.

Simyo forum nu al missen.

  • 1 July 2016
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Hoi mede simyoane,

Sinds vorigen week ben ik overgestapt van simyo naar tele2, tot zover opzicht nu wel normaal.

Maar wat mis ik het simyo forum zeg, gelijk geholpen worden en veel meer openheid..
Jammer genoeg bij tele2 wat verder te zoeken..

Zijn er meer mensen die nu bij een andere provider zitten die hetzelfde ervaren?

Groetjes,


Simnlru

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Simnlru,

Wat goed om je weer te zien hier! We hebben je gemist de afgelopen tijd.

Zoals een goede en nette moderator betaamt, zal ik me verder niet uitlaten over het forum en de community van onze concullega's 😉 Aan de andere kant, weet ik dat wij een enorm gezellig forum hebben! Dus ik snap dat je ons mist :P

Conclusie: Lekker bij ons blijven reageren ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Ik dacht dat je met vakantie was, ik miste je bijdragen...., maar je bent weg 😞
Reputatie 1
Badge +5
Hoi franswon,

Ja helaas moest ik wegens omstandigheden overstappen.

Laatste tijd had ik examens en druk dus had niet veel tijd om te reageren, maar binnenkort heb ik weer tijd en ga ik weer meer reageren en nieuwe simyoane proberen te helpen!

En Angela tele2 is niet slecht, maar het forum mag zeker wel het zelfde energie hebben zoals bij simyo!
Reputatie 7
Badge +10
Wij hebben ook wel heel erg veel geluk met onze forum experts! Jullie houden de boel leuk en levendig 🙂
Wij zijn ook een soort E.H.B.O. maar dan net ff anders. Een E.H.B.S.V. (Eerste Hulp Bij Simyo Vragen) zeg maar 😃 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, E. H. B. S. V. vind ik een goede! 😃
Wel fijn, afgezien van de suikerklontjes die het paerdjuh nog steeds vermist:@, dat ik nog nooit met dit bijltje heb hoeven te hakken. Ik zou dan ook echt niet weten wat ik simnlru zou moeten antwoorden.

:P:D

Reageer