Hoi allemaal,
Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.
Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:
- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.
Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!
Ik zal beginnen met een makkelijke!
Let the games begin!
Bladzijde 6 / 48
Sean zijn wasbord..buikie. 😃
Hoeslaken op een bed?
Een kussen?
Er staat inderdaad een kussen op de foto, maar dat is bijzaak. :$
@Friesian, ik kreeg helaas geen toestemming van Angela om mijn 'wasbord' te plaatsen
@Friesian, ik kreeg helaas geen toestemming van Angela om mijn 'wasbord' te plaatsen
Een fris, opgemaakt bed?
@Friesian, de foto's van Sean's 'wasbord' zijn niet toegestaan op het forum 😛 Aanstootgevend enzo 😉
@Friesian, de foto's van Sean's 'wasbord' zijn niet toegestaan op het forum 😛 Aanstootgevend enzo 😉
Goeddatje'dit':S:?:DzegtVeenendaalseCommoejnuttiehmennusjur, "Dit" wist ik echt niet.:P:D:?:8
@Sean
Een voor (foto na komt nog) foto van een kussen dat gebruikt wordt voor een kussengevecht onder mods als altenatief voor het darten?:S
@Sean
Een voor (foto na komt nog) foto van een kussen dat gebruikt wordt voor een kussengevecht onder mods als altenatief voor het darten?:S
@Sean
Hihi! 😛
Alsof ik "Sean" junior zie zitten. Een grote kerel oftewel het grote Sean knechtje...:)
Friesian, het is inderdaad een 'Junior'. Maar het is geen jonge versie van mij 🙂
Dan is het of een heel goeij jeungskuh (jongetjuh) of een keijgoeij meiskuh.Een kleine adonis zo te zegguh.:)
Iets te moeilijk.. jeetje Sean! Is het je neefje/nichtje?
Moeten we gaan raden van welke beroemdheid dit het kind is?
Laat ik dan maar een gokje wagen: de kleine van Wesley en Yolanthe?
Laat ik dan maar een gokje wagen: de kleine van Wesley en Yolanthe?
Een van de kinderen/nichtjes/neefjes van ZM Willem Alexander en HM Máxima? 😃
Het is een meisje. De volledige foto staat op onze Instagrampagina. Franswon sla je slag 😛
Het kind van de moeder die de moederdagprijs van Simyo heeft gewonnen.
Ja, de enige echte Simyo baby 😛 De volgende keer zal ik een iets algemenere foto kiezen. Jij bent Franswon!
De kerk in Middelburg?
Ik ben heel erg slecht in gebouwen etc 😉 Ik wacht op de volgende!
lijkt wel afgefikt.. 😛
Het is niet in Nederland, een jaar geleden door mij genomen.
Was het in Praag?
Ik pas.
Ja Romy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.