.

Raad het woord!



Toon eerste bericht

2138 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Thanks De Tijger, het ging wel moeizaam he? Volgens mij heb ik het niet meer in de vingers, het raden hi hi.

Hier komt het nieuw te raden woord:

NDLDBR
Reputatie 3
Badge +2
ik weet nog geen woord, ik ga ff denken over deze letters
Reputatie 6
Badge +4
Is prima De Tijger, dankjewel.:8
Dit is wel mijn laatste keer dat ik een te raden woord op dit item plaats of daarna nog zal gaan mee raden
Ik stop er mee en bovendien zijn we nog maar met z'n tweetjes over.
En bovendien De Tijger, het gaat nu echt zomer worden en zonde om veel achter de computer te zitten.
Verder heb ik op dit moment geen problemen bij Mijn Simyo, dus ook niet echt reden om hier vaak te komen.
Ik vond het reuze gezellig hier met dit spel, heb er veel van opgestoken en veel gelachen.
Bedankt ook alle andere deelnemers.

Ik zal je een hint geven: "niet toestaan"
Als je het goed hebt geraden geef ik uiteraard het antwoord nog.
Fijne dag
Groetjes van Frida

Reputatie 3
Badge +2
@Frida ik kan geen privé bericht sturen naar je om je te beantwoorden.

Maar ik denk dat sommige op vakantie zijn of genieten van het mooie weer.
zelf ben ik ook druk bezig en het ligt totaal niet aan jou.
Zelf ik doe graag mee met spelletjes of help mensen als ik tijd heb.

Maar ik doe een gok

onduldbaar

ik probeer een leuk spelletje te verzinnen en waarschijnlijk spelen we het na de zomer
zijn ze mss eer iets actiever.
Badge +7
Ik kom ook alleen op hetzelfde woord als De Tijger uit. Heeft hij gelijk, Frida?
Reputatie 6
Badge +4
Ja hoor, onduldbaar is goed, De Tijger en Samantha ;)
En wat mij betreft, stopt het hier nu met dit spelletje Samantha, er is geen animo meer voor,.
Tijd voor een frisse wind en ander spel ;)
Thanks en een mooie zomer toegewenst, tot ziens op een van de andere vrolijke forums.

Groetjes van
Frida 🆒
Reputatie 3
Badge +2
het is zeker mooie dagen en dit spel doet het niet meer goed omdat de meeste van het weer gaat genieten.

ik hou dit forum zo nu en dan in de gaten als er een pol geplaatst wordt met een nieuw spel. als ik weer wat tijd heb
ga ik ff wat rondneuzen :)

Fijne zomers
Reputatie 7
Badge +9
Geniet ook maar lekker van de zomer De Tijger.
Reputatie 5
Badge +9
amoebe
Reputatie 6
Badge +4
Nieuw spel Caspar 🆒

een amoebe is een èèncellig diertje met met schijnvoetjes waar mee hij gemakkelijk zijn prooi kan pakken

Heb ik uiteraard op moeten zoeken 😉
Reputatie 7
Badge +10
Haha, Caspar had niet opgelet denk ik 😉 Wij zijn ondertussen aan het brainstormen geweest over een nieuw spelletje. Binnenkort zullen wij deze gaan starten!
Haha, Caspar had niet opgelet denk ik 😉 Wij zijn ondertussen aan het brainstormen geweest over een nieuw spelletje. Binnenkort zullen wij deze gaan starten!
Volgens mij heeft er een aantal mensen nog wat meer windkracht gebruikt door en voor nog meer onderwerpen die aandacht vragen en vroegen.😀
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Fijn dat je de topic naar boven hebt gehaald!

Het is inderdaad tijd om met een nieuw spel te starten. Ik ga hier deze week even over zitten met de rest. :D

Groetjes,
Asma

Reageer