.

Beantwoord

Reclame


Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd met jullie televisiereclame, tenminste...ik denk dat het een televisiereclame is, dat YT filmpje op jullie homesite?
Jullie groeien steeds groter.
Wat betreft het filmpje. Niet onaardig. Ik zal 'm even vaker moeten zien, denk ik.
Politie agenten bij aangehouden auto's in de reclame, doen het sowieso altijd goed. 😉
icon

Beste antwoord door Ernst 16 July 2014, 11:54

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi de leon :D

Dankjewel! We zijn er ook blij mee. Echt op televisie komt ie geloof ik trouwens niet, hij is vooral voor internet bedoeld.
Maar leuk is ie wél!

Ik zag trouwens laatst nog iemand hier op het forum die me aan jou deed denken. Desalniettemin; leuk dat je er weer bent 😮
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb 'm inmiddels ook een paar keer op de radio gehoord. Tja, weet het nog niet. :rolleyes:
Reputatie 5
Badge +10
Haha klopt. De radio commercial is op best veel radiozenders te horen. Geef je de grap nog steeds een kans, de leon?
Reputatie 7
Badge +9
Geef je de grap nog steeds een kans, de leon?

Die agent is toch wel een L*lletje Rozenwater, Alex 😉. Vooral in de radioreclame komt die stem namelijk een beetje sullig over. 😛. Iets meer daadkracht van de hermandad mag wel. Daarvoor hoeft overigens niet direct de knuppel ter hand genomen te hoeven worden. http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/a057.gif Van de andere kant ook wel weer geinig, die sullen. "Ja, bij een brug. Een witte...."


Ik zag trouwens laatst nog iemand hier op het forum die me aan jou deed denken. Desalniettemin; leuk dat je er weer bent


Thx, Ernst
Reputatie 2
Badge +6
Nou ik vind het anders een voortreffelijke diender. Met dat soort grappen kom je niet zomaar weg! Gewoon lopend naar huis 😉
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....nou ik de reclame steeds vaker hoor op de radio (2), vind ik hem ook steeds geiniger.

Maar bovenaan de 'politieagent-houdt-auto-staande' reclames blijft voor mij staan:

Ik, ik, ik, ik...........................oh, dus toch..   http://smilies.sofrayt.com/%5E/h0/dizzy.gif
Reputatie 2
Badge +6
Hahaha ja dat is ook een hele goede. Ik weet niet waarom, maar die agent doet me een beetje denken aan Bryan Cranston...
Reputatie 7
Badge +9
Ja, hij's leuk. 'Meneertje' in een snelle bak....Mazda 121. http://www.kolobok.us/smiles/standart/grin.gif

Hoor Simyo reclame dagelijks een aantal keer op de radio. Niet irritant, blijft wel geinig.

In tegenstelling tot sommige andere radio reclames.....:mad:

Bij deze smijt ik de radio het liefst het raam uit.:mad:

Keil je radio het raam uit...
Persoonlijk vind ik die van Volkswagen........ je zal er maar een hebben, leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Dit vind ik ook een topreclame. Let op: voor gevoelige kijkers, hij is wel van de concurrent.:p

Let even op de toupet van opa op 0:07. :D

Oma denkt 250 uitermate saaie vakantiedia's te kunnen laten zien....
Reputatie 5
Badge +11
Helaas ben ik als moderator zo'n gevoelige kijker :(
Omdat het een reclame van de concurrentie betreft kon ik de link niet laten staan hier op dit Simyo forum, maar; Googled en gij zult vinden 😉
Reputatie 7
Badge +9
Googled en gij zult vinden ;)

Snap 't Ernst. We moeten geen overstap hebben naar de 'rooien'. :p

Voor de belangstellenden, hier een visuele indicatie ;):

http://i59.tinypic.com/2vke3jt.jpg

Briljante reclame. Vind ik tenminste.
Reputatie 6
Badge +10
Mijn favoriete Nederlandse reclame is toch wel deze. Het zijn ook rode, maar geen concurrent toch Ernst? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Yep, die is zeker leuk. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Mijn favoriete Nederlandse reclame is toch wel deze. Het zijn ook rode, maar geen concurrent toch Ernst? ;)

LOL

Doet ze nou een 'tyuri' op 0:28?
Reputatie 6
Badge +10
Waarom denk je dat ik die reclame zo leuk vind, Alex? 😃
Reputatie 7
Badge +9
Heb 'm al een paar dagen gemist. Moeten we ons zorgen maken? Reclame codecommissie ingreep? :p

BTW even een vraag; merken jullie nu een explosieve groei aan nieuwe abonnementen sinds die reclame? 🆒;)
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb wel geluiden gehoord dat er veel meer verkeer op de website is gekomen sinds de actie is begonnen 🙂 Hoe dat zich vertaalt in abonnementen weet ik niet!
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb wel geluiden gehoord dat er veel meer verkeer op de website is gekomen sinds de actie is begonnen 🙂 Hoe dat zich vertaalt in abonnementen weet ik niet!

Dat zal zich vast vertalen in meer abonnementen. En dat vertaalt zich vervolgens weer in lagere abonnementskosten voor vaste forumleden. 😛
Reputatie 6
Badge +10
Zou geen slecht idee zijn 😉 Er komen volgens mij wel weer wat ontwikkelingen aan, maar kwa abonnementsprijzen zijn we nu helemaal up-to-date.
Reputatie 7
Badge +9
;)Verras ons maar met ontwikkelingen. 
Reputatie 7
Badge +9
Ik hoor ´m weer dagelijks op de radio. Met toeter en al. Betekent dit dat het aantal nieuwe abonnementen drastisch aan het oplopen is? En betekent dat weer, dat onze abonnementsgelden drastisch zullen afnemen? :p:D
Reputatie 5
Badge +11
Laten we het hopen, de leon. Laten we het hopen.

Reageer