maar hij is wel juist aangeleverd. Heel vreemd dat het nu verkeerd op de oorkonde staat. Ook dit kan ik laten aanpassen voor je :)

@Friesian, jouw badges stonden al heel lang uit. Ik kan dus niet zien wat je hebt verdiend. Je hebt een aantal keer in verschillende topics aangegeven dat het je ook niet uitmaakt. Ten tijde van het maken van de oorkondes had je dus nog geen badges staan. Daarom staan ze niet op je oorkonde!

Groetjes,
Angela
Over Badges gesproken. Ik heb ze allemaal, het zijn er 12. Op de oorkonde past nr. 12 denk ik niet :P

Of iemand had de Apple opgegeten. 😃 (Heb ze voor de gelegenheid maar even aangezet. )
Reputatie 6
Badge +4
Thanks Angela voor jouw reactie en nee hoor, je hoeft geen actie meer te ondernemen, ik vind het prima zo en bijzonder leuk dat ik de oorkonde heb gekregen, met het gerinkel er bij maakte het mij super nieuwsgierig 😳 En een badge meer of minder, no problem :8 het gaat om het gebaar.

En ook dankjewel voor je info naar onze vakantie, was super mooi en gezellig in Frankrijk, heerlijk land en de tijd is omgevlogen.

Fijne dag voor jou,
groetjes
Frida 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frida,

Wat ben je toch altijd lekker positief 🙂 Wat de oorkonde betreft: heel jammer dat hij stuk is aangekomen. Je hoopt altijd dat er ontzettend voorzichtig met post wordt omgegaan, maar helaas kunnen de postbodes ook niet ruiken dat er een prachtige oorkonde in zit.

Ik ben blij dat je vakantie zo fijn was verder!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Dankjewel Jihane, ben heel erg blij met de oorkonde en met het feit dat Simyo zo leuk met zijn klanten omgaat en hun medewerkers altijd prima helpen en goede adviezen geven bij vragen (en bij gebroken glaswerk 😉 )

En jazeker de Frankrijk-vakantie was fantastisch, heb weer vitaminen opgedaan 🆒

Fijne dag Jihane,
groetjes van Frida
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Frida,

Wauw, dat is super leuk om te horen!

Ik ben ook weer toe aan wat vitamine D, haha.

Groetjes,
Asma
Reputatie 6
Badge +4
Hi Asma,

Kwam net terug thuis van een leuk feestje en zag jouw berichtje, dankjewel.
Leuk dat je ook reageert op dit Forum en de oorkonde heeft een speciaal plaatsje naast mijn Laptop gekregen.

En wat die Vitamine D betreft Asma, snel maar een leuk reisje naar de zon boeken zou ik zeggen 🆒 alhoewel we hier in Nederland van het weekend ook weer mooi weer krijgen :S

Groetjes
Frida
Hoi Frida,

Wauw, dat is super leuk om te horen!

Ik ben ook weer toe aan wat vitamine D, haha.

En wat die Vitamine D betreft Asma, snel maar een leuk reisje naar de zon boeken zou ik zeggen alhoewel we hier in Nederland van het weekend ook weer mooi weer krijgen

En ik maar denken dat jullie thuis iets hebben klaarstaan- daglichtlamp 🆒 doet wonderen dames.:)
Reputatie 6
Badge +4
Awel Friesian:
Volgens mij heb ik nog het meeste baat van de echte zon maar dan met mate.
Ik ben anti-apparaten, ik heb bijvoorbeeld geen mixer, ik kneed het deeg met de hand voor een appeltaart 😳
Reputatie 7
Badge +10
Asma is laatst heerlijk een week in Spanje geweest. Wij zijn met z'n alle enorm jaloers 😉 Maar onze vakantietijd komt ook nog wel! Verder doe ik het wel met de Nederlandse zon, als hij er is. Of de zonnebank 😉

Reageer