Hoi allemaal,
Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.
Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:
- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.
Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!
Ik zal beginnen met een makkelijke!
Let the games begin!
Bladzijde 13 / 48
Helaas niet!
Haha, precies!
Haha, precies!
Is het een reuzenrad?
Op mijn iPad is het plaatje niet te zien.
Ook op mijn Windows PC/Firefox zie ik geen plaatje.
Dus mijn gok wordt:
De invisble man
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_onzichtbare_man
Dus mijn gok wordt:
De invisble man
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_onzichtbare_man
Ik denk ook een reuzenrad, of mag dat niet?
Hahaha, ja het is een reuzenrad! Blijkbaar was mijn plaatje niet zo heel moeilijk. Of nouja, voor sommige mensen dan. Een onzichtbaar plaatje raden valt natuurlijk niet mee! Ik plaats 'm nog een keer:
Zo wel te zien?
Angela en Sean: wie als eerste een nieuw plaatje erop zet, mag 'm laten staan. 🙂
Zo wel te zien?
Angela en Sean: wie als eerste een nieuw plaatje erop zet, mag 'm laten staan. 🙂
Dus het plaatje van Romy blijft staan, denk ik zo te denkuh . 😉
Ik zie even geen kans om een plaatje te zoeken deze week! Om het allemaal levend te houden, zal Ilias een plaatje regelen vandaag 🙂
Hallo iedereen!
Hier ben ik dan met mijn plaatje! Het is een plaatje die typeert wie ik ben. Jullie kunnen het! Borst naar voren, petje naar achter!
Doe jullie best, schattenboutjes van me. Ik vertrouw erop dat één van jullie net zo jeugdig is als ik dat ben.
Ik zie jullie reacties tegemoet!
Hier ben ik dan met mijn plaatje! Het is een plaatje die typeert wie ik ben. Jullie kunnen het! Borst naar voren, petje naar achter!
Doe jullie best, schattenboutjes van me. Ik vertrouw erop dat één van jullie net zo jeugdig is als ik dat ben.
Ik zie jullie reacties tegemoet!
Charmanderrrrr!!!!!!!
?
?
Ilias is een beetje traag blijkbaar 😉 Gelukkig hebben wij dit plaatje samen uitgekozen en kan ik je melden dat je het helemaal goed hebt! Jouw beurt!
Hoi allemaal,
Laten we weer van start gaan. Ik ben nu de gelukkige die een plaatje mag plaatsen :D
Dus....
Van wie zijn deze ogen?
...
Groetjes,
Caspar
Laten we weer van start gaan. Ik ben nu de gelukkige die een plaatje mag plaatsen :D
Dus....
Van wie zijn deze ogen?
...
Groetjes,
Caspar
Volgens moi...
Johan Cruijff
Johan Cruijff
Wow, wat een slim plaatje! Leuk om ogen te raden.. ik heb alleen echt geen idee! Is het een BN-er? (ofwel, bekende Nederlander?)
Je mag toch wel hopen dat het een bekende Nederlander oid is. Als het gewoon een familielid is wordt het wel erg lastig.
Het kan ook een bekende zijn uit Amerika oid 😉 Dat vergroot de groep een beetje!
Owh, dan zal het wel de betovergrootvader zijn van Columbus. :)
Nu ik er over denk lijkt het wel Sitting Bull. 😃
Nu ik er over denk lijkt het wel Sitting Bull. 😃
Aan de minzame blik 🙂 denk ik aan Erdogan 😃
Jullie hebben vast ook gemerkt dat we het op dit moment ontzettend druk hebben op het forum. Helaas reageren we later dan verwacht 😞 We werken enorm hard om alles bij te werken. Om deze reden kan het wat langer duren voordat we in de 'gewoon gezellig' topics reageren. De vragen hebben in dit geval net even wat meer prioriteit.
Dan weten jullie waarom Caspar ook nog geen antwoord heeft gegeven of jullie het goed geraden hebben 🙂
Dan weten jullie waarom Caspar ook nog geen antwoord heeft gegeven of jullie het goed geraden hebben 🙂
Het is inderdaad... Johan Cruijff (RIP).
@Friesian, kom maar op met het volgende plaatje!!
Groetjes,
Caspar
@Friesian, kom maar op met het volgende plaatje!!
Groetjes,
Caspar
Joop Doderer, ook bekend als Swiebertje............. lang geleden dat ik daar naar keek 🙂
Franswon heeft het goed... Jij bent. Was een makkie.
Het lijkt op een onderdeel van een boot?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.