.

Op naar de volgende 1500



Toon eerste bericht

115 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Een verlate felicitatie Scotsman!
Reputatie 7
Badge +9
Dank je! Tijdje niet gezien hier, te druk met andere dingen of werkt je Simyo mobiel gewoon perfect?
Reputatie 7
Badge +9
Een verlate felicitatie Scotsman!

Ik sluit me helemaal aan bij zus. Gefeliciteerd, aye Scotsman !! 🆒
Ik merk dat ik hopeloos achter ben gaan lopen, na 3-4 maanden hier niet geweest te zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Welcome back de leon.
Reputatie 7
Badge +9
Ik sluit me helemaal aan bij zus. Gefeliciteerd, aye Scotsman !! 🆒
Ik merk dat ik hopeloos achter ben gaan lopen, na 3-4 maanden hier niet geweest te zijn.


Dank! Je hebt niks gemist, bijna altijd dezelfde vragen/problemen... Misschien dat het tijd wordt dat ik zelf eens een originele vraag stel. Zoals bijvoorbeeld:

Beste Simyo,
ik ga over een paar weken met Virgin Galactic een paar dagen de ruimte in, is er iets bekend over het bereik van Simyo/KPN daar? Is er al 4G in de ruimte? Welke APN instelling raden jullie aan?
Reputatie 7
Badge +9
Ik hoorde dat er testers werden gezocht 🙂 Misschien dat jij daar de juiste persoon voor bent.
Reputatie 7
Badge +9
Welcome back de leon.

Thx Frans, weet niet voor hoe lang.


Dank! Je hebt niks gemist, bijna altijd dezelfde vragen/problemen..

Yep Scotsman, daarom een forumdip van een maand of wat. Je vraag is overigens erg verfrissend. En vraagt minstens om implementering van 5G. De G van Galactic dus. 😉
Reputatie 2
Badge +6
Hoi de leon,

Goed om te zien dat je weer terug bent 🙂 Kan ik jou samen met Scotsman en franswon opgeven voor een tripje met Virgin Galactic? We zijn erg benieuwd hoe jullie internet ervaren in 'zero gravity'.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi de leon,

Goed om te zien dat je weer terug bent 🙂 Kan ik jou samen met Scotsman en franswon opgeven voor een tripje met Virgin Galactic? We zijn erg benieuwd hoe jullie internet ervaren in 'zero gravity'.


Met zijn drieën Simyo 5G testen in de ruimte lijkt me leuk. Kunnen we meteen mekaar beter leren kennen.

Dries, kun je even checken bij jullie Chief Financial Officer of er 3x $250,000 in kas is, want dat kosten de tickets. 

We moeten er wel aan denken de optie "bellen en internetten vanuit de ruimte" aan te zetten op Mijn Simyo.
Reputatie 4
Badge +8
Dank je! Tijdje niet gezien hier, te druk met andere dingen of werkt je Simyo mobiel gewoon perfect?

Beiden Scotsman!
Fotografie slokt alle tijd op, overigens geheel uit vrije wil! :)
Simyo doet het ook nog steeds perfect op mijn iPhone 4s.
Reputatie 5
Badge +10
Wel een beetje jammer dat jullie nu pas door hebben dat de raket op onze Simyo 4G juist een stille hint is naar 'Simyo goes space' 😉
Reputatie 7
Badge +9
Dus voortaan alleen maar Galaxy's op het netwerk van Simyo 🙂 Ben ik blij met mijn Samsung Galaxy S4.
Reputatie 7
Badge +9
Ben ik blij met mijn Samsung Galaxy S4.

Met dat stukkie plastic zie ik die raket nog geen eens een nanometer van de aardkloot af geraken, Frans. http://www.kolobok.us/smiles/artists/snoozer/look.gif
Reputatie 6
Badge +10
Een echte Samsung liefhebber, die herken je zo!
Ik ben dan wel errrrg laat met mijn reactie, maar goed beter laat dan nooit.  :rolleyes:
Nog maar een 1345 te gaan, de kleinste helft nog.

Misschien krijg je dan de titel Simyo Star en krijg je dan een Superleuk Spaceticket aangeboden.....

Ik las over wat je wilde worden als kleine jongen.
Dus ook maar hier......
Dit lijkt me toepasselijk voor je jongensdroom 🆒 
http://youtu.be/mhQ_Y2fBF_I

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Leuk. Nog even een tip: als je op een ochtend een van je Shetlanders kwijt bent dan weet je dat je de avond tevoren een blikje van dat spul in de wei hebt laten liggen... :D
Gelukkig werp ik elke avond en morgen een blik op ze om te zien of ze er nog zijn.
Liggen de Shetlandeilanden niet in Schotland?
Zie je ze lopen, bel dan even........
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig werp ik elke avond en morgen een blik op ze om te zien of ze er nog zijn.
Liggen de Shetlandeilanden niet in Schotland?
Zie je ze lopen, bel dan even........


Shetland is nou niet wat je noemt naast de deur.... De inboorlingen aldaar beschouwen zich ook zeker niet als Schotten hoewel ze wel bij Schotland horen. Het zijn eigenlijk Vikingen. Maar als ik een stel boerende Shetlanders door de lucht zie vliegen die kennelijk gelanceerd zijn vanuit Nederland dan hoor je dat van me!
Dankjewel Scotsman. :)

Voor de zekerheid, scan ze dan wel ff, dat scheelt voor ons allebei een slok op de borrel.
Alhoewel, de laatste keer dat ik iets heb gedronken met % alc is alweer.................geleden. 🆒

http://www.chipnummer.nl/page/paarden.htm
Reputatie 5
Badge +11
Jullie zien ze vliegen... 😉
Reputatie 7
Badge +9
Als ze vliegen en ze komen hier in de buurt dan zal ik ze zeker zien. Ik houd de blik namelijk altijd omhoog gericht want alle zegen komt van boven. Vooral als die verdraaide Shetlanders van Friesian wat laten vallen want reken er niet op dat hij ze zindelijk heeft gemaakt....  :p
Reputatie 7
Badge +9
Jullie zien ze vliegen... ;)

zoiets?
http://www.simpsite.nl/userdata/17198/Home/jee.jpgNiet voor niks heb ik zoiets.
I.i.g. Scotsman om terug te komen op je aantal reacties, het is al een behoorlijk groot aantal..... 🆒
Ik ben nog maar een beginnertje....
Reputatie 5
Badge +11
Lang genoeg bezig blijven, Friesian, dan kom je er vanzelf 😉

Reageer