Nog met de koffer in de hand bij thuiskomst na de vakantie in Frankrijk, brievenbus leeggemaakt thuis en daar trof ik (naast rekeningen...) een hele aparte witte envelop met rinkelend geluid er in? Wat kan dat nu zijn:8 en mijn naam stond er op 🆒
Voorzichtig opengemaakt en daar trof ik een bijzonder leuke Simyo Oorkonde aan met wat ik zoal aan vragen heb gesteld de afgelopen maanden over soms onbekende zaken en soms over domme dingen die ik uithaalde met mijn telefoon 😉 maar vooral ook de gezellige topics van Raad het woord, muziek-, foto-, series en dierenliefhebbers topic.
Wat trof ik nog meer aan? je weet wel het rinkelend geluid....Een mooi lijstje met daarin de oorkonde en duizend stukjes glas, de gewatteerde envelop heeft de glasplaat niet kunnen behoeden voor breken, maar scherven brengen geluk toch?
Bedankt !!! Simyo Social Team, echt een super leuke verrassing en wat leuk dat jullie dit doen!
Groetjes van Frida.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.